קיבלנו תעודות היום../images/Emo70.gif ../images/Emo110.gif
והציונים שלי, הם: ספרות - 80, תורמת מרעיונותייך לדיונים בכיתה. זה בגלל שקיבלתי 74 במבחן, 85 בבוחן ו75 בעוד בוחן...
ערך חיי אדם (תושב"ע...) - 100
, מגלה עניין רב בחומר נלמד ותורמת רבות לדיוני הכיתה. 100 במבחן, 97 במבחן השני
לשון - 100
, תלמידה מצטיינת. 100 במבחן, 95 וחצי (כן, וחצי
) במבחן השני... היסטוריה - 90, עובדת ברצינות תורמת לדיונים בכתה והשגייך מצויינים. 88 בעבודה שהיא כמו מבחן, 97 במבחן אחר... לפי דעתי הגיע לי 95
אזרחות - 95, השקעתך בלימודים והעניין אותו גילית ראויים לכל שבח. כיף לי
100 במבחן, לא זוכרת כמה במבחן השני
אנגלית הקבצה א´ 1 - 85
, עובדת ברצינות ובעקביות והשגייך טובים. הגיע לי יותר, היה לי 91 ו86 במבחנים
ערבית הקבצה א´ - 90, אין הערה. 76 במבחן אחד, 98 במבחן שני... היא הייתה נחמדה עם ה90
אבל עכשיו היא חולה, והיא לא מלמדת אותנו כבר חודשיים וכנראה לא תלמד אותנו עד סוף השנה
מתמטיקה הקבצה מ´ (מואץ, כמו א´...) - 95, אין הערה. כיף לי עם 95
חינוך - אין כלום
ספורט - 90, אין הערה. מורה כלבה
של"ח - 85, אין הערה. במזל, הוצאתי 72 בבוחן... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הגענו לביצפר בתשע, קיבלנו תעודות ושחררו אותנו... הלכתי עם חברות וידידים שלי לקניון, אכלתי פרוזן יוגורט, סנדביץ´ בארומה, צ´יפס בבורגר קינג, וכשחזרתי לבית אכלתי גם חצי לחמניה, שלוש בורקסים וערמונים (כמה אכלתי היום, |מקיאה| בלעעעע...) הסתובבנו בכל חנויות הצעצועים שיש (ויש הרבה
), וכשהלכנו ל"טויס אר אס", אז זה אחרי מין סמטה כזאת, אנחנו הולכים פתאום ידיד שלי דרך בתוך החורים האלה של הביוב, זה היה פתוח, רבע מהרגל שלו טבעה שם וכולו נהיה מים... זה היה כזה מצחיק, התחלנו להישפך מצחוק, כשנכנסנו לחנות התחלנו להעביר עליו דאחקות עם המוכרים... נסעתי על קורקינט (
), ושיחקנו בחצי מהצעצועים שהיו שם... זה כזה כיף לחזור לגיל כזה... אחר-כך הלכנו ל"כפר השעשועים", יש שם דברים כאלו טובים וכ"כ זולים, שזה משגע
קניתי לאחיות שלי 5 חבילות של מדבקות בשמונה שקל, ושני פסלונים קטנים וחמודים בשקל כל אחד... עכשיו, נכון יש באודם את כל הדברים האלו עם הילדים עליהם? שעולים איזה 30-40 שקל כל אחד? מוכרים אותם שם ב10 שקל
רוקנו את החנות והלכנו הביתה
היינו שם מעשר בבוקר עד שלוש בצהריים...
והציונים שלי, הם: ספרות - 80, תורמת מרעיונותייך לדיונים בכיתה. זה בגלל שקיבלתי 74 במבחן, 85 בבוחן ו75 בעוד בוחן...