קיצור תולדות הסכסוך הערבי ישראלי

archibeli

New member
כעת תשאל תצמך:

ניתיחס בבקשה לפסקה הראשונה בדבריך, אשר בעצם מסכמת את כל מצבנו אם הפלסטינים. כלומר מבחינה מדינית שני הצדדים צודקים. אז צריך לבוא לדבר ולא לרצוח נכון? ואז להפגש באמצע כשכל צד יוותר קצת. ויתכן שאנו נצטרך להפרד מחלק מהישובים. ויתכן שהם יצטרכו להפרד מחלק מהישובים. וזה הכל ויהיה שלום על כולם. עד כאן מדיניות. כעת תשאל תצמך: איך עושים זאת עם בני אדם ולא עם החיות צמאות ה דם (כי לא אמרתי שכולם כאלו...) אבל לך תמצא שם קודם את בני האדם ניראה אותך.
 
פתרון פשוט!

באין פרטנר לשלום, על הממשלה להודיע לכל באי עולם, כי נכרת שלום חד-צדדי בינינו לבין הפלסטינים, לפרק את כל ההתנחלויות ולחזור אל הקו הירוק – אם אי-פעם הפלסטינים ירצו להצטרף להסדר שלום, הם מוזמנים לעשות כן, בכל רגע! ומהיום והלאה יש להפריח את שממת הנגב, לשפר את איכות החיים ואת כל המיליארדים ששפכנו על המתנחלים להעביר לשיפור רמת החיים של שכבות המצוקה!
 

archibeli

New member
כאן לא נשפך כסף

אני מבין שאתה מעדיף את הפלסטינים על פני המתנחלים. אם לא קשה לך להבין הם חלק מהעם שלך. <או אולי לא?> בכל מקרה אם "נשפך" כסף על המתנחלים זה לא שונה מיהודים אחרים. אתה בודאי מתכוון להתנחלויות! גם כאן לא נשפך כסף כי כל הסכם יהיה חייב לכלול פיצוי כספי הולם בעבור נכסים כחלק מההסכם. ורק טיפש יוותר על כך. כי כך באמת יהיה די כסף לנגב וכל השאר.
 
יש לך בעיות קשות בהבנה!

איזה לוגיקה אתה עושה - אני הרי רוצה את כל המתנחלים חזרה בישראל וגם מוכן לשלם להם פיצויים - אתה שרוצה להשאר בשטחים נראה לי כמי שלא יכול להפרד מהפלסטינים! הפיצויים למתנחלים הם חלק מהשגשוג שיגיע גם לעיירות הפיתוח!
 

BlackShadow

New member
כשכותבים דבר כזה...

צריך שזה יהיה ניטרלי... ואפשר בקלות לראות שלא ממש היית ניטרלית
 

אביה*

New member
רק מלאכים ומזכ"ל האו"ם נייטראלים!!

מי נייטריילים? עזמי בשרה וקופי עינן? כמובן שאני כותב מנקודת הראות הספציפית שלי, ולא מנקודת הראות של אלהים. השאלה שצריכה להישאל היא, האם הדברים שאני כותב אמיתיים ומדוייקים? ובבקשה אל תתנו לעובדות לבלבל לכם את המוח.
 
בהנחה שהקיצור נכון-אז מה???

העובדה היא שבשטחי יש"ע מצויים היום כ- 4 מליון פלסטינאים. הם הולכים ומתרבים בקצב שלא ידוע שכמותו בעולם. בעוד 20 עד 50 שנה הם יהיו הרוב בארץ ישראל - כיצד לדעתך ניתן להתגבר על נושא זה, כאשר לא בא בחשבון טרנספר ו/או הגבלת זכויות המוקנות בתוקף היותנו מדינה דמוקרטית.
 
למעלה