קידום האלה פשוט ........

קידום האלה פשוט ........ ../images/Emo41.gif

מעוררי רחמים !! שמעו סיפור שהמורה שלי תמר (היי קיו) סיפרה לנו היום. אתמול באה תלמידה לאחד המורים בהיי קיו ואמרה לו "נכון התלמיד שיושב שורה ראשונה בכיתה שלנו?? הוא היה מרוה שלי לקידום!". קיצור, אותו מורה לקח את ה"תלמיד" בצד, בשיעור שלאחר מכן - ואמר לו "שמעתי שאתה מורה בקידום ושלחו אותך לרגל בהיי קיו". אז הוא נלחץ "לא מה פתאום!
בכלל למדתי משהו, ואחר כך רציתי ללמוד רפואה, ועכשיו אני משפר את הפסיכומטרי אצלכם בלה בלה". קיצור המורה אמר לו "תשמע, אני הייתי לפני כמה שנים חוקר במשרד הביטחון של המדינה, אם תודה שאתה מרגל, זה ילך בדרך הטובה".
אז אחרי כמה דקות, הוא הודה שהוא מורה של קידום, וקידום שלחו אותו כדי לרגל, ולהעתיק את השיטות של היי קיו. עכשיו מבררים אצלנו אם אפשר לתבוע את קידום.
איזה סיפור יאללה
 
מה מעוררי רחמים?

את בטוחה שהיי-קיו לא עושים דברים כאלה? את יודעת שלשלוח מורה פסיכו' לבחינה אמיתית כדי להעתיק שאלות זה נגד החוק, נכון? בכלל כל הסיפור נשמע מצוץ מהאצבע. מה גם שהקטע של החוקר במשרד הביטחון(של ישראל) נשמע לא אמין. אבל אוקיי. בכל מקרה אני לא רואה איך אפשר לתבוע את קידום על העניין אפילו אם הסיפור הזה נכון. מותר לו להרשם לקורס של חברה מתחרה כמו שמותר למורים של היי-קיו לגשת לבחינות פסיכו' למרות שיש להם כבר ציון מספיק. (כמובן שאם באחד מהמקרים המורהה מעתיק שאלות זה סיפור אחר לגמרי).
 
לא בטוחה אם מותר

נכון , זכותו של כל אדם להחליט איפה הוא הולך ללמוד, אבל - מדובר פה במורה של קידום גאד דאמט. הם שלחו אותו לא כדי להשכיל, אלא כדי לגנוב שיטות. [נו ברור, השיטות של היי קיו פי אלף על קידום
]. זה מעורר רחמים. אם הם היו כאלה טובים הם היו ממציאים שיטות משלהם, ולא שולחים מרגלים לקורסים יותר טובים .
 
לא יודע למה את מורעלת הייקיו כ"כ.

קראתי חומר של הייקיו וקראתי חומר של קידום. אני בחרתי ללמוד עם החומר של קידום דווקא. אני חושב שהרמה שלהם גבוהה והשיטות טובות למרות שלא אימצתי את כולן. אני רואה שהרעילו אותכם על הייקיו. אני לא מבין איך את יכולה לקבוע שהם יותר טובים אם לא למדת בקידום או בכלל בכל מכון אחר. לחזור על מה שהמדריכים שלכם אומרים זה לא חוכמה ובטח שלא הוכחה. בכל מקרה אם הסיפור אמיתי אני משוכנע שזאת לא פעם ראשונה ואני לא רואה בזה דבר כ"כ חמור. זה אפילו חוקי אלא אם חתמתם בתחילת הקורס על מסמך שמצהיר שאתם לא מורים ולא הייתם מורים של שום מכון אחר. לא חתמתם אז זה חוקי.
 
קודם כל ,

זה שהיי קיו יותר טובים, זה עובדה. לא הולכת להתווכח. כמה קידום לוקחים לקורס? 1000?(מה שזול עולה ביוקר) היי קיו לוקחים 6000. ואולי לא למדתי בקידום אבל שמעתי כל כך הרבה טענות וחסרונות ממי שהספיק ללמוד שם, וזה מספיק!
 
אה לא..כי פשוט..

