קטר מס' 746
הקטר

מצב
הנושא נעול.
קטר מס' 746 ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif הקטר

קטר מס' 746
הקטר
יועלה עוד הלילה על אוניה בדרכו חזרה לספרד לתיקון !!! מידע בהמשך !
 
שימו ../images/Emo23.gif: קטר 746 ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif:

מה קרה לו ?
ולמה לא ברמת"א או בקישון ?
שימו
: קטר 746
:
קטר מס' 746 נמסר ע"י צוות היצרן הספרדי בחיפה לידי "רכבת-ישראל" (IR) ביום 20.07.2001 והוכנס מיד לשרות נוסעים סדיר. קטר זה נפגע באופן קל בתאונת התנגשות שארעה במוסך לוד ביום 11.02.2002. הקטר תוקן בסדנאות הקישון והוחזר לעבודה ביום 18.02.2002. לפרטים נוספים ראה: הערה לגבי קטר מס' 601 שהיה אשם בתאונה. קטר מס' 746 ניזוק באופן חמור ביותר בתאונת התנגשות קטלנית (בסמוך לצומת הקרח בכניסה לרמלה - ק"מ 111.771) עם משאית ביום 05.06.2002 בשעה 21:22. התאונה ארעה לאחר שהמשאית האמורה התנגשה מס' שניות לפני-כן ברכבת אחרת (רכבת מס' 260) שהגיחה מהכיוון הנגדי. מעוצמת ההתנגשות נזרקה המשאית לכיוון קטר מס' 746 שהוביל רכבת נוסעים (רכבת מס' 251) מתל-אביב לרחובות. הקטר נשמט מהמסילה ושני חורים גדולים נפערו בדופן הקטר ובאחד מתאי הניהוג ! הנזק בקטר ניכר בשלדה שהתעקמה, בגוף, חלון קדמי מרוסק ונזק כבד לחוגון. (לפרטים נוספים ראה: מברק אירוע חדש מס' 798 - 2002). הקטר הושבת למשך שנה ו- 13 ימים עד למשלוח הקטר לתיקון במפעל האם בספרד (ראה להלן). "רכבת-ישראל" הגיעה למסקנה כי תיקון הקטר יעשה במפעל האם בספרד וכי התיקון בישראל אינו אפשרי במקרה האמור. בנוסף לכך, ארעה התאונה כאשר הקטר עדיין בתקופת האחריות – דבר נוסף שתרם להחלטה לשולחו לתיקון בספרד במטרה לא להשביתו ! קטר מס' 746 נגרר מסדנאות הרכבת בקישון אל חצר מוסך הקטרים בחיפה ביום 16.06.2003 במטרה להעבירו ביום המחרת – 17.06.2003 אל תחנת הרכבת "אשדוד-מיון" כדי שניתן יהיה להכניסו לשטח נמל אשדוד בבוקר יום ה- 18.06.2003. קטר מס' 746 הועמס על האוניה XXXXXXXXXX (טרם הוחלט שמה של האוניה מבין 2 אוניות ! יוחלט בעוד שעה לערך !!!)בנמל אשדוד במטרה להובילו לתיקון במפעל האם בוולנסיה – ספרד. בכל נושא הובלת הקטר לתיקון בספרד, טיפל מר צביקה אורן – בעליה של חברת עמית. צילום קטר מס' 746 מופיע בעיתון "מעריב" (כיום לאחר התאונה) ביום 06.06.2002, עמ' 23.
 

רן בר טל

New member
דיווח יפה מאוד אבל אין תמונה?

