קיר פעיל לכיתה בנושא חברות../images/Emo53.gif
זהו...אנחנו אחרי ט"ו בשבט ועד פורים יש לנו בערך חושיים, אם אני לא טועה, חשבתי לעצמי...על קיר פעיל בנושא חברות. בזמנו הכנתי קיר העוסק ברגשות, הייתי רוצה לחדש ולקבל מכם הצעות/רעיונות. אגב מה עושים בנוגע לקללות??? הילדים מקסימים, בכיתה אין איתם בכלל בעיות אבל...מההורים אני שומעת שבבית הם מקללים בלי סוף, מדובר בארבעה חמודים כאלה... מה עושים? כמו תמיד שמחה לקבל כל עיצה שלכם. שבת שלום שלכם נירה.
זהו...אנחנו אחרי ט"ו בשבט ועד פורים יש לנו בערך חושיים, אם אני לא טועה, חשבתי לעצמי...על קיר פעיל בנושא חברות. בזמנו הכנתי קיר העוסק ברגשות, הייתי רוצה לחדש ולקבל מכם הצעות/רעיונות. אגב מה עושים בנוגע לקללות??? הילדים מקסימים, בכיתה אין איתם בכלל בעיות אבל...מההורים אני שומעת שבבית הם מקללים בלי סוף, מדובר בארבעה חמודים כאלה... מה עושים? כמו תמיד שמחה לקבל כל עיצה שלכם. שבת שלום שלכם נירה.