אני זה שזורק פה שטויות. מתחילת השירשור הקו שלך הוא - "הייקיו הכי טובים בעולם. קידום זה חרא של מכון. הייקיו יודעים הכל יותר טוב ובגלל זה עולים הכי הרבה". ככה זה נשמע לפחות. אח"כ את עוד מביאה לנו סכומי כסף. את חושבת שהקורס היקר של קידום עולה 1000 שקל? 1000 שקל זה קורס בתי ספר או חיילים והוא לא רק מסובסד אלא קצר בהרבה ובגלל זה הוא זול. לא כי זה קידום. מה שלא בוגר בשירשור הזה זאת את עם הדיעה המקובעת שלך על דבר שלא בדקת מעולם ורק שמעת. את חושבת שזאת בעיה להביא לך אנשים שידברו לזכות קידום? הנה אפילו פה בשירשור יש לך שני אנשים(אני אחד מהם, כן?) שלמדו עם ספרים של קידום ואומרים לך שהשיטות שלהם לא גרועות כמו שאת חושבת ושאת טועה. אבל ברור שלא תסכימי ותמשיכי לשכנע אותנו שהייקיו יותר טובים כי ככה אמרו לך חברים. תשובה מספיק טובה בשבילך? מספיק בוגר?
 
זה לא קשור לכסף.

את דיברת על שיטות, שיטות לומדים מהספרים בעיקר, פה אין "טובים פי אלף" כי הנושאים הם אותם נושאים, ורוב השיטות חופפות במכונים השונים, אני אהבתי בהיי קיו את השיטה של ההספק/יחסים, ואת ההסברים המפורטים בצירופים(בכמותי), וגם בקידום אהבתי כמה שיטות, לכל אחד מהמכונים יש הברקות בנושאים מסויימים.
 
../images/Emo45.gif

למרות שאני לא קרוב להבין בזה כמו נסי פה. אני לא זוכר באיזה עמוד כתובה כל שיטה בכל ספר של כל מכון. (נסי, תגיד, כמה פעמים ביום הם צריכים להטעין אותך? אתה מכונה).
 
../images/Emo6.gif

עכשיו אני לומד לתיאוריה, התייאשתי כבר
בפסיכו' הייתי יושב שעתיים על החומר בלי להתייאש, פה אני בקושי מצליח לקרוא 2 דפים בלי להפסיק.
 
מה יש ללמוד לתאוריה?

תקרא את החוברת פעם אחת וזהו. אתה אפילו לא צריך לדעת מה זה מנוע. אגב, בתאוריה אין 200 ו800, אתה יודע?
שם לא מקבלים רישיון יותר שווה אם מוציאים ציון טוב. פשוט צריך לעבור וזהו. תלמד תמרורים זה בערך חצי שעה. תקרא את הספר זה בערך שעה, אתה בטח קורא יחסית מהר. מה עוד יש לדעת? צריך עזרה במשהו? (אני לא צוחק, אני אפילו יודע איך נראה מנוע).
 
../images/Emo122.gifעדיין זה מבאס.

אני עושה תיאוריה בגלל שעברתי תאונה, פעם שעברה עברתי תיאוריה 2, כל כך שנאתי לחכות שם בחוץ בחום, משרד רישוי מטומטם. אני אגש ביום שלישי, כבר 3 חודש לא נהגתי
ובסדר, אם יהיה לי שאלות אני אשלח לך במסר
 
מבין אותך.

אתה בא עד לחיפה כדי לעשות תיאוריה? עשיתי שם כבר פעמיים תאוריה. (אחד לאוטו ואחד לאופנוע, מסתבר שזה לא תופס לשניהם). הכי מצחיק במשרד הרישוי של חיפה זה לראות את הערבים(לא גזענות, זה תמיד ערבים או דרוזים) שמחנים את המשאית ובאים לעשות תיאוריה.
 

iknow

New member
ואוו, את סוג הלקוח המועדף

של כל חברות הפירסום. זה עובד עליך ממש טוב. זה מדהים. כמו פלסטלינה כזאת שניתן לעצב אותה כמו שבא להם. כמובן שכולנו כאלה במידה מסויימת אבל את לקחת את זה לשלב הבא.
 
למעלה