קיפי מתאושש, צ'ולה חולה

ציפציף1

New member
קיפי מתאושש, צ'ולה חולה../images/Emo10.gif

זו אחת מהתקופות הללו שכולם פתאום חולים וכל יום נמצאים אצל הרופא. כך זה אצלי, קיפי עם בעיית הכבד שעדיין לא מצאו את הסיבה לכך ומן הסתם גם לא ימצאו מרגיש יותר טוב החום לדעתי קצת ירד הבוקר, אתמול נמדדו לו רק 39.4 מעלות חום, הוא התחיל לאכול קצת יותר כמות של כפית כפית וחצי של מזון גם זה טוב וקצת שותה. אתמול גיליתי שגם צ'ולה שלי לא מרגישה בטוב היא לא באה לעלות על השולחן כשהכנתי להם את האוכל ולא כיסחה אחף אחד מהאחרים. לא רצתה כל כך לאכול גם קצת קצת נתתי לה מעדן חתולים וגם AD והיא אכלה ממש מעת. אי אפשר היה לגעת בה בכל מקום שנגעתי בו היא פשוט צעקה והיתה עצבנית, מה שהפחיד אותי הכי זה היה שכשנגעתי לה באזור הניתוחים שהיא עברה זה הכי כאב לה ונכנסתי קצת ללחץ כי פחדתי שמה משהו שם השתחרר (אחד מהפינים שמחברים אותה) אבל במגע לאורך הגוף הניב ממנה את אותם הצעקות וחוסר הנוחות כשנגעתי בה, בקיצור שמח אצלי בנמל היות שכולם אצלי מצוננים ויש גם את פיסטוק עם הכיב בעיין שאנו באמצע הטיפול בזה שלא לדבר על זה שמאז יום שישי בלילה כל עבר אני אצל הוט' ואני כבר עייפה עייפה מאוד.
 

יוקה

New member
ציפציף יקירה, זה באמת מתיש כהוגן...

וליבי אתך ועם החולים. מאחלת לכולם החלמה מהירה. מקווה שקיפי לא הדביק את צ'ולה המתוקה. מתי היא עברה עיקור?
 

ציפציף1

New member
יוקה אני לא חושבת שהיא נדבקה מקיפי

הסימנים שלה הם אחרים. לגבי העיקור, צ'ולה לא עברה עיקור, מעולם עד כה (והיא כבר חגגה שנה כפי שאת יודעת) הוא לא התייחמה. אין בכוונתי להכניס אותה לניתוח עיקור קודם שהיא תתייחם. אין טעם להעביר אותה טראומה פעם נוספת סתם כך. היות שהיא לא התייחמה אני חושבת שמשהו נפגע אצלה בתאונה של לפני שנה כשהיא הגיעה אלי ועל כן אין היא מתייחמת במידה ותתייחם אז בלית ברירה אעקר אותה כי בכל מקרה ובכל מצב צ'ולה מבחינה גופני לא יכולה לשאת הריון שלא לדבר על להמליט בגלל המבנה הגופני שלה.
 

יוקה

New member
אולי בכלל, וכדאי לשאול את אמיר וזיו

היא עוקרה תוך כדי ניתוח האגן בשנה שעברה? ומרוב ניתוחים שהמסכנונת עברה פשוט שכחו להגיד לך? סתם מחשבה... חשבתי בדיוק על הנקודה שהעלית - על יכולתה המפוקפקת לשאת הריון. לכן כדאי לוודא איתם שהיא מעוקרת. מאחלת לה החלמה מהירה לפשושה.
 

ציפציף1

New member
ביום שישי האחרון שאלתי

את אמיר הייתי אצלו עם קיפי ובדרך אגב שאלתי את השאלה הזו, לא היא לא עוקרה אל תשכחי היא היתה בת חודש וחצי לערך כשהיא עברה את כל הניתוחים האלה ובחודש וחצי לא מעקרים חתוליות לא כן?
 

דנההההה

New member
כמה שאני מבינה לליבך...

בארבעה הימים האחרונים, הייתי כל יום אצל הוטרינרים! כל יום! אתמול פס התחיל להוציא שתן עם דם ומסתבר שמשהו לוחץ על השלפוחית וכל הבפנים שלו (מעיים? קיבה? כבר לא זוכרת...) מל צואה שלא יוצאת. הוא ישן כל היום במנשא וליבי יוצא אליו. ממש מקווה שמצבו ישתפר כי הוא סובל ואני מפוחדת... נשיקות לקיפי וצ'ולה ופיסטוק, מקווה שיחלימו במהרה ויחזרו לסורם. שבוע שקט...
 

ציפציף1

New member
דנהההה מחזיקה לכם חזק אצבעות

להחלמה מהירה שלכם ותודה על האיחולים שלך
 

דנההההה

New member
עדכון על פס:

אל תשאלו, החבר שלי לקח את פס היום לוטרינר, לאחר יום שלם של שינה ופיפי עם דם. הם נאלצו לעשות לו חוקן כי היו לו 2 גושי צואה שסרבו לצאת. הערכת הוטרינר שבשל המכות שחטף ברגליים התקשה להוציא את הקקי (כאב לו...). עכשו הוא בשלבי סיום של ההתאוששות מההרדמה וכולי תקווה שמחר ישתפר מצבו!!!!!!!!!!! תודה לכל המעודדות...מכולנו.
 

f e l i n e

New member
הוא בבית../images/Emo35.gif ../images/Emo10.gifהלב ממש נחמץ למקרא

תלאותיו.. אני מקווה שהוא ישים פס ויתגבר על כל המכאובים
!
 

דנההההה

New member
בטח בבית...

הכי טוב לו קרוב אלינו... הוא ישן איתנו במיטה וכדי "לגוון" מתכרבל מול התנור... עדיין אין שיפור ניכר במצבו, אבל אנחנו מקווים לטוב...
 
למעלה