קינוח פודינג שוקולד - דיאטטי מאוד

קינוח פודינג שוקולד - דיאטטי מאוד

דיאטטי לחולי סכרת. 12 בסקויט פטיבר + 1 מפורר לתחתית 1/2 2 - 3 כפות פודינג ללא סוכר 1/2 כוס חלב 4 שקיות סוכרזית 1/2 1 כוסות מים אופן ההכנה מרפדים תבנית חד פעמית מאורכת קטנה ב - 6 בסקויט (אין צורך להרטיב אותם). מפוררים עוד בסקויט אחד וממלאים את המרווחים בין הביסקויטים. בסיר להרתיח את המים, בקערה נוספת לערבב (על השיש) את שאר החומרים היטב, להוסיף בהדרגה את שאר החומרים לסיר המים לערבב היטב תוך הנמכה ללהבה נמוכה כמו שעושים דייסה. מבשלים כדקה/שתיים ומורידים מהאש. לשפוך מעל הבסקויטים חצי מכמות הפודינג בעדינות כף אחר כף. למלא מעל הפודינג עוד שורה של בסקויטים לשפוך מעל את שארית הפודינג. לקרר היטב ולהגיש פרוסות כמו עוגה. הערה - הקינוח טעים יותר לאחר יום יומיים.
 
פירגה, רק עכשיו הבנתי למה שאלת

על הקקאו
לי זה היה ברור שרשמתי פודינג שוקולד מצטערת מאוד על הבילבול
מיד ארשום מתכון מתוקן
 
קינוח פודינג שוקולד - דיאטטי מאוד

דיאטטי לחולי סכרת. 12 בסקויט פטיבר + 1 מפורר לתחתית 1/2 2 - 3 כפות פודינג שוקולד לבישול ללא סוכר 1/2 כוס חלב 4 שקיות אבקת סוכרזית (לא כדורים) 1/2 1 כוסות מים אופן ההכנה מרפדים תבנית חד פעמית מאורכת קטנה ב - 6 בסקויט (אין צורך להרטיב אותם). מפוררים עוד בסקויט אחד וממלאים את המרווחים בין הביסקויטים. בסיר להרתיח את המים, בקערה נוספת לערבב (על השיש) את שאר החומרים היטב, להוסיף בהדרגה את החומרים שבקערה לסיר המים לערבב היטב תוך הנמכה ללהבה נמוכה כמו שעושים דייסה. מבשלים כדקה/שתיים ומורידים מהאש. לשפוך מעל הבסקויטים חצי מכמות הפודינג, בעדינות כף אחר כף. מעל הפודינג לשים עוד שורה של 6 הבסקויטים הנותרים. מעל הביסקוטים לשפוך בעדינות את שארית הפודינג. לקרר היטב במקרר ולהגיש פרוסות כמו עוגה. הערה - הקינוח טעים יותר לאחר יום יומיים. מקור המתכון - אמא של 1מדינת ישראל
 
בכיף, אוצר מתכונים דיאטטים האמא שלי

ממש גולשת סמויה רצויה
לא רק זה, כרגע היא מנסה את המתכון הזה עם פטל,,, בקרוב חוות דעתה.
 
והתמונה לקינוח/עוגה../images/Emo26.gif

שימו לב, בתמונה ישנה שיכבה פנימית ורודה, כי זה פודינג תות והשכבה העליונה חומה , פודינג שוקולד. לקבלת שתי השכבות צריך להכין לחוד 2 מנות של המתכון - האחת פודינג חום והשני תות.
 
תודה חמודה, אגב מה שלומך היום

את העוגה אימי הביאה לאחר ארוחת על האש שהיתה אצלי במרפסת היום.
 
למעלה