קירוי איילון ותחב"צ

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
רעיון נחמד ומעניין להוסיף תחנה נוספת בין השלום להגנה

אין במהלך כזה יותר מדי היגיון.
יהיה צריך לחפור תחנות שלמות מאפס בעלות של מאות מיליוני שקלים לכל תחנה, לחפור מנהרות בין התחנות בעלות של עשרות מיליונים למנהרה וכמובן שכל העניין יקשה על מעבר בין קווים שונים. שלא לדבר על כך שחלק גדול מהתוואי יהיה זהה לתוואי של הקו האדום.
אם אתה כבר רוצה לדבר על מהלך בסגנון הזה- אז תדבר על הקמת תחנת המסגר-יצחק שדה וחיבור שלה במנהרה תת-קרקעית לתחנת קרליבך של הרכבת הקלה.
רעיון נחמד ומעניין להוסיף תחנה נוספת בין השלום להגנה
כלומר, לנצל את הקמת המסילה הרביעית, אם וכאשר, להוספת תחנה נוספת בתוככי תל אביב.
אגב, פעם חשבתי שיש מקום להקים תחנה נוספת איפשהו בין תחנת האוניברסיטה לתחנת הרצליה.
עם רכבות חשמליות אין סיבה אמיתית שלא להוסיף תחנה שכזו לטובת תושבי צפון תל אביב
 
יש תכנון לתחנת רכבת בגלילות במסגרת פיתוח האזור

רעיון נחמד ומעניין להוסיף תחנה נוספת בין השלום להגנה
כלומר, לנצל את הקמת המסילה הרביעית, אם וכאשר, להוספת תחנה נוספת בתוככי תל אביב.
אגב, פעם חשבתי שיש מקום להקים תחנה נוספת איפשהו בין תחנת האוניברסיטה לתחנת הרצליה.
עם רכבות חשמליות אין סיבה אמיתית שלא להוסיף תחנה שכזו לטובת תושבי צפון תל אביב
יש תכנון לתחנת רכבת בגלילות במסגרת פיתוח האזור
 

GLSRA

Active member
נחמד, אם כי תחנה בגלילות היא בעלת מאפיינים של תחנת חנה וסע

יש תכנון לתחנת רכבת בגלילות במסגרת פיתוח האזור
נחמד, אם כי תחנה בגלילות היא בעלת מאפיינים של תחנת חנה וסע
שזה טוב, אבל אישית אני תמיד חושב על האפשרות של תושבים להגיע ברדיוס סביר מהבית או ממקום העבודה לתחנה.
בכל מקרה, מבחינתי, כל תחנה נוספת, הרי זה מבורך.
 
אזור גלילות הן דרומית לכביש 5 והן צפונית לכביש 5 עומד לעבור

נחמד, אם כי תחנה בגלילות היא בעלת מאפיינים של תחנת חנה וסע
שזה טוב, אבל אישית אני תמיד חושב על האפשרות של תושבים להגיע ברדיוס סביר מהבית או ממקום העבודה לתחנה.
בכל מקרה, מבחינתי, כל תחנה נוספת, הרי זה מבורך.
אזור גלילות הן דרומית לכביש 5 והן צפונית לכביש 5 עומד לעבור
פיתוח אדיר בעתיד הלא רחוק, כולל בניית שכונות מגורים ואזורי תעסוקה גדולים.
ממש לא מאפיינים של חנה וסע.
 

amit1270

New member
שמועה?? בשביל מה אנחנו מחזיקים אותך כאן?


שמעתי שמועה
שבמקום המסילה הרביעית הולכים על חפירה של מנהרה כפולה (רביעת וחמישית) מתחת לכל תוואי האיילון.

אם מישהו יכול לאשר, להפריך, זה יהיה נחמד.
שמועה?? בשביל מה אנחנו מחזיקים אותך כאן?

לא יודע אם זה נכון או לא. בכל אופן, לא נראה לי שזה קל לביצוע יותר מהטיית תעלת האיילון...

(גם אני נתקלתי בזה. נדמה לי שזה היה ממש כאן בפורום הזה.)
 

נתנאל531

Well-known member
איך אפשר לבנות מתחם מעל כביש בין-עירוני?

קירוי איילון ותחב"צ
אהלן

הפיצו היום בתקשורת שעיריית תל אביב המליצה על התוכנית לקירוי ציר איילון והעבירה את ההחלטה בנושא לועדה המחוזית.
מה ההשפעה של התוכנית הזו על התוכנית ה(כנראה) בלתי נמנעת להוסיף מסילה רביעית בציר? אפשרי בכלל לבצע את הקירוי מבלי לעשות את הפרוייקט של המסילה?

כמובן, ברור שהמרחק בין המצב כיום לפארק בשטח לה-גארדיה - יצחק שדה הוא גדול.. אבל ככה גם המרחק מהמסילה הרביעית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4682904,00.html
תודה רבה
איך אפשר לבנות מתחם מעל כביש בין-עירוני?
יהיה שם זיהום אויר עצום...
 

Ccyclist

Well-known member
יש דוגמאות לכך בעולם. אלן יכול לדווח מסטיבניג'

איך אפשר לבנות מתחם מעל כביש בין-עירוני?
יהיה שם זיהום אויר עצום...
יש דוגמאות לכך בעולם. אלן יכול לדווח מסטיבניג'
ואני יכול להעיד על פארק שנבנה מעל למנהרת כביש בקירוי מרובע (כלומר - לא TBM) בספרד.
&nbsp
הזיהום בפארק יהיה זניח וינבע רק מפתחי המנהרות. במנהרות עצמן ישתמשו במערכות איוורור כפי שיש כיום במנהרות כביש בגין בירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה