קטר מס´ 903 ביוגרפיה חלקית

מצב
הנושא נעול.

אביתר777

New member
קטר מס´ 903 ביוגרפיה חלקית

קטר מס´ 903 ביוגרפיה חלקית
המשך יבוא... קטר מס´ 903 מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי רכבת המנדאט משנת 1934 (אסמכתא: התוספת לחוקים והוראות רכבת המנדאט משנת 1934, עמ´ 121, אר"י). מופיע כקטר בשימוש בשנת 1952/53 (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). נרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955.
 

אביתר777

New member
המשך למען יהוושע... קטר 903...

קטר מס´ 903 ביוגרפיה חלקית
המשך יבוא... קטר מס´ 903 מופיע כקטר פעיל ברשימות נייד הרכבת של המסילה התקנית בידי רכבת המנדאט משנת 1934 (אסמכתא: התוספת לחוקים והוראות רכבת המנדאט משנת 1934, עמ´ 121, אר"י). מופיע כקטר בשימוש בשנת 1952/53 (אסמכתא: דו"ח "רכבת-ישראל" תחת משרד התחבורה 1952/53). נרשם כקטר בשימוש ברשימות הנייד של המסילה התקנית מיום 31.03.1954 ומיום 31.03.1955.
המשך למען יהוושע... קטר 903...
מס´ קוד יצרן: 50456 מס´ קוד יצרן מקורי: 1275 שנת יצור: 1918 תאריך גריטה: אוגוסט-ספטמבר 1958
 
תיקונים

המשך למען יהוושע... קטר 903...
מס´ קוד יצרן: 50456 מס´ קוד יצרן מקורי: 1275 שנת יצור: 1918 תאריך גריטה: אוגוסט-ספטמבר 1958
תיקונים
לגבי קטר 903: 50456 הוא לא ´קוד יצרן´ (למעשה אין כזה מונח בכלל) אלא מספרו הרשמי של הקטר ברשימות הציוד של מחלקת המלחמה הבריטית (War Department) 1275 הוא לא ´קוד יצרן מקורי´ (כאמור, אין כזה דבר ´קוד יצרן´) אלא המספר שניתן על-ידי היצרן (Baldwin Locomotive Works, Philadelphia) לאותו הקטר ברשימותיהם - מה שמכונה ´מספר יצרן´. דרך אגב, היצרן התייחס לדגם זה של קטר כ- Class 10-32-D בעוד רכבת המנדט התייחסה אליהם כ- H-Class ורכבת ישראל פשוט קראה להם ´בולדווינים´. חלק מהקטרים מסוג זה הוסבו ע"י רכבת המנדט לקטרי טנק (כלומר, קטרים שנושאים על גביהם את מיכלי המים והדלק שלהם, ולא בעגלה נגררת - טנדר) משני סוגים - H2 ו-H3.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה