קידוד ומקודדים

קידוד ומקודדים

ברשותכם שתי שאלות: א. אני לא מצליח לפתוח קבצי VOB של DVD ב-VirtualDub, למרות שהם לא מוצפנים בדיסק קשיח ואני פותח אותם היטב גם ב-BSPlayer, כך שזה לא בעיה של מקודדים. איך אם כן פותחים קבצי VOB לצורך עיבודם לקבצי AVI? לא אהבתי במיוחד את Dr Divx, אני מחפש משהו רציני יותר. VirtualDub אומר משהו על MPEG שגוי, לא הבנתי מה בדיוק. ב. במידה ומספר מקודדים יכולים לבצע את הפתיחה של אותו קידוד - איך אני קובע את "זכות הקדימה" שלהם? האם יש תוכנה שקובעת זאת, והם כללית יש תוכנה ל-"הוספה/הסרה של מקודדים"? האם זה משנה בין 98 ל-XP? רוב תודות!!!
 

Sefy

New member
אופציה משולבת שתעבוד לך

תשיג את DVD2AVI ואת VFAPI Converter ואז בעזרת DVD2AVI תייצר קובץ D2V וקובץ WAV ואז בעזרת VFAPI תפתח את ה D2V ותייצר קובץ AVI מזוייף שאותו אתה יכול לפתוח ב VirtualDub אני יודע שזה נשמע ארוך ומסובך, אבל זה ממש לא, נסה לעקוב אחרי המדריכים שלי. צריך עזרה, רק תשאל
 
אנסה להסתדר...

אבל למישהו יש פיתרון יותר פשוט, איך פותחים קבצי VOB לצורך עיבוד? ומה לגבי ניהול המקודדים במחשב? בתודה.
 

Ncoder

New member
את יכולה לפתוח קבצי VOB ...

ישירות עם VirtualDubMOD אך רק Vob אחד ולא את כל קבוצת ה-Vobים המייצגים סרט שלם. הפתרון ש-Sefy נתן הוא מצויין ולא קשה כל כך כמו שזה נשמע. ניהול מקודדים במחשב?
 
ממש תודה רבה! ומספר שאלות נוספות...

קודם כל הרעיון הוא באמת גדול, ומאוד נהנתי ממנו ומהמדריכים. נותרו לי מספר שאלות פתוחות: 1. האם יש אפשרות ליצא את הכתוביות לא לקובץ המעובד אלא לקובץ טקסט כלשהו, כך שאפשר יהיה לעבוד עליהם? 2. כששיחקתי עם הגדרות של divx ו-xvid ב-Virtualdub, הרבה פעמים הוא סירב לבצע את הדחיסה מכל מיני סיבות שונות ומשונות, ורק בברירות מחדל הצלחתי פחות או יותר. מה עושים נגד זה, ואיזה הגדרות לבחור? אני מעוניין להכניס כשעתיים בתקליטור, לא איכפת לי כמה זמן תיקח הדחיסה כי יש לי מחשב די מהיר, ואין טעם להכניס את כל ה-720*576 פיקסלים, אפשר בכיף להוריד קצת בשביל לחסוך מקום. מה אתה מציע? שוב תודה רבה!
 

Sefy

New member
מציע להכנס לפורום של DivX וכתוביות

שם יוכלו הרבה יותר לעזור לך
לגבי יצוא של הכתוביות זה בהחלט אפשרי ויש תוכנות שעושות את זה, אבל שוב כנס לפורום DivX כי אני יותר מתעסק עם DVD ו VCD והמרות מאשר כתוביות
 
למעלה