קישורים מבחוץ

מצב
הנושא נעול.

R0ckF0rD

New member
רכבת ישראל גירסת Ynet - "הסיוט"

קישורים מבחוץ

לנוחיותכם אני משרשר את כל הקישורים שהוספתם כאן בשעות הבוקר להודעה זו. אשמח לקבל מכם פידבק על הצעד הזה
רכבת ישראל גירסת Ynet - "הסיוט"
זה רק נדמה לי, או שמא הכתבה הזו מנסה להרים מהומה על מאומה?...
 
מתוך YNET

קישורים מבחוץ

לנוחיותכם אני משרשר את כל הקישורים שהוספתם כאן בשעות הבוקר להודעה זו. אשמח לקבל מכם פידבק על הצעד הזה
מתוך YNET
ב"ה (צחקן) תודה לאחי הגדול (משה, אדמיני), שהשב את תשומת לבי "מאזור תל אביב אמורים להגיע לגוש כ-70 אוטובוסים מפרקיים, שיסיעו את המבקרים ב"שאטל" לתוך הגוש והחוצה ממנו". אגד או דן? NG או SG ? או בכלל O405 ? וזה יהיה פעם שניה שבהפגנות יש אוטובוסים מיפרקיים בתור שאטל. (פעם קודמת היהינ בהפגנה בי-ם שאטל שכזה, NG ו SG).
 

wakshlak

New member
שוב YNET, שוב תלונות... איילון.

קישורים מבחוץ

לנוחיותכם אני משרשר את כל הקישורים שהוספתם כאן בשעות הבוקר להודעה זו. אשמח לקבל מכם פידבק על הצעד הזה
שוב YNET, שוב תלונות... איילון.
הכתבה התורנית היא על איילון. האמת שהסכמתי עם הרבה מהדברים שהם אמרו - כמו זה שזה תוכנן רע ולכמות קטנה מדי וטעויות כמו גשר הולץ, אבל שני דברים הרגיזו אותי. 1. המשפט המסיים הוא: "כמות המכוניות תגדל והפקקים ישתרכו למשך זמן ארוך יותר. הפיתרון? אנשים יצטרכו ללמוד להשתמש בתחבורה ציבורית". מפיהם זה נשמע כדבר רע. הרי זה הפתרון הברור. תחבורה ציבורית. הבעייה היא בגישה שלהם. אני לא חושב שתחבורה ציבורית זה כי אין ברירה, אלא זאת הברירה הברורה. 2. הם מתלוננים בכתבה מצורפת על כל מני תכנונים ובניות שיהיו בשנים הקרובות באיילון ובאזור וכמה בלאגן ופקקים זה יעשה. מה הקטע? ברור שפיתוח ובנייה עושים באלגן כדי שיהיה אחרי זה טוב יותר. מה הם חושבים? שבניית הרכבת התחתית/קלה בתל אביב לא תעשה המון פקקים ובלאגן? האם זה לא שווה לסבול מעט בשביל מה שיהיה אחרי זה. אני מתחיל לא לאהוב את YNET. לא משנה מה. תמיד הכל רע מבחינת. גם אם יפתחו (כי השלב ביניים הוא פקקים) וגם אם לא (כי אז הפקקים ישארו...)
 

urilei

New member
שני דברים

רכבת ישראל גירסת Ynet - "הסיוט"
זה רק נדמה לי, או שמא הכתבה הזו מנסה להרים מהומה על מאומה?...
שני דברים
1) הכתבה כבר פורסמה פה אבל מילא 2) דווקא אני חושב שלא. נכון שיש עכשיו את כל התירוצים שבעולם למה אי אפשר להוסיף רכבות ואי אפשר להאריך (פיזית) רכבות. אבל אם היו חושבים קצת ובונים מראש את רוב הקו כפול לפחות עד בית שמש אז היה אפשר להפעיל לפחות פי 2 רכבות. והיה מספיק זמן לעשות את זה. נגיד שכל החלק שבין בית שמש לירושלים הוא יותר בעייתי מבחינת תוואי ולא בכל מקום יש רצועה לשתי מסילות. אבל עד בית שמש היה אפשר בהחלט לעשות את זה.
 
