"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...


"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/



 
הנחת המסילה בקו העמק מבוצעת ע"י קבוצת החברות

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
הנחת המסילה בקו העמק מבוצעת ע"י קבוצת החברות
שיכון ובינוי (סולל בונה)- לסיכו- Banbaou (כנ"ל בקו לכרמיאל ו בקו כפ"ס - הרצליה).
במסגרת העבורות, הושכר ציוד מכני הנדסי מגרמניה.
בשונה מקווים אחרים בהם לסיכו הניחו את המסילות ופיזרו את הרבד, ורכבת ישראל היתה מבצעת את את ההידוק, הסרגול ע"י הכלים שלה, הפעם לסיכו ושותפתיה יבצעו את מלוא העבודה, ולמעשה בתום העבודות, תימסר לרכבת ישראל מסילה מוכנה להפעלת רכבות על מערכותיה.
בקו לכרמיאל, המסעה בתוך מנהרות גילון תבוצע מבטון (במקום אדנים וחצץ).
 

משה343

New member
דני על המידע ...

הנחת המסילה בקו העמק מבוצעת ע"י קבוצת החברות
שיכון ובינוי (סולל בונה)- לסיכו- Banbaou (כנ"ל בקו לכרמיאל ו בקו כפ"ס - הרצליה).
במסגרת העבורות, הושכר ציוד מכני הנדסי מגרמניה.
בשונה מקווים אחרים בהם לסיכו הניחו את המסילות ופיזרו את הרבד, ורכבת ישראל היתה מבצעת את את ההידוק, הסרגול ע"י הכלים שלה, הפעם לסיכו ושותפתיה יבצעו את מלוא העבודה, ולמעשה בתום העבודות, תימסר לרכבת ישראל מסילה מוכנה להפעלת רכבות על מערכותיה.
בקו לכרמיאל, המסעה בתוך מנהרות גילון תבוצע מבטון (במקום אדנים וחצץ).
דני על המידע ...
האם שיטת העבודה תהיה כמו שנעשה עד כה או שהציוד הוא שונה
ומאפשר למשל הנחת אדנים והנחת פסי רכבת אוטומטית כמו שנעשה במדינות שונות ?

זכור לי סרטון בו הציוד הראשון במסילה מניח אדנים , מאחור יש עמדה להנחת אדנים
כאשר ישנו מסוע אשר נוסע לאחור ומרים יחידות של אדנים קדימה.

כמו כן גם ציוד הנדסי שמחבר אדנים למסילה וכן ריתוך יחידות מסילה .
 
השיטה תהיה די זהה לשיטה שבה הונח המסילות עד כה

דני על המידע ...
האם שיטת העבודה תהיה כמו שנעשה עד כה או שהציוד הוא שונה
ומאפשר למשל הנחת אדנים והנחת פסי רכבת אוטומטית כמו שנעשה במדינות שונות ?

זכור לי סרטון בו הציוד הראשון במסילה מניח אדנים , מאחור יש עמדה להנחת אדנים
כאשר ישנו מסוע אשר נוסע לאחור ומרים יחידות של אדנים קדימה.

כמו כן גם ציוד הנדסי שמחבר אדנים למסילה וכן ריתוך יחידות מסילה .
השיטה תהיה די זהה לשיטה שבה הונח המסילות עד כה
למעט הקטע שבתוך המנהרות, בהן יבוצע שימוש במכונות לביצוע מסעת בטון, בדומה למכונות שביצעו את המסעה לרכבת הקלה בי"ם.
 

משה343

New member
תודה רבה, קבל
צנוע מקטוביץ פולין ...

השיטה תהיה די זהה לשיטה שבה הונח המסילות עד כה
למעט הקטע שבתוך המנהרות, בהן יבוצע שימוש במכונות לביצוע מסעת בטון, בדומה למכונות שביצעו את המסעה לרכבת הקלה בי"ם.
תודה רבה, קבל
צנוע מקטוביץ פולין ...
עיר אפרורית אבל תוססת בלילה






 

Rubim88

New member
מאיפה המידע שמסעות הבטון יבוצעו כמו ברק"ל י-ם?

השיטה תהיה די זהה לשיטה שבה הונח המסילות עד כה
למעט הקטע שבתוך המנהרות, בהן יבוצע שימוש במכונות לביצוע מסעת בטון, בדומה למכונות שביצעו את המסעה לרכבת הקלה בי"ם.
מאיפה המידע שמסעות הבטון יבוצעו כמו ברק"ל י-ם?
פירסמו איפשהו את שיטת הביצוע של המסעות?
 

