קיבלנו מצלמה אז בבקשה תכירו

ORSETTA

New member
קיבלנו מצלמה אז בבקשה תכירו

את בובי בת 9, אצלנו 4 שנים, מעוקרת מתוקה נראתה טוב יותר לפני גזירת הקשרים, אבל בקרוב ניקח אותה לספר
 

ORSETTA

New member
ואת שוקו

בן 4, אצלנו מגיל 4 שבועות, מצאנו אותו ביום גשום בקופסה וחולה בכלבלבת הוא נבחן אבל אנחנו אוהבים אותו עד השמיים ובחזרה
 

ORSETTA

New member
המצלמה טובה, אני עוד לא למדתי

להעביר תמונות, אבל אפשר להגדיל את התמונה ולראות מצויין מבטיחה להשתפר
 

dundy

New member
חמודים../images/Emo140.gif

האם נשארו סימנים ממחלת הכלבלבת אצל שוקו?
 

ORSETTA

New member
לפעמים הוא קצת רועד

אבל בינתיים אין סימנים רציניים
 

ORSETTA

New member
ואת דבי

אותה מצאנו לפני שנה עם 7 גורים הגורים נמסרו, היא עברה עיקור ועדיין מחכה לבית שיהיה הטוב ביותר בעולם.
 

dundy

New member
בת כמה דבי?

היא יפיופה
 
אז ככה תעשי

שאת מעלה את התמונות למחשב הם יוצאות בסדר. אם את רוצה להקטין אז לא ככה. פשוט תצלמי על פיקסלים קטנים ולא גדולים ואז התמונה תיצא לך טובה. במקום ללכת לצייר ולעשות לזה ציורים לבנים.
 

ORSETTA

New member
3 או 4 אנו לא יודעים בדיוק

היא מטפלת בכל הגורים שמגיעים אלי ויש לה לב זהב הבעיה היחידה זה הריצות אחרי החתולים. היא רוצה רק לשחק אבל הם לא יודעים את זה
 
למעלה