שימו
: קטר 746
:
קטר מס' 746 נמסר ע"י צוות היצרן הספרדי בחיפה לידי "רכבת-ישראל" (IR) ביום 20.07.2001 והוכנס מיד לשרות נוסעים סדיר. קטר זה נפגע באופן קל בתאונת התנגשות שארעה במוסך לוד ביום 11.02.2002. הקטר תוקן בסדנאות הקישון והוחזר לעבודה ביום 18.02.2002. לפרטים נוספים ראה: הערה לגבי קטר מס' 601 שהיה אשם בתאונה. קטר מס' 746 ניזוק באופן חמור ביותר בתאונת התנגשות קטלנית (בסמוך לצומת הקרח בכניסה לרמלה - ק"מ 111.771) עם משאית ביום 05.06.2002 בשעה 21:22. התאונה ארעה לאחר שהמשאית האמורה התנגשה מס' שניות לפני-כן ברכבת אחרת (רכבת מס' 260) שהגיחה מהכיוון הנגדי. מעוצמת ההתנגשות נזרקה המשאית לכיוון קטר מס' 746 שהוביל רכבת נוסעים (רכבת מס' 251) מתל-אביב לרחובות. הקטר נשמט מהמסילה ושני חורים גדולים נפערו בדופן הקטר ובאחד מתאי הניהוג ! הנזק בקטר ניכר בשלדה שהתעקמה, בגוף, חלון קדמי מרוסק ונזק כבד לחוגון. (לפרטים נוספים ראה: מברק אירוע חדש מס' 798 - 2002). הקטר הושבת למשך שנה ו- 13 ימים עד למשלוח הקטר לתיקון במפעל האם בספרד (ראה להלן). "רכבת-ישראל" הגיעה למסקנה כי תיקון הקטר יעשה במפעל האם בספרד וכי התיקון בישראל אינו אפשרי במקרה האמור. בנוסף לכך, ארעה התאונה כאשר הקטר עדיין בתקופת האחריות – דבר נוסף שתרם להחלטה לשולחו לתיקון בספרד במטרה לא להשביתו ! קטר מס' 746 נגרר מסדנאות הרכבת בקישון אל חצר מוסך הקטרים בחיפה ביום 16.06.2003 במטרה להעבירו ביום המחרת – 17.06.2003 אל תחנת הרכבת "אשדוד-מיון" כדי שניתן יהיה להכניסו לשטח נמל אשדוד בבוקר יום ה- 18.06.2003. קטר מס' 746 הועמס על האוניה XXXXXXXXXX (טרם הוחלט שמה של האוניה מבין 2 אוניות ! יוחלט בעוד שעה לערך !!!)בנמל אשדוד במטרה להובילו לתיקון במפעל האם בוולנסיה – ספרד. בכל נושא הובלת הקטר לתיקון בספרד, טיפל מר צביקה אורן – בעליה של חברת עמית. צילום קטר מס' 746 מופיע בעיתון "מעריב" (כיום לאחר התאונה) ביום 06.06.2002, עמ' 23.
דיווח יפה מאוד אבל אין תמונה?
 

david80

Member
יהיו צילומים מימי שהותו בספרד?

