קידוד באיימיל של גימיל

meytalmnm

New member
קידוד באיימיל של גימיל

חברה שלחה לי איימיל מיאהו לאימייל שלי שהוא גימייל. היא כנראה רשמה בעברית ואני לא מצליחה לקרוא אותו. ידוע לי שיש בעיה בין יאהו לגימייל...יש אפשרות לפתור תבעיה? איזה סוג קידוד לבחור? תודה!
 

uriler

New member
כשאת רואה את ההועדה, תלחצי על

more options (בלינקים הכחולים). אחרי זה, יש לך - message text garbled. בחלון החדש שיפתח, לחיצה ימנית על הטקטס, קידוד->UTF-8.
 

izik79

New member
אהלן אורי ../images/Emo13.gif

אני זוכר שאותה שאלה הופיעה כאן רק לפני כמה ימים. לדעתי כדאי להוסיף לשאלות נפוצות
 

meytalmnm

New member
תודה רבה! ועוד בעיה אם אפשר...

יש לי אתה בעייה שחברה אחרת שולחת לי איימיל מוואלה , ניסיתי את אותו דבר כמו שאמרת לי גם על האיימיל הזה ושום דבר... נשאר קטע אחד ארוך בגיבריש... אגב - מה ההסבר לתופעה הזאת?
 

uriler

New member
הממשק של יאהו בגירסתו

הישנה (בבטא זה נפתר) שולח את הקבצים בקידוד UTF-8, שהוא קידוד אוניברסלי. ג'ימייל עובד כברירת מחדל בקידודים של windows. כאשר את מבצעת את שינוי הקידוד מהתפריטים של הדפדפן, זה משנה למסגרת ולא להודעה עצמה, ולכן את פותחת אותה בחלון חדש. לגבי Walla - ניסית קידודים אחרים?
 

meytalmnm

New member
כן... הכל...

זה גם כבר ממזמן ככה פשוט לא היו לי כוחות וזמן (סטודנטית) להתמודד עם הבעיה. גם כל פעם זה מגיע באותה תצורה מאותה חברה, קטע ארוך בגיבריש ושמתי לב שחקרתי קצת שזה קורה רק שזה מייל של הרבה "פואורדים" כי ששולחים לי מייל חדש אליי זה מגיע נורמלי וקריא.
 

meytalmnm

New member
אה ועוד שאלה

לפי ההסבר שלך אם הבנתי נכון החברה "הראשונה" ששלחה מיאהו יש לה גירסא ישנה של יאהו?
 

uriler

New member
כן, היא פשוט לא הפעילה את הבטא.

ולגבי הwalla - הערכה שלי שהבעיה הייתה איפהשהוא לאורך השרשרת, ובגלל שהבעיה לא נםתרה כשנוצרה נצברו קידודים על גבי קידודים שוענים את הפיתרון
 

meytalmnm

New member
אבל לפי ההסבר שלך

כל אחד שמקבל את המייל מוואלה לא תקין ישנה ספציפי לקידוד שמתאים למייל שלו , כך שהוא לא יכול לשנות באופן גורף שיתאים לכולם לא? והרי אותה חברה ששלחה לי קיבלה את המייל ממישהו אחר בצורה תקינה (סביר להניח כי אז היא לא הייתה שולחת לי)
 

uriler

New member
האם את בטוחה שהיא קיבלה את המייל כמו שצריך?

הרבה מיילם כאלה של שרשראות מגיעים אלי בג'יבריש... וזה ככה גם אצל מי ששלח לי - זה לא שמנה ברגע שאני רואה בסוף את הקובץ המצורף
 

meytalmnm

New member
אורי אז 2 שאלות

1)למה שזה מגיע אליי אני לא מצליחה להעביר לקידוד שאני אוכל לראות? 2) אם אני מחזירה מייל לחברה מיאהו אז אני מחזירה אחרי הקידוד ששינת או חוזרת לאינבוקס הרגיל (כיאלו שראיתי בג'יבריש)?
 

uriler

New member
2. תחזירי מהתיבה המקורית.

הסברתי כבר - תשבי על זה כאילו מישהו צבע קיר ב20 שכבות צבע שונות. זה שתקלפי את העליונה לא יאפשר לך לדעת מה הייתה המקורית
 

meytalmnm

New member
אורי אל תהרוג אותי אבל../images/Emo4.gif

אני לא מצליחה לתקשר עם החברה מיאהו ..היא מקבלת ממני בג'יבריש.... יש פיתרון לסיפור הזה? מתנצלת על ההיתעקשות אבל חשוב לי להבין את הקידודים האלו.. תודה.
 

uriler

New member
אל תדאגי... אני לא אהרוג אותך ../images/Emo3.gif

הכי פשוט - שתעבור לממשק הבטא... תעשי חיפוש בפורום לפי משתמשת בשם xslf, עם התוכן "יאהו" או yahoo, ותמצאי הסבר על שינוי החשבון לבטא
 
למעלה