קיצור עקבים בנעליים

Mayushale

New member
קיצור עקבים בנעליים

שלום לכולן
, אני בדרך כלל סמויה פה, אבל כשיש שאלה אצל הגיע הזמן להחשף... אני מאד אוהבת נעליים, אבל לצערי (וכנראה לשמחת האורטופד שלי) לא מצליחה ללכת על עקבים. הנעלים שלי הן שטוחות ברובן, או עם עקב קטן של 5 ס"מ (בערך). אני תמיד גולשת ומוצאת נעליים מתוקות באיי.ביי. שמאד בא לי לקנות, אבל ב-99.9% מהמקרים העקב גבוה לי מדיי
שמעתי שיש בנות שלוקחות נעלי עקב לסנדלר כדי שיקצר את העקב. האם ניתן לעשות זאת בכל נעל? האם זה לא פוגע במראה הנעל? מישהי אולי עשתה ויכולה לספר חוויות? תודה ושנה טובה!
 

לי וולף

New member
בעייתי...

האימום (תבנית הנעל) אינו ישר בנעלי עקב ולכן לא נראה לי סביר שהנעליים יהיו נוחות לאחר קיצור העקבים
אולי דובר על קיצור של כחצי ס"מ? אין זה אומר שאי אפשר לעשות זאת אבל בודאי יש חוקים מסוימים שאני לא מכירה... בתור התחלה- סוליה רכה ככל הנראה אבל יש המון נעליים שטוחות שוות להחריד, את באמת לא מוצאת
 
מניסיון

אפשר להוריד סנטימטר-סנטימטר וחצי מהעקב, אבל- אם יש פלטפורמה מקדימה זה הרבה יותר קשה ורוב הסנדלרים יגידו לך שזה לא אפשרי. לאחותי, במרוץ אחר נעליים מושלמות לחתונה זה לא הפריע והיא הורידה סנטימטר וחצי גם מנעליים עם פלטפורמה מקדימה והנעליים שמרו על שיווי משקל. אבל- אם מלכתחילה יש לך בעיות אורתופדיות, אולי משהו שאחרות לא מרגישות כן יתבטא אצלך ככאבים ועדיף לוותר. אבל יש כ"כ הרבה נעליים שטוחות יפות...
 

newKiticat

New member
לא. נעל אינה בגד.

בסופו של דבר, נעל טובה היא סוג של פרוייקט אריכקטריוני במידה מסויימת. השיפוע של הנעל עצמה מותאם לגובה שלה. אגב, להוריד ס"מ או שניים בהתאם שיש פלטפורמה זה לא בהכרח חכם. אני גילתי שדווקא במחיר של לטפס עוד 2 ס"מ למעלה (ואני גבוהה), נעלי עקב עם פלטפורמה בדרך כלל מציעים לי יותר תמיכה ויותר נוחות לכף הרגל עצמה. השיפוע עדיין אותו שיפוע במקרה כזה, שלא לדבר על הסיכון. אם מצאתת נעל שאת ממש רוצה, אז שמרי אותן למיטה.
אני רצינית. יש לי נעל אחת כזו. ואגב, נעל עקב לא חייבת להיות לא נוחה. אל תימנעי מלמדוד נעליים, ואולי יום אחד תמצאי נעל כזו. זה גם עניין של תירגול. אני נועלת הרבה נעלי עקב יחסית. אבל ברגע שאעבור תקופה שאני יחסית על שטוח- אני אמצא קושי ללכת על נעל עקב. חוץ מזה שגם כשאני נועלת נעל עקב- אני לא פסיכוטית והכפכפים שלי בתיק ברגע שאני מתחילה להרגיש אי נוחות. לא כולן צריכות ללבוש נעל עקב. ו-5 ס"מ אגב, זה עדיין גבוה. אומנם לא 12 ס"מ...
אבל זה באמת לא כזה בריא...
 
למעלה