ושוב מ YNET (צחקן)

מתוך YNET
ב"ה (צחקן) תודה לאחי הגדול (משה, אדמיני), שהשב את תשומת לבי "מאזור תל אביב אמורים להגיע לגוש כ-70 אוטובוסים מפרקיים, שיסיעו את המבקרים ב"שאטל" לתוך הגוש והחוצה ממנו". אגד או דן? NG או SG ? או בכלל O405 ? וזה יהיה פעם שניה שבהפגנות יש אוטובוסים מיפרקיים בתור שאטל. (פעם קודמת היהינ בהפגנה בי-ם שאטל שכזה, NG ו SG).
ושוב מ YNET (צחקן)
ב"ה YNET מצאו אגזוז... כאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3077660,00.html הלכתי אז אני לא יכול לעשות קישור
 

Azazel

New member
מה שהכי מפגר זו ההשוואה לחוצה ישראל

שוב YNET, שוב תלונות... איילון.
הכתבה התורנית היא על איילון. האמת שהסכמתי עם הרבה מהדברים שהם אמרו - כמו זה שזה תוכנן רע ולכמות קטנה מדי וטעויות כמו גשר הולץ, אבל שני דברים הרגיזו אותי. 1. המשפט המסיים הוא: "כמות המכוניות תגדל והפקקים ישתרכו למשך זמן ארוך יותר. הפיתרון? אנשים יצטרכו ללמוד להשתמש בתחבורה ציבורית". מפיהם זה נשמע כדבר רע. הרי זה הפתרון הברור. תחבורה ציבורית. הבעייה היא בגישה שלהם. אני לא חושב שתחבורה ציבורית זה כי אין ברירה, אלא זאת הברירה הברורה. 2. הם מתלוננים בכתבה מצורפת על כל מני תכנונים ובניות שיהיו בשנים הקרובות באיילון ובאזור וכמה בלאגן ופקקים זה יעשה. מה הקטע? ברור שפיתוח ובנייה עושים באלגן כדי שיהיה אחרי זה טוב יותר. מה הם חושבים? שבניית הרכבת התחתית/קלה בתל אביב לא תעשה המון פקקים ובלאגן? האם זה לא שווה לסבול מעט בשביל מה שיהיה אחרי זה. אני מתחיל לא לאהוב את YNET. לא משנה מה. תמיד הכל רע מבחינת. גם אם יפתחו (כי השלב ביניים הוא פקקים) וגם אם לא (כי אז הפקקים ישארו...)
מה שהכי מפגר זו ההשוואה לחוצה ישראל
המורכבות ההנדסית של האיילון גבוהה בהרבה, והאיילון נבנה תחת אילוצים תקציביים כבדים מאוד מאוד. ( 36 מיליארד? אבל תוך 26 שנים!!! )
 

mucool2

New member
ynet רודפי-סנסציות שטחיים

שוב YNET, שוב תלונות... איילון.
הכתבה התורנית היא על איילון. האמת שהסכמתי עם הרבה מהדברים שהם אמרו - כמו זה שזה תוכנן רע ולכמות קטנה מדי וטעויות כמו גשר הולץ, אבל שני דברים הרגיזו אותי. 1. המשפט המסיים הוא: "כמות המכוניות תגדל והפקקים ישתרכו למשך זמן ארוך יותר. הפיתרון? אנשים יצטרכו ללמוד להשתמש בתחבורה ציבורית". מפיהם זה נשמע כדבר רע. הרי זה הפתרון הברור. תחבורה ציבורית. הבעייה היא בגישה שלהם. אני לא חושב שתחבורה ציבורית זה כי אין ברירה, אלא זאת הברירה הברורה. 2. הם מתלוננים בכתבה מצורפת על כל מני תכנונים ובניות שיהיו בשנים הקרובות באיילון ובאזור וכמה בלאגן ופקקים זה יעשה. מה הקטע? ברור שפיתוח ובנייה עושים באלגן כדי שיהיה אחרי זה טוב יותר. מה הם חושבים? שבניית הרכבת התחתית/קלה בתל אביב לא תעשה המון פקקים ובלאגן? האם זה לא שווה לסבול מעט בשביל מה שיהיה אחרי זה. אני מתחיל לא לאהוב את YNET. לא משנה מה. תמיד הכל רע מבחינת. גם אם יפתחו (כי השלב ביניים הוא פקקים) וגם אם לא (כי אז הפקקים ישארו...)
ynet רודפי-סנסציות שטחיים
זה הכול.
 
