קיפי מתאושש, צ'ולה חולה../images/Emo10.gif
זו אחת מהתקופות הללו שכולם פתאום חולים וכל יום נמצאים אצל הרופא. כך זה אצלי, קיפי עם בעיית הכבד שעדיין לא מצאו את הסיבה לכך ומן הסתם גם לא ימצאו מרגיש יותר טוב החום לדעתי קצת ירד הבוקר, אתמול נמדדו לו רק 39.4 מעלות חום, הוא התחיל לאכול קצת יותר כמות של כפית כפית וחצי של מזון גם זה טוב וקצת שותה. אתמול גיליתי שגם צ'ולה שלי לא מרגישה בטוב היא לא באה לעלות על השולחן כשהכנתי להם את האוכל ולא כיסחה אחף אחד מהאחרים. לא רצתה כל כך לאכול גם קצת קצת נתתי לה מעדן חתולים וגם AD והיא אכלה ממש מעת. אי אפשר היה לגעת בה בכל מקום שנגעתי בו היא פשוט צעקה והיתה עצבנית, מה שהפחיד אותי הכי זה היה שכשנגעתי לה באזור הניתוחים שהיא עברה זה הכי כאב לה ונכנסתי קצת ללחץ כי פחדתי שמה משהו שם השתחרר (אחד מהפינים שמחברים אותה) אבל במגע לאורך הגוף הניב ממנה את אותם הצעקות וחוסר הנוחות כשנגעתי בה, בקיצור שמח אצלי בנמל היות שכולם אצלי מצוננים ויש גם את פיסטוק עם הכיב בעיין שאנו באמצע הטיפול בזה שלא לדבר על זה שמאז יום שישי בלילה כל עבר אני אצל הוט' ואני כבר עייפה עייפה מאוד.
זו אחת מהתקופות הללו שכולם פתאום חולים וכל יום נמצאים אצל הרופא. כך זה אצלי, קיפי עם בעיית הכבד שעדיין לא מצאו את הסיבה לכך ומן הסתם גם לא ימצאו מרגיש יותר טוב החום לדעתי קצת ירד הבוקר, אתמול נמדדו לו רק 39.4 מעלות חום, הוא התחיל לאכול קצת יותר כמות של כפית כפית וחצי של מזון גם זה טוב וקצת שותה. אתמול גיליתי שגם צ'ולה שלי לא מרגישה בטוב היא לא באה לעלות על השולחן כשהכנתי להם את האוכל ולא כיסחה אחף אחד מהאחרים. לא רצתה כל כך לאכול גם קצת קצת נתתי לה מעדן חתולים וגם AD והיא אכלה ממש מעת. אי אפשר היה לגעת בה בכל מקום שנגעתי בו היא פשוט צעקה והיתה עצבנית, מה שהפחיד אותי הכי זה היה שכשנגעתי לה באזור הניתוחים שהיא עברה זה הכי כאב לה ונכנסתי קצת ללחץ כי פחדתי שמה משהו שם השתחרר (אחד מהפינים שמחברים אותה) אבל במגע לאורך הגוף הניב ממנה את אותם הצעקות וחוסר הנוחות כשנגעתי בה, בקיצור שמח אצלי בנמל היות שכולם אצלי מצוננים ויש גם את פיסטוק עם הכיב בעיין שאנו באמצע הטיפול בזה שלא לדבר על זה שמאז יום שישי בלילה כל עבר אני אצל הוט' ואני כבר עייפה עייפה מאוד.