קיבלתי מייל על הרכבים מוזיקליים

Vdrums

New member
קיבלתי מייל על הרכבים מוזיקליים

באו"פ שנפתחו גם לסטודנטים (עד היום היו רק העובדים) לא ידעתי שקיים דבר כזה.
יש פה מישהו שמתכוון לנגן שם?
 
זה כבר כמה שנים

שיש הרכב גם לסטודנטים. פחות או יותר אותה מתכונת כמו ההרכב של העובדים - נפגשים פעם בשבוע לשעות ספורות של ג'ימג'ומים. נחמד סה"כ.
 

Vdrums

New member
למרות שהייתי על במה 3 פעמים

אני לא חושב שזה יקרה שוב מתישהו... אבל, NEVER SAY NEVER נכון?
 
למעלה