דיווח מרתם קפלן שנמצא במחסום:

מתוך YNET
ב"ה (צחקן) תודה לאחי הגדול (משה, אדמיני), שהשב את תשומת לבי "מאזור תל אביב אמורים להגיע לגוש כ-70 אוטובוסים מפרקיים, שיסיעו את המבקרים ב"שאטל" לתוך הגוש והחוצה ממנו". אגד או דן? NG או SG ? או בכלל O405 ? וזה יהיה פעם שניה שבהפגנות יש אוטובוסים מיפרקיים בתור שאטל. (פעם קודמת היהינ בהפגנה בי-ם שאטל שכזה, NG ו SG).
דיווח מרתם קפלן שנמצא במחסום:
מפרקיות רבות של אגד נכנסות לגוש משעות הבוקר, כולן מסניפי המרכז. בנוסף, ירדה גם המפרקית 87-266-01 נידרפלור הלבנה (הנסיונית). בנוסף, נצפו גם HOCL ומארסים של יונייטד טורס וכן אוטובוסים שונים של אגד תיור ונופש.
 

ה דרומי

New member
דווח ב../images/Emo56.gif מחגי היחיד וניר נמני

דיווח מרתם קפלן שנמצא במחסום:
מפרקיות רבות של אגד נכנסות לגוש משעות הבוקר, כולן מסניפי המרכז. בנוסף, ירדה גם המפרקית 87-266-01 נידרפלור הלבנה (הנסיונית). בנוסף, נצפו גם HOCL ומארסים של יונייטד טורס וכן אוטובוסים שונים של אגד תיור ונופש.
דווח ב
מחגי היחיד וניר נמני
ב"ה היום היו תמונות מהגוש
 
שידור ישיר ממנע"ב עזה, רתם קפלן:

דיווח מרתם קפלן שנמצא במחסום:
מפרקיות רבות של אגד נכנסות לגוש משעות הבוקר, כולן מסניפי המרכז. בנוסף, ירדה גם המפרקית 87-266-01 נידרפלור הלבנה (הנסיונית). בנוסף, נצפו גם HOCL ומארסים של יונייטד טורס וכן אוטובוסים שונים של אגד תיור ונופש.
שידור ישיר ממנע"ב עזה, רתם קפלן:
להלן המפרקיות של אגד שירדו לעזה מסניפי המרכז (רחובות, ראשל"צ, חולון): 83-274-01, 305, 310, 326, 329, 353, 354, 377, 389, 398, 399, 400, 445, 448, 451, 458, 459, 460, 461, 477, 489, 490, 513, 533, 536, 629, 630, 718, 733, 734, 778, 927 ובנוסף 87-266-01 הלבנה. נצפו גם 120, 177, 800 ו-850 של יונייטד טורס.
 
תוספות: 730 של אגד וגם 812 ו-834 של

שידור ישיר ממנע"ב עזה, רתם קפלן:
להלן המפרקיות של אגד שירדו לעזה מסניפי המרכז (רחובות, ראשל"צ, חולון): 83-274-01, 305, 310, 326, 329, 353, 354, 377, 389, 398, 399, 400, 445, 448, 451, 458, 459, 460, 461, 477, 489, 490, 513, 533, 536, 629, 630, 718, 733, 734, 778, 927 ובנוסף 87-266-01 הלבנה. נצפו גם 120, 177, 800 ו-850 של יונייטד טורס.
תוספות: 730 של אגד וגם 812 ו-834 של
יונייטד טורס. צפו לתוספות בהמשך...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה