קיץ זה מגניב

h a j b i

New member
תקרא שוב את שתי ההודעות שלי

תשים לב למי משורשרת כל הודעה ותבין. אין ספק שמיגונים מפחיתים פגיעות וכך גם כתבתי אבל מכאן ועד מניעת
זה קצת מוגזם. לעומת זאת ההודעה השנייה היתה מכוונת למישהו אחר שטען שלא יצא לו לראות מיגונים שמנעו קטיעה ודווקא סוג כזה של פציעה מיגונים כן יכולים למנוע. "מיגון עוזר נקודה"?, אין ויכוח על זה אבל ההטפות האלה כבר נמאסות. כל אחד יבחר את רמת המיגון המתאימה לו בהתאם לנסיבות. אני חושב שקצת מוגזם שכל פעם שמישהו מעלה פה תמונה למשל, כולם קופצים עליו "לא אין לך מגפיים?" "למה אין לך ברכיות?" או שמישהו מעלה הודעה בסגנון "לרוכב הXXX שראיתי היום בת"א שלום, למה בלי מיגון?". לפי דעתי זה סתם מעצבן ולא תורם לכלום. אנשים נהרגים גם עם מיגון ומה שיציל אותך זה בעיקר שיפור הרכיבה ולא מיגון כזה או אחר. אפילו קסדה שבאמת עשוייה להציל חיים כמעט בכל תאונה לא תעזור כשהראש למשל מתנתק כולו מהגוף (ראיתי את זה פעם
).
 

MoRunner

New member
למגיבים ולאנטי מטיפים.

זו לא הטפה, זו בסה"כ הבעת זעזוע. לצערי אני הייתי גם בצד השני, את התאונה שלי עשיתי עוד כמורכבת על CH250 עם כפכפים שארוול וגופיה, עם קסדה לא רכוסה. אז מהנסיון הקטן שלי, שכלל אגן שבור,3 צלעות שבורות, נזק בלתי הפיך לקרסול שמאל, חודשיים בבית, כואב לי לראות את חוסר המיגון ששולט בנסיעה בתוך העיר. למזלי, את התקופה שלי על ה ZZR העברתי בלי תאונות. אז אני מניחה שאני לא כל כך טועה במה שקשור למיגון, ולא כל כך טועה בקשר לסוג או גודל האופנוע. את ההוכחות אתם רואים בכביש, כמעט כל יום. לא המונח משנה פה, הטפה או אנטיגוניזם להטפות,לא חייבים להמשיך. הערתי את תשומת לב מי שאולי זה יזיז לו משהו. קטנועיסטים או רוכבי אופנועים כבדים חותכים נתיבים במהירות שכפולה מהמכוניות בטיילת או באיזור רוקח, בלי חולצה, או עם כפכפים, או מחזיקים ביד אחת גלשן ... לי זה כואב לראות.
 

kramberg

New member
ואת צודקת

אבל מה לעשות, יש אנשים שלא אוהבים\רוצים\מוכנים אם את שואלת אותי זו בעיה שלהם, אני מקווה שלא יקרה לאף אחד לא ממוגן כלום, כי מהנסיון שלי, התאונה שלי היתה יכולה להסתיים בהרבה יותר מסתם שבועיים בבית בלי נזק ממשי.
 

kangal

New member
../images/Emo45.gif אני כל יום כל היום על הכביש

ותמיד עם מעיל ממוגן,קסדה סגורה,מכנס ארוך ונעליים סגורות. זה המינימום!
 

aviRRam

New member
מסכים ומוסיף -

אני גם מנסה "לחנך" אותם כשהם עומדיםעל ידי ברמזורים ,
עדיף החום של המעיל מהמזגן באיכילוב
אממה ... ? קח חמור , תלביש לו חליפה , יישאר חמור , לא ? סעו ב ז ה י ר ו ת .
 
די כבר עם ההטפות

מגיני גוף נועדו לשרת שתי מטרות- בראש ובראשונה: הרווח של מי שמוכר לך אותם. אם הוא יצליח לשכנע אותך שזה מספיק חשוב (כדי שתרכב איתם בתוך העיר ובקיץ) אז הוא ירוויח יותר. לראייה תסתכל על מחירי המיגונים הגבוהים, לדעתי באופן בלתי-פרופורציונלי לתמורה שהם מספקים שנית, המיגונים נועדו למנוע פצעים על העור או במפרקים, שברים, מכות יבשות או לא יבשות, אבל דברים בסגנון. לא פצעים פנימיים, ובטח שלא מוות! כמו שאמרו כבר בשרשור, הדבר היחיד שמציל ממוות זה קסדה, וגם זה לא תמיד בנוסף: במהירויות שבתוך העיר, אם אתה רוכב כמו בנאדם, אז מה שיכול לקרות לך זה שפשופים ו/או גפיים שבורות. מתאונות בתוך העיר (שוב, אם נוסעים במהירויות מתאימות) לא מתים. וגם אם כן אז זה נדיר. אז מספיק כבר לקשור רכיבה בלי מיגון לשרשורי נרות. את הסיכון הזה אני הייתי מוכן לקחת על עצמי, וכמו שכבר אמרתי פעם, גם אני רכבתי עם מכנסיים קצרים וסנדלים בתוך העיר. ככה, כי היה לי חם. וזהו. (ולא קרה לי כלום, אם זה משנה). בקיצור- מספיק כבר עם הנוהג הצדקני הזה, כל יומיים עוד יפה נפש אחד שבטוח שהוא אחד מל"ו הצדיקים, שכולם רק מחכים לו שיבוא ויציל אותם מעצמם, מעלה פה עוד הודעה בדיוק בסגנון שלך. כל אחד מקבל את ההחלטות שלו בעצמו, אנחנו ילדים גדולים, ואם אנשים רוצים לרכב עם בגד ים על הטוסטוס כשהם יוצאים לשחות, אז אני אומר עדיף שזאת תהיה כוסית ושלום על ישראל. ואם אחד מהם נופל וחצי מהעור שלו בגוף מתקלף, אז מה שיש לי להגיד זה כל הזין ופעם הבאה תשים לב למונית.
 

כRובי

New member
אתה טועה לגבי ההכרזה שבתוך העיר לא

מתים בטח ובטח אם מחשיבים את איילון, המהווה נתיב תנועה לגיטימי לחציית העיר, כחלק מכבישיה.
 

כRובי

New member
אי אפשר לדעת

מסכים בהחלט שמיוחס למיגון יותר מדי ממה שהוא מסוגל בפועל לספק, אבל להכריז שמתים למרות המיגון או שמיגון לא מונע מוות? אי אפשר.
 
למעלה