Rubim88

New member
הציוד לא הושכר אלא נמצא בבעלות חברת Bahnbau

הנחת המסילה בקו העמק מבוצעת ע"י קבוצת החברות
שיכון ובינוי (סולל בונה)- לסיכו- Banbaou (כנ"ל בקו לכרמיאל ו בקו כפ"ס - הרצליה).
במסגרת העבורות, הושכר ציוד מכני הנדסי מגרמניה.
בשונה מקווים אחרים בהם לסיכו הניחו את המסילות ופיזרו את הרבד, ורכבת ישראל היתה מבצעת את את ההידוק, הסרגול ע"י הכלים שלה, הפעם לסיכו ושותפתיה יבצעו את מלוא העבודה, ולמעשה בתום העבודות, תימסר לרכבת ישראל מסילה מוכנה להפעלת רכבות על מערכותיה.
בקו לכרמיאל, המסעה בתוך מנהרות גילון תבוצע מבטון (במקום אדנים וחצץ).
הציוד לא הושכר אלא נמצא בבעלות חברת Bahnbau
 

davidfainshtein

New member
מנהל
רק לציין שלמכונות המדוברות אין שום קשר למילה קטר.

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
רק לציין שלמכונות המדוברות אין שום קשר למילה קטר.
מדובר בפלסר, מבטשה וכו'.
 

olli3

New member
מנהל
באופן כללי השם "קטר" בעייתי. הם לא עובדים על קיטור כבר...

רק לציין שלמכונות המדוברות אין שום קשר למילה קטר.
מדובר בפלסר, מבטשה וכו'.
באופן כללי השם "קטר" בעייתי. הם לא עובדים על קיטור כבר...
בלי קשר לכך שברור שאלו לא קטרים בתמונות.
 
הם אף פעם לא עבדו על קיטור

באופן כללי השם "קטר" בעייתי. הם לא עובדים על קיטור כבר...
בלי קשר לכך שברור שאלו לא קטרים בתמונות.
הם אף פעם לא עבדו על קיטור
מאז ומעולם קטרים עבדו על מסילות. הראשונים הונעו באמצעות קיטור, יורשיהם צוידו במנועים חשמליים, מנועי בעירה פנימית וכיו"ב.

(אם כבר מקפידים על מונחים נכונים...)
 

kobiz99

New member
הפלסר לא יכל להיות על קיטור כי הכל שם ממוחשב.

הם אף פעם לא עבדו על קיטור
מאז ומעולם קטרים עבדו על מסילות. הראשונים הונעו באמצעות קיטור, יורשיהם צוידו במנועים חשמליים, מנועי בעירה פנימית וכיו"ב.

(אם כבר מקפידים על מונחים נכונים...)
הפלסר לא יכל להיות על קיטור כי הכל שם ממוחשב.
 

טשאפק 2

New member
מילים משמרות מציאות היסטורית

הם אף פעם לא עבדו על קיטור
מאז ומעולם קטרים עבדו על מסילות. הראשונים הונעו באמצעות קיטור, יורשיהם צוידו במנועים חשמליים, מנועי בעירה פנימית וכיו"ב.

(אם כבר מקפידים על מונחים נכונים...)
מילים משמרות מציאות היסטורית
השורש ר'כ'ב קשור במקורו לרכיבה על סוסים ושאר בהמות רכיבה, שהורחבה לרכיבה באמצעות כלים רתומים לסוסים (מרכבות), ומשם לרכבת וכלי רכב בכלל.

באופן דומה, "דרך" התקשרה במקור הקדום לדריכה, כלומר הליכה רגלית (או לכל הפחות ברכיבה על בהמת רכיבה שדורכת ברגליה), וכיום הורכבה לכל נתיב תנועה קרקעי וכן להתקדמות לא פיזית ("נשיג את המטרה רק דרך עבודה קשה").

ומתחום אחר, "חיוג" תיאר בהתחלה את פעולת הסיבוב של חוגה (=עיגול) בטלפון ישן. המילה עדיין קיימת, אבל לא פעולת הסיבוב.

הדוגמאות רבות מאד.

בגלל ההתקדמות המואצת של הטכנולוגיה בדורות האחרונים, הולך ומתקצר הזמן בין כניסתה של מילה לשימוש ובין התנתקותה משורשיה המילוליים.
 
'פלאסר' הוא לא סוג של כלי

רק לציין שלמכונות המדוברות אין שום קשר למילה קטר.
מדובר בפלסר, מבטשה וכו'.
'פלאסר' הוא לא סוג של כלי
'פלאסר' זה שם של חברה אוסטרית שמייצרת ציוד מכאני הנדסי להקמה ותחזוקת מסילות ברזל.

נראה שרוב או כל הכלים שהגיעו עכשיו הם מתוצרת חברה זו, והם כוללים בין היתר לפחות מבטשה (מכונת הידוק) אחת.
 
תפתח ב גוגל UNIMAT 45

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
תפתח ב גוגל UNIMAT 45
ותראה שם מספר סרטונים המראים איך עובד הכלי הזה, אולי זה עונה לשאלתך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה