קיבלתי 100 בפרוייקט באומנות!!!!
S *superstar* New member 23/4/04 #3 ../images/Emo65.gifכל הכבוד קשת!!! רק אני ממש לא רוצה לראות את המורה שלי? אני צריכה לקחת את הדף עם הציון, אבל אני לא רוצה לראות אותי יותר בחיים
../images/Emo65.gifכל הכבוד קשת!!! רק אני ממש לא רוצה לראות את המורה שלי? אני צריכה לקחת את הדף עם הציון, אבל אני לא רוצה לראות אותי יותר בחיים
O OpticalIllusion New member 23/4/04 #7 מזל טוב ../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gifשי| ידעתי שתקבלי 100 ....
א א ו ר3 New member 23/4/04 #9 וואייי איזה כייף לך! ספרי מה עשית לפרוייקט?? לנו יש תערוכה עוד חודש...
ש שירנציקן New member 24/4/04 #10 אפשר גם להצטרף לחגיגה?? מזל טוב לך וכל הכבוד!! אבל גם אני קיבלתי 100 בפרוייקט בגרפיקההה!!!! יאאייי ליייי מזל טוב לי!!!
אפשר גם להצטרף לחגיגה?? מזל טוב לך וכל הכבוד!! אבל גם אני קיבלתי 100 בפרוייקט בגרפיקההה!!!! יאאייי ליייי מזל טוב לי!!!
ח חולת חופש New member 24/4/04 #11 האם זה שבוע המאיות בפורום או מה? מה כולם התחילו לקבל מאיות...שמישהו ישבור את זה לפני שזה יהפוך לשיגרה!!!
האם זה שבוע המאיות בפורום או מה? מה כולם התחילו לקבל מאיות...שמישהו ישבור את זה לפני שזה יהפוך לשיגרה!!!