קיצוץ קיצבאות נפגעי עבודה (הקפצה)

אורניהו

New member
ורציתי לדעת מה דעתכם כאן על...

העניין הזה שהורידו ארבעה אחוזים מהקצבה החודשית ל´נכי תאונות עבודה´..
 

Brendan

New member
לדעתי זה צעד לא חוקי

וזאת מישום שתשלום הקיצבה מבוסס על פרמיות אותן שילמנו במהלך עבודתינו וללא הסכמתינו. גודל הקיצבה מחושב על בסיס גובה הסכר וכך גם גובה הפרמיה אותה גובים המל"ל מהעובדים השכירים. במידה והמל"ל מוריד לנו את גובה הקיצבה - הדבר דומה לכך ששילמנו פחות פרמייה וכלן אנו זכאיים לקבל את ההפרשים בחזרה. אגב, ארגון נכי תאונות עבודה הגיש בג"ץ בנושא.
 

אורניהו

New member
הייתי אצל הנציג החיפאי של הארגון..

אתמול..והיו עשרות טלפונים נזעמים..והטופס ההוא שהגיע היום מהביטוח הלאומי..
 
אורניהו

ידוע לי שארגון נפגעי עבודה הגיש בג"ץ בנושא זכויות נפגעי עבודה. אינני יודעת למתי נקבע הדיון. מקצצים לנו בכל דרך אפשרית צוחקים עלינו בדרך אל הבנק. מבלי לפגוע בזכויות.
 

Brendan

New member
גם אני קיבלתי את הטופס הזה.

לא שאני מבין גדול בחוקים של המל"ל או בחוקי חרום של המדינה אבל אני רק מבין שאני שילמתי פרמייה מהשכר שלי שממנו ניגזרת הקיצבה. כפי שלא קיצצו לי בפרמייה וכפי שלא החזירו לי הפרשים, אין זכות לאף גורם לקצץ בקיצבה החודשית.
 
Brendan

מספר הטלפון של ארגון נפגעי עבודה הוא: 5243335 03 פקס:5299125 03 רח רינס 6 בתל-אביב. פתוח בין השעות 09:00-14:00 .למעט יום שישי. בימי ראשון ורביעי משעה 14:00-16:00 . אפשר לברר אצל המזכירה מלכה או יו"ר הארגון מר אבי אמידור.
 

amos11

New member
גם קיצוץ דמי אבטלה לא צודק

אנשים משלמים ביטוח אבטלה במסגרת הביטוח הלאומי.הממשלה והתקשורת מציגה את דמי האבטלה כתמריץ למובטלים לא לעבוד .אז שיבטלו את ביטוח האבטלה,ועל ידי זה העובדים יקבלו יותר נטו שכן הביטוח הלאומי בתלוש יקטן.אז לא יבקשו דמי אבטלה ולא יהיו בעיות.
 
• אגף השיקום: הצעת האוצר תפגע

☼ 20:45 29/08/02 • אגף השיקום: הצעת האוצר תפגע אגף השיקום: הצעת האוצר תפגע בנכים כל הזכויות שמורות לעיתון ה"ארץ"
 
• אגף השיקום: הצעת האוצר תפגע

אגף השיקום: הצעת האוצר תפגע בנכים כל הזכויות שמורות לעיתון ה"ארץ"
 

Brendan

New member
../images/Emo41.gif לידיעת מקבלי קיצבת נכות מעבודה

בקיצבת חודש שעבר קוזז סכום של 4 אחוזים מהקיצבה החודשית. נכון להיום משולם לנו 71 אחוז מהשכר (במיקרה של 100 אחוזי נכות) וזאת בימקום 75 אחוז אשר היה נהוג עד כא. ארגון נפגעי עבודה הגיש עירעור לבג"ץ והדיון בעירעור יהיה ביום ה-11 לחודש זה. רק נקווה שהעירעור לא ייפול כמו דברים אחרים שנפלו בתאריך היסטורי זה.
 
אתר פיקוד העורף

אתר פיקוד העורף למי שמעוניין, שלא נזדקק
 
למעלה