קיץ זה מגניב

MoRunner

New member
קיץ זה מגניב

וים זה מגניב. ותל אביב זה בכלל מגניב בקיץ בים. אבל בחייאת, זה לא אומר שאתה צריך לרכב במכנס קצר בלי חולצה רק כי אתה על הטיילת! זה לא אומר שאת צריכה לרכב רק עם בגד ים! זה לא אומר שאם אתם על טוסטוס 50 או על R750, אבל אתם בעיר, אתם לא חשופים לאופציה להמרח על הכביש ולהשאיר את העור שלכם על האספלט החם במקרה הטוב, או את שאר חלקי הגוף שלכם, במקרה הפחות טוב. לספר לכם על נהגי המוניות התל אביביים? לספר לכם על החום והלחות שמשפיעים על יכולת השיפוט? לספר לכם על המוזיקה הגבוהה ברכב של הערס שלא רואה אתכם ממטר? לספר לכם על הממטרות שמתיזות לכביש? כואב לי לראות את זה, כואב לי שהנאיביות/טמטום/אגו/פוזה משליכים על הבטיחות. בחייאת, הקיץ כל כך מסוכן לרכיבה, גם בתל אביב. שלא נצטרך עוד
תשמרו על עצמכם.
 

kfir1983

New member
../images/Emo45.gif צודק!

אסור לוותר לעולם על המיגון ,אף לנסיעה הקצרה ביותר ולנוכח מצבים כמו ים וכ"ו. החיים שלנו חשובים מדיי אסור לנו לוותר על המיגונים רבאק.
 

CBash

New member
מה שהכי מפריע זה שאנשים

מסתכלים עלי בבוז, על זה שאני ממוגן היטב, תמיד. גם בחורף, גם בקיץ, גם בנסיעה ארוכה, וגם בקצרה. גם על אופנוע, וגם על קטנוע (מה זה משנה בכלל??) מילא, תורידו את הכובע, תצדיעו, תאמרו "הלוואי ואני הייתי ככה", אבל ללעוג??
 
חלק מלב העניין של להיות אופנוען

זה לשים זין על כולם, ואני מתכוון בהיבט החיובי. כשאני על האופנוע אני שם זין על הנובוריש בב.מ.וו. לידי, אני שם זין על הסוברואיד שנדחף ואני גם שם זין על איך מסתכלים עלי. אני רוכב עם מיגונים תמיד, ובזכות זה פלג הגוף העליון שלי נקי מצלקות (על השוק ללא המיגון, לעומת זאת, רבי יהודה היה נותן בה סימנים). לועגים לי על המיגון? כמו על כל השאר, אני שם זין. מצד שני, לזין הזה יש 2 קצוות: אופנוענים אחרים לא ממוגנים, והם שמים זין על העצות להתמגן. ומכיון שאני יודע היטב כיצד שמים זין, אני מבין אותם ומאחל להם שההימור יצליח ולא יקרה להם כלום. ואני מצטער על המינון הגבוה של הזין בהודעה.
 

bigfoot7375

New member
מה? אתה תמיד ממוגן? חה! חה! חה!

סתם...... תמשיך כך!
גם אני אפילו לנסיעה של דקה! (נדמה לי שאתה יודע...)
 

bike55

New member
נהרגים גם עם חליפות עור..

אף מגן בירכיים וחליפה לא מנעו קטיעת רגל. מי שרוצה לקחת סיכון ולהתיידד עם פלסטיקאים ,סבבה...זו בחירה שלו להשתפשף עד העצם. לקשר מוות ואייקונים של נרות לחוסר במעיל כפפות ומגיני בירכיים זה קצת מרחיק לכת. גם אני רוכב בעיר עם מכנס קצר וסנדלי שורש.אני לוקח את הסיכון לעצמי.
 
../images/Emo45.gif כל אחד שירכב איך שבא לו

האחריות היא אישית בלבד. כל ההטפות מיותרות.
 

elinor87

New member
הטפות פה ושם זה סוג של שטיפת מוח

לפעמים זה עושה משהו לבניאדם..
 

h a j b i

New member
אתה טועה

מגיני ברכיים עשויים למנוע פגיעה בברך שעשוייה שלהתסתיים בנכות קבועה או במקרה יותר גרוע בקטיעה. חלפית עור עשוייה אף למנוע פגיעות פנימיות שעלולות לגרום למוות. אבל אין ספק שמרת המיגון היא בעיקר למנוע או להפחית פציעות. האביזר היחיד שמציל חיים בוודאות הוא קסדה, אבל גם לא תמיד.
 

MoRunner

New member
אכן הבחירה בידי כל אחד

אבל הקלת ראש בהתיידדות עם פלסטיקאים שייכת לאלו שהמזל שיחק להם. מקוה שלא תצטרך להבין כמה הסיכון הזה כואב. סע בזהירות.
 

h a j b i

New member
../images/Emo31.gif די להטפות

שכל אחד ירכב איך שהוא רוצה. הרבה רוכבים נהרגו/ נפצעו קשה גם עם מיגון מלא. כל מה שאתה מציין (ובעיקר נהגי המוניות) זה נכון אבל זה רלוונטי בעיקר לשיפור מיומנויות רכיבה וקריאת סכנות הכביש ולא רלוונטיט למיגון.
 

nxdive

New member
לצערי אתה זה שטועה

נכון שבתאונה קטלנית זה לא הכפפות שיצילו את החיים שלך אבל הם מפחיתות את הפגיעה לדוגמא.. החלקתי אם האופנוע לפני כשמונה חודשים לא הייתי אם מעיל וכפפות והשתפשפתי בדיוק איפה שהמיגון של המעיל במרפקים והמיגון של הכפפות בשורש כף היד .. כל היד שלי הייתה חבושה ואם דלקת במרפק מעוצמת השפשוף אז אם הייתי אם מיגון זה לא היה קורה לי ולא היית צריך לסבול במשך חודש מיגון עוזר ומגן עלייך נקודה....
 
למעלה