קייס שקוף ודק הכי טוב ל-3GS, רכישה ב-EBAY

ido214

New member
קייס שקוף ודק הכי טוב ל-3GS, רכישה ב-EBAY

שלום, אני מחפש קייס שיורגש כמה שפחות על המכשיר, שקוף, ושיתן הגנה טובה. ראיתי ב-EBAY כל מיני פשוטים מפלסטיק השאלה אם הם שווים משהו לדוגמה: http://cgi.ebay.com/Transparent-Cle...AU_MobilePhoneAccessories&hash=item1c154e50f9 או שאולי בכלל עדיף לשים איזה מדבקה בסגנון הזה וזהו: http://cgi.ebay.com/Invisible-Full-...539239?pt=PDA_Accessories&hash=item25618ecfe7 אני ממש שונא קייסים במיוחד אלה שעושים את המכשיר ממכשיר דק יחסית ויפה לבלוק שמן ומגושם, לכן יותר חשוב מהגנה מטורפת שיהיה כמה שפחות מורגש.
 

Bootrom Bob

New member
שניהם מגינים רק בפני שריטות בגב - ויקרים מדי

ה-Case השקוף דומה לזה שקיבלתי מאורנג' כשקניתי את המכשיר. הוא מגן על גב המכשיר משריטות אבל הוא עצמו נשרט בקלות והורדתי אותו אחרי כמה שבועות. אם רוצים אז אפשר להשיג אותו באיביי בדולר אחד, אין שום סיבה לשלם 5. את המדבקה אני לא מכיר אבל גם היא מגנה רק על גב המכשיר - על חזית המכשיר אין צורך להגן משריטות, כמעט בלתי אפשרי לשרוט את הזכוכית וחבל לאבד את איכות התצוגה בגלל סתם. העניין הוא שהדבר העיקרי שצריך להגן עליו הוא לא שריטות אלא שבר של הזכוכית אם המכשיר נופל ונתקל במשהו קשה (רצפה למשל...) כשהזכוכית למטה. שני הפתרונות שציינת לא מגנים מפני שבר כזה. אפשר לקבל הגנה חלקית אם משתמשים במגן חצי קשיח (לא סיליקון שאיננו נוח במיוחד אלא חומר בשם TPU) שיש לו מסגרת המכסה לא רק את הגב אלא גם את החלק החיצוני של הזכוכית, בתקווה שהנפילה תהיה כזו שהמסגרת תספוג את המכה. מגינים מסוג זה אפשר להשיג במחיר די זול בארץ (במקרה ראיתי ביום ו' ב-30 שקל) או בהרבה פחות באיביי.
 

ido214

New member
חיפשתי..

1,619 results found for 3gs TPU ומשום מה גם שאני מבקש את הכי זול ששולח לארץ אני מקבל את אלה: http://cgi.ebay.com/Clear-TPU-Rubbe...185445?pt=PDA_Accessories&hash=item19c33494a5 http://cgi.ebay.com/Soft-TPU-Rubber...473678?pt=PDA_Accessories&hash=item256160090e שאכן עולים דולר אבל לא שולחים לארץ. אם אתה כן מוצא לינק למגן TPU חלק ושקוף שעולה דולר ושולח לארץ אני בכל זאת אשמח
 

Bootrom Bob

New member
זה אכן המגן אליו התכוונתי

להבטיח שהוא מגן - לא בטוח, אבל יש לו מסגרת קדמית שבמקרים מסויימים יכולה אולי לספוג את המכה.
 
למעלה