קיבלתי את ה N-max והתאהבתי!!!!

snoob1

New member
קיבלתי את ה N-max והתאהבתי!!!!

קיבלתי היום את ה N-max שהזמנתי, עשיתי עליו כבר 20+ ק"מ ואני פשוט מכור ומאוהב

(מעניין תוך כמה זמן לגמרי ירד לי ממנו)

נ.ב. צפו מחר לתמונות !!!!!!!!!!!!!
 

פרארי1

New member
תתחדש


זה כלי ראשון שלך, או שיש לך נסיון קודם?
נשמח לשמוע רשמים אחרי קצת יותר מ-20 קילומטרים ואם יש לך נסיון קודם עם כלים אחרים, יהיה מעניין לשמוע איך הוא בהשוואה אליהם.
 

snoob1

New member
רשמים + תמונות

זה כלי ראשון שלי ועשיתי 2 נסיעת מבחן על ג'וי רייד ואחת על טריסיטי, ככה שאני לא מרגיש ראוי לדבר על רשמים,

אני אחרי יותר מ 70 ק"מ על הכלי, באופן אישי הוא מרגיש לי הרבה יותר נוח וקל לשליטה מהג'וי, בעיקר בגלל שהוא קל יותר וקומפקטי, המושב הקדמי שלו ארוך למדיי, ככה שאם אני מתקדם עם הישבן קצת קדימה אז אני יכול להניח את הרגליים בצורה כמעט מלאה על הכביש ואם אני לוקח את הישבן אחורה אז אני יכול לשייט בכיף כשהרגליים באוויר ואפילו להישען אחורה. בשונה ממה שנראה בתמונות של ה N-max, לנהג במושב הקדמי כן יש משענת להישען עליה! ועם הג'וי הרגליים שלי מגיעות רק עם קצת האצבעות לכביש. דבר נוסף, קסדה מלאה יכולה להיכנס בכיף לתא המטען מתחת למושב (לפחות במידה שלי).

תראה, אני טירון לחלוטין, ועשיתי הרצה קצרה בין היתר גם באמצע היום בחום יולי-אוגוסט של ישראל (בתוך העיר כמובן ובמהירות דיי נמוכה עם משיכות של המצערת לסירוגין), מה שמדאיג/הדאיג אותי זה שאחרי אולי חצי שעה של רכיבה (ובאמת שלא עשיתי דבר חריג כמו משיכות מלאות של המצערת, נסיעה במהירות מעל 40-50 או נסיעה ממושכת בשיוט) שמעתי רעשים מהאגזוז/מנוע/לא יודע איזה חלק. כשקלטתי את הרעשים עצרתי את הקטנוע בצד, הם המשיכו גם במצב עמידה כשהמנוע דולק, כיביתי והרעשים הפסיקו, המושב היה מאד חם. אחרי רבע שעה בערך שנתתי לקטנוע לנוח בצל והמושב התקרר המשכתי בנסיעה ולא היה שום רעש חריג. קרה לי פעם נוספת ששמעתי רעש קצת שונה מהרגיל אחרי כ 20 דקות של רכיבה מתונה בצהרי היום. אני כמעט בטוח שזה לא קרה לי כשנסעתי במשך הרבה יותר זמן אתמול בלילה, ואני מאד מקווה שלא נהרסה לי ההרצה בגלל זה.

תהנה מהתמונות :)







 

אם פי 3

New member
תתחדש

נראה כלי חמוד ביותר.
&nbsp
בדרך כלל עדיף לא להשען על המשענת ממש, וגם לא לרכוב עם רגליים באוויר.
הכי טוב זה שחלק מהמשקל יהיה גם על הרגליים (שמונחות על המדרס/ים), כך שבמידת הצורך (מהמורות למיניהן) תוכל להרים קצת את הטוסיק מהמושב.
בכל מקרה תנוחת השענות לא מעודדת את הדריכות שלך, ורגליים באוויר זה בכלל מתכון לצרות.
&nbsp
אני לא יודעת לעזור מבחינה טכנית, ולהגיד מה הם הרעשים ששמעת והאם הם תקינים. יש לך אחריות - קפוץ לסוכנות שיבדקו.
&nbsp
בעוד כמה שבועות, כשתתרגל קצת לכלי, כדאי לקחת קורס רכיבה מתקדמת - שם ילמדו אותך איך לרכוב נכון, ואיך להפיק יותר מהכלי ומעצמך.
&nbsp
&nbsp
 

snoob1

New member
תודה, תגובה

הייתי ער לזה שרגליים באוויר זה לא מומלץ - אבל מטעמי בטיחות בלבד, ככה שבנסיבות מסויימות הרשתי לעצמי לשייט ככה. אקח בחשבון את ההערות שלך.

אני מתכנן קורס רכיבה מיד כשאסיים את ההרצה. לגבי הרעשים, יש לי תחושה שזה בגלל עומס חום, אשתדל להמשיך את ההרצה רק בשעות הערב ולאחר מכן אם אתקל בזה שוב מיד אקפוץ לבדוק.

ושוב תודה על התגובה, בהחלט כלי חמוד (כמעט כמוך)
 

bener

New member
יתכן שהרעש הוא מהמאוורר


כאשר הקטנוע מתחמם מתחיל לעבוד מאוורר חשמלי שמזרים אוויר לרדיטור.....
הקטנוע צריך להיות בעל יכולת רכיבה רצופה בין תדלוק לתידלוק.
כמו ש MP3 כתבה, כדי לקפוץ למוסך עם קטנוע חם שיציצו ויקשיבו.
 
למעלה