קיצבת נכות כללית ועבודה בנוסף
בפברואר 2002 נקבעה לי נכות כללית של 50% ו-75% אי כושר בעקבות מצב נפשי, אך אני מקבלת קיצבה מלאה של 2,080 ש"ח בקירוב. בביטוח לאומי קבעו שאני צריכה לבוא שוב ולדון בהמשך קבלת הקיצבה בינואר 2004 בהתאם למצב הרפואי שיהיה לי אז. אני יודעת שמותר לי לעבוד ולהרוויח עד גובה הקיצבה. 1.האם עצם העובדה שאני אעבוד וארוויח זה יחבל לי בסיכוי להמשיך ולקבל ביטוח לאומי? כלומר במידה והפסיכיאטר של הוועדה יתרשם שאני מסוגלת לעבוד ועובדת בפועל אז הוא יכול לפסוק שיש להפסיק לי את הקיצבה? 2.במידה ואני כבר הפסקתי ליטול תרופות וגם אני כבר לא הולכת למעקב אצל פסיכיטאר אז הביטוח לאומי יפסיק לי אוטומטית את הקיצבה מאחרי שאלך לוועדה? תודה על התשובות.
בפברואר 2002 נקבעה לי נכות כללית של 50% ו-75% אי כושר בעקבות מצב נפשי, אך אני מקבלת קיצבה מלאה של 2,080 ש"ח בקירוב. בביטוח לאומי קבעו שאני צריכה לבוא שוב ולדון בהמשך קבלת הקיצבה בינואר 2004 בהתאם למצב הרפואי שיהיה לי אז. אני יודעת שמותר לי לעבוד ולהרוויח עד גובה הקיצבה. 1.האם עצם העובדה שאני אעבוד וארוויח זה יחבל לי בסיכוי להמשיך ולקבל ביטוח לאומי? כלומר במידה והפסיכיאטר של הוועדה יתרשם שאני מסוגלת לעבוד ועובדת בפועל אז הוא יכול לפסוק שיש להפסיק לי את הקיצבה? 2.במידה ואני כבר הפסקתי ליטול תרופות וגם אני כבר לא הולכת למעקב אצל פסיכיטאר אז הביטוח לאומי יפסיק לי אוטומטית את הקיצבה מאחרי שאלך לוועדה? תודה על התשובות.