קידום האלה פשוט ........

omri1708

New member
מאמי לדבר באוויר בלי טיפה ידע

זה הסמל הכי גדול לבורות וחבל לך.. דבר אחד אפחד לא בא להתווכח איתך ודבר שני לקידום יש כמה קורסים שאחד מהם זה קידום אישי שעולה גם 5000 6000 שקל השאר זה קורסים יותר זולים שמה לעשות מתאימים לכמה שהם לא טחונים מהתחת כמוך כניראה.. אני למדתי בקידום תיכון וזה שהקורס לאמ עזר בשיט זה כן.. אבל את סתם מדברת באוויר לא עשיתי של היי קיו או של מישו אחר אז אני לא יכול להגיד אבל בכללי הקורסים האלה לא משפרים משו..הם רק נותנים לך נסיון וזה הדבר שטוב בהם..
 
תמיד נוח לטעון

שהמכון שאתה לומד בו הוא הכי טוב. אני זוכר את השיעור הראשון בקידום פוקוס, עשו לנו שטיפת מוח, עד שהגעתי למצב שאני יושב בבית וחושב לעצמי איזה מזל שאני לומד בקידום, ובטוח אני מוציא 800
 

ira87

New member
אוי, נו באמת, למדתי בהיי קיו למועד

אוקטובר וסיפרו לנו בדיוק את אותם השיטות אבל של היי קיו. גם הם שולחים מורים "לרגל" כמו שקראת לזה. את זה אני יודעת בטוח שהיי קיו עושים, ואין לי שום עניין לסנגר על קידום, אבל את מה שקראת לו "ריגול", עושים רוב המכונים.
 
../images/Emo2.gifאבל למה הוא הודה../images/Emo35.gif

ואיזה זבל התלמידה שהלשינה
סך הכל זה נפוץ מאוד בין מתחרים, בכל תחום שהוא, למד את האוייב. אולי סוף סוף קידום גם הם יעברו למצגות, כי כל פעם שהמורה כתב על הלוח זה לקח זמן. לקידום יש הרבה ללמוד איך לנהל שיעורים, השיעורים בבית ספר שלי כבר היו יותר יעילים. אני גם מאמין שבכל מועד נוספים למאגר של קידום רוב השאלות שהופיעו בבבחינה, בעזרת המדריכים שנבחנים, וכנראה שגם מעתיקים מחומר של מכונים אחרים, שיטות ושאלות, וסביר להניח שלא רק קידום. ככה זה, כולם נוכלים, ואני לא אתפלא אם המרכז גם הוא נוקט בשיטות כאלה, כמו לראות איזה מילים מופיעות במילונים של המכונים הגדולים וכו'.
 
גם אני הייתי מלשינה עליו ../images/Emo123.gif

הוא שיקר ואמר לכולם שהוא בכלל לומד, וגרם לכולם להכיר אותו שם כבן אדם אחר לחלוטין. אז שמישהי קולטת שהוא מציג לנו משהו אחר היא אמורה לסתום?
לא נראה לי.
 

duvdevanim

New member
חח זה ענק

ואני לא מוצא בזה שום פסול חוקי ז"א: ריגול מסחרי בצורה לגיטימית- לעניות דעתי.
 

Vertigo5

New member
דווקא להיפך,

אני הייתי שמח לדעת שהחברה שבחרתי מעודכנת במידע שיש לכל שאר החברות.
 

nightfairy86

New member
בגדול

בשבילנו בתור תלמידים (אלא אם יש כאן מורים שבאו לרגל, הא?!) זה טוב שיש את המרגלים האלה כי ככה אנחנו זוכים להנות מכל השיטות שיש. אבל זה בטוח לא דבר חוקי ולא דבר מוסרי, וכמו שאסור להעתיק חומר מהבחינות הפסיכומטריות ככה אסור להעתיק חומר ממוסד לימודי אחר. וזה שכולם עושים את זה לא הופך את זה לחוקי.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אהבתי..... גם בזה קידום נכשלו!! שאלה לי אליך "אין לי שם משתמש 19": את/ה (לא הסתכלתי בכרטיס שלך לא יודעת אם זכר או נקבה, סליחה מראש, הא?) מרוצה מ"היי קיו"??? ואם אפשר לדעת כמה עלה לך הקורס (לא חייב/ת לענות כמובן) תודה פרנציפ
 
למעלה