שימו
: קטר 746
:
קטר מס' 746 נמסר ע"י צוות היצרן הספרדי בחיפה לידי "רכבת-ישראל" (IR) ביום 20.07.2001 והוכנס מיד לשרות נוסעים סדיר. קטר זה נפגע באופן קל בתאונת התנגשות שארעה במוסך לוד ביום 11.02.2002. הקטר תוקן בסדנאות הקישון והוחזר לעבודה ביום 18.02.2002. לפרטים נוספים ראה: הערה לגבי קטר מס' 601 שהיה אשם בתאונה. קטר מס' 746 ניזוק באופן חמור ביותר בתאונת התנגשות קטלנית (בסמוך לצומת הקרח בכניסה לרמלה - ק"מ 111.771) עם משאית ביום 05.06.2002 בשעה 21:22. התאונה ארעה לאחר שהמשאית האמורה התנגשה מס' שניות לפני-כן ברכבת אחרת (רכבת מס' 260) שהגיחה מהכיוון הנגדי. מעוצמת ההתנגשות נזרקה המשאית לכיוון קטר מס' 746 שהוביל רכבת נוסעים (רכבת מס' 251) מתל-אביב לרחובות. הקטר נשמט מהמסילה ושני חורים גדולים נפערו בדופן הקטר ובאחד מתאי הניהוג ! הנזק בקטר ניכר בשלדה שהתעקמה, בגוף, חלון קדמי מרוסק ונזק כבד לחוגון. (לפרטים נוספים ראה: מברק אירוע חדש מס' 798 - 2002). הקטר הושבת למשך שנה ו- 13 ימים עד למשלוח הקטר לתיקון במפעל האם בספרד (ראה להלן). "רכבת-ישראל" הגיעה למסקנה כי תיקון הקטר יעשה במפעל האם בספרד וכי התיקון בישראל אינו אפשרי במקרה האמור. בנוסף לכך, ארעה התאונה כאשר הקטר עדיין בתקופת האחריות – דבר נוסף שתרם להחלטה לשולחו לתיקון בספרד במטרה לא להשביתו ! קטר מס' 746 נגרר מסדנאות הרכבת בקישון אל חצר מוסך הקטרים בחיפה ביום 16.06.2003 במטרה להעבירו ביום המחרת – 17.06.2003 אל תחנת הרכבת "אשדוד-מיון" כדי שניתן יהיה להכניסו לשטח נמל אשדוד בבוקר יום ה- 18.06.2003. קטר מס' 746 הועמס על האוניה XXXXXXXXXX (טרם הוחלט שמה של האוניה מבין 2 אוניות ! יוחלט בעוד שעה לערך !!!)בנמל אשדוד במטרה להובילו לתיקון במפעל האם בוולנסיה – ספרד. בכל נושא הובלת הקטר לתיקון בספרד, טיפל מר צביקה אורן – בעליה של חברת עמית. צילום קטר מס' 746 מופיע בעיתון "מעריב" (כיום לאחר התאונה) ביום 06.06.2002, עמ' 23.
יהיו צילומים מימי שהותו בספרד?
 
אני מניח שכן. אני אולי אסע במיוחד ל

יהיו צילומים מימי שהותו בספרד?
אני מניח שכן. אני אולי אסע במיוחד ל
לשם למפעל לראות איך מתקנים את אחותי מס' 746. באנגלית נהוג לכנות קטר בשם SISTER אצל המקצוענים ! אז אם כך: יש לי המון-המון אחיות !!!!!!!
 

david80

Member
ועד מתי אוכל לנסוע לרנדרס בדנמרק

אני מניח שכן. אני אולי אסע במיוחד ל
לשם למפעל לראות איך מתקנים את אחותי מס' 746. באנגלית נהוג לכנות קטר בשם SISTER אצל המקצוענים ! אז אם כך: יש לי המון-המון אחיות !!!!!!!
ועד מתי אוכל לנסוע לרנדרס בדנמרק
אם ארצה לראות את את הקרונועים שלנו בתיקון???
 
תיקון קרונוע מס' 33 הושלם !!! הוא

ועד מתי אוכל לנסוע לרנדרס בדנמרק
אם ארצה לראות את את הקרונועים שלנו בתיקון???
תיקון קרונוע מס' 33 הושלם !!! הוא
אמור לנחות בנמל הקישון ביום 24.07.2003. האוניה שתביא אותו היא כמובן VEGALAND ומס' ההפלגה הינו 207. אין ברנדרס כרגע כלום !! אתה מוזמן לעקוב אחרי "ווגאלנד" באמצעות אתר רשות הנמלים והרכבות או באמצעות האתר PORT2PORT ! אל ראיס מין אלקודס.
 
המעקב הוא פה ידידי:

תיקון קרונוע מס' 33 הושלם !!! הוא
אמור לנחות בנמל הקישון ביום 24.07.2003. האוניה שתביא אותו היא כמובן VEGALAND ומס' ההפלגה הינו 207. אין ברנדרס כרגע כלום !! אתה מוזמן לעקוב אחרי "ווגאלנד" באמצעות אתר רשות הנמלים והרכבות או באמצעות האתר PORT2PORT ! אל ראיס מין אלקודס.
המעקב הוא פה ידידי:
http://www.port2port.co.il/SearchSails/SailDetail.asp?SailID=305022&ShipID=2191&AgentID=30&ShipToID=2191&ShipFromID=2191&VoyFrom=207&VoyTo=207&Manifest=030945&ShipFromName=VEGALAND&ShipToName=VEGALAND&PortFrom=1405&PortTo=3076&LaneID=520
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה