רשמים + תמונות
זה כלי ראשון שלי ועשיתי 2 נסיעת מבחן על ג'וי רייד ואחת על טריסיטי, ככה שאני לא מרגיש ראוי לדבר על רשמים,
אני אחרי יותר מ 70 ק"מ על הכלי, באופן אישי הוא מרגיש לי הרבה יותר נוח וקל לשליטה מהג'וי, בעיקר בגלל שהוא קל יותר וקומפקטי, המושב הקדמי שלו ארוך למדיי, ככה שאם אני מתקדם עם הישבן קצת קדימה אז אני יכול להניח את הרגליים בצורה כמעט מלאה על הכביש ואם אני לוקח את הישבן אחורה אז אני יכול לשייט בכיף כשהרגליים באוויר ואפילו להישען אחורה. בשונה ממה שנראה בתמונות של ה N-max, לנהג במושב הקדמי כן יש משענת להישען עליה! ועם הג'וי הרגליים שלי מגיעות רק עם קצת האצבעות לכביש. דבר נוסף, קסדה מלאה יכולה להיכנס בכיף לתא המטען מתחת למושב (לפחות במידה שלי).
תראה, אני טירון לחלוטין, ועשיתי הרצה קצרה בין היתר גם באמצע היום בחום יולי-אוגוסט של ישראל (בתוך העיר כמובן ובמהירות דיי נמוכה עם משיכות של המצערת לסירוגין), מה שמדאיג/הדאיג אותי זה שאחרי אולי חצי שעה של רכיבה (ובאמת שלא עשיתי דבר חריג כמו משיכות מלאות של המצערת, נסיעה במהירות מעל 40-50 או נסיעה ממושכת בשיוט) שמעתי רעשים מהאגזוז/מנוע/לא יודע איזה חלק. כשקלטתי את הרעשים עצרתי את הקטנוע בצד, הם המשיכו גם במצב עמידה כשהמנוע דולק, כיביתי והרעשים הפסיקו, המושב היה מאד חם. אחרי רבע שעה בערך שנתתי לקטנוע לנוח בצל והמושב התקרר המשכתי בנסיעה ולא היה שום רעש חריג. קרה לי פעם נוספת ששמעתי רעש קצת שונה מהרגיל אחרי כ 20 דקות של רכיבה מתונה בצהרי היום. אני כמעט בטוח שזה לא קרה לי כשנסעתי במשך הרבה יותר זמן אתמול בלילה, ואני מאד מקווה שלא נהרסה לי ההרצה בגלל זה.
תהנה מהתמונות