קיבלתי בשורה לא טובה - האחיינית שלי

noriko

New member
קיבלתי בשורה לא טובה - האחיינית שלי

בת שמונה חודשים סובלת מליקוי שמיעה הן בתעלות השמע והן בעצב השמיעה. יתכן והליקוי בתעלות השמע הוא בר תיקון - אם כן הליקוי מוגדר בינוני ואם לא - חמור. אחי ורעייתו מתקשים להתמודד עם הבשורה הטרייה. כרגע מחכים לניירות הבדיקה כדי לברר המשך טיפול. מה עושים עכשיו? האם למישהו כאן יש מושג על התמודדות ארוכת טווח עם בעיות שמיעה? מושג לגבי הפרוגנוזה של התפתחות התינוקת הקטנה? אחרי ששמונה חודשים כנראה כמעט ולא שמעה? אשמח לשמוע על מקורות מידע/מקומות ואפשרויות טיפול הטובים ביותר שיש, גם חדשניים או ניסיוניים ובכלל... תודה נורית
 
אוי נורית העברת בי צמרמורת נוראית

כולי כואבת לשמוע על הבשורה של אחיניתך אני מקווה שהמצב הישתפר והיא אכן תישמע מחזיקה אצבעות שרי
 
עצוב לשמוע../images/Emo24.gif יש רופא א.א.ג.

מצוין שמקבל דרך קופ"ח מאוחדת ומכבי, ד"ר מילט דן, הוא מקבל גם פרטי. אני מאוד ממליצה לפנות אליו, הוא רופא מנתח ומומחה בבעיות שמיעה. מקוה שהדברים יסתדרו עבורכם. שולחת לכם המון
ים.
 
בשורה לא קלה

אבל יחד עם זאת רוצה לעודד אותך -יש לחברים שלנו בת בגיל ההתבגרות עם בעיה דומה -שפשוט אני מורידה את הכובע בפני ההורים כי למרות המגבלה הלא קלה הם הצליחו לגדל ילדה מדהימה ומוכשרת ומלאת שמחת חיים . אז אם תרצו לשמוע ממקור ראשון איך מתמודדים אנא שלחי לי מסר ואשמח לקשר אתכם עם החברים.
 

הילהל

New member
בשורה לא קלה להתמודדות

ואני לא מבינה מספיק בלקויות שמיעה כדי לעזור פרקטית. רק יכולה לספר שיש לי בת דוד שלקות השמיעה היא הקטנה בבעיותיה (יחד עם בעיות לב וקומה נמוכה) והיא בחורה צעירה עצמאית ומקסימה. ואתמול הייתי בכנס השיקום, שנכחו בו מס' נשים לקויות שמיעה, שגם הרצו בעזרת מדובבת משפת סימנים.והן נשים מרשימות - בעלות חיים שלמים ומהנים. כך שלקות שמיעה אינה גורל שחור - עם ההשקעה והאהבה של ההורים, ילד לקוי שמיעה יגדל למבוגר נפלא כמו כל ילד אחר.
 
איפה היא גרה? ליואבי יש קלינאית

תקשורת מעולה שמתמחה בילדים עם ליקויי שמיעה. אני אשמח להפנות אתכם אליה. רפואה שלמה!
 
מכירה כמה מקרים של לקות שמיעה

מילדות. קרובה שלי חלתה באדמת בהריון והיום הבת שלה, שסובלת מלקות שמיעה חריפה, נשואה ועובדת ככלכלנית באחד הבנקים. עבד איתי מישהו בתו הבכורה סובלת מבעיית שמיעה (כיום בבית הספר) ומסתדרת כילדה רגילה לחלוטין.
 

אמאורית

New member
../images/Emo24.gif מצטערת לשמוע.

אין לי ידע בתחום הזה כל שאני לא יכולה לעזור. אולי יש פורום כאן בתפוז ללקויות שמיעה כאלו ואחרים.
 

קוממי

New member
בהחלט בשורה עצובה

יחד עם זאת ברוך ה' הטכנולוגיות בשנים האחרונות מאד השתפרו, ויש אמצעים רבים למזעור הנזק. שלחתי לך מסר רק בריאות - בתיה
 

שי ז.

New member
בשורה לא נעימה אבל יחסית לליקויים

אחרים ליקוי שמיעה בחומרה בינונית לא מגביל את הילד ולא פוגע בהתפתחותו (מכשירי השמיעה היום יעילים וקטנים מאוד). עם מיכל היה בשנה שעברה ילד שהיה גם חרש כמעט לחלוטין (בנוף לבעיות מוטוריות נוספות שסבל מהן) ולא היתה לו שום בעיה להשתלב בחברת הילדים האחרים ללא כל מוגבלות.
 

ר ו י ת א

New member
אני חירשת

נולדתי כך, נשואה לבעל חירש, אימא לילד שומע, ובהריון שני. ממליצה ללכת למיח"א. נמצא בת"א, רחוב רידינג 23. הטלפון אם אינני טועה, אנא תבדקי במודיעין - 6994778. מצ"ב קישור, שיכול לעזור. ממליצה ללכת למיחא כבר מחר, מטפלים בילדים אלו בצורה מקצועית, אל דאגה, ובהצלחה.
 

noriko

New member
תודה למי שענה - כאן או במסרים

כרגע אחי ומשפחתו "מעכלים" את הבשורה ועדיין לא נמצאים במקום של לקבל עזרה ומידע. אני מקווה אחרי סוף השבוע להצליח להעביר להם את המידע והרעיונות הטובים שהצעתם. שוב תודה נורית
 
למעלה