קיצור עקבים בנעליים
שלום לכולן
, אני בדרך כלל סמויה פה, אבל כשיש שאלה אצל הגיע הזמן להחשף... אני מאד אוהבת נעליים, אבל לצערי (וכנראה לשמחת האורטופד שלי) לא מצליחה ללכת על עקבים. הנעלים שלי הן שטוחות ברובן, או עם עקב קטן של 5 ס"מ (בערך). אני תמיד גולשת ומוצאת נעליים מתוקות באיי.ביי. שמאד בא לי לקנות, אבל ב-99.9% מהמקרים העקב גבוה לי מדיי
שמעתי שיש בנות שלוקחות נעלי עקב לסנדלר כדי שיקצר את העקב. האם ניתן לעשות זאת בכל נעל? האם זה לא פוגע במראה הנעל? מישהי אולי עשתה ויכולה לספר חוויות? תודה ושנה טובה!
שלום לכולן