קיבלתי 100 בפרוייקט באומנות!!!!

*superstar*

New member
../images/Emo65.gifכל הכבוד קשת!!!

רק אני ממש לא רוצה לראות את המורה שלי? אני צריכה לקחת את הדף עם הציון, אבל אני לא רוצה לראות אותי יותר בחיים
 

א ו ר3

New member
וואייי איזה כייף לך!

ספרי מה עשית לפרוייקט?? לנו יש תערוכה עוד חודש...
 
אפשר גם להצטרף לחגיגה??

מזל טוב לך וכל הכבוד!! אבל גם אני קיבלתי 100 בפרוייקט בגרפיקההה!!!! יאאייי ליייי מזל טוב לי!!!
 
האם זה שבוע המאיות בפורום או מה?

מה כולם התחילו לקבל מאיות...שמישהו ישבור את זה לפני שזה יהפוך לשיגרה!!!
 
למעלה