סקורפיון36
New member
קטרים חשמליים לפתיחת A1
קטרים חשמליים לפתיחת A1
יש צורך דחוף להוציא הזמנה ליצרן אם אין עדיין שנוי בתאריך פתיחת הקו לצבור ב 2018.
לפני למעלה משבועיים מסרתי את ההודעה הבאה:
אלסטום ובומברדיה מאיימות לתבוע את הרכבת, על פי ידיעה שפורסמה היום בגלובס.
הנושא מספיק רציני ומסובך כאשר רוצים ברכבת ישראל לעשות ״קפיצה מדרגה טכנולוגית״, כדי שלא להתפתות עם פתרון סיני! חלילה וחס!
זהירות, זהירות, זהירות!
רק פתרון אירופאי יבטיח את הצלחת הפרוייקט!!
ולמה לא לחלק את ההזמנה בין אלסטום לבומברדיה (שיכולים לייצר ע״פ אותם השרטוטים) כאשר אחד מהשניים יהיה האחראי( ייצרן Pilot);
כפי שעושים בחו״ל כאשר מדובר בהזמנות גדולות ודחופות?
השבוע העתון המקצועי International Railway Journal הודיע ש CNR ו CSR הסיניות המתחרות על הספקת הקטרים לר״י, חתמו סופית לפני יומיים על אחוד.
האם המכרז לאותם הקטרים יבוטל כפי שנרמז בתקשורת או שהסינים יפסלו וההזמנה תפוצל בין שני הנשארים במרוץ(בומברדיה ו אלסטום),
פתרון ושיאפשר לעמוד בלוח הזמנים(30 חודש לייצור קטר שלא נמצא על ״המדף״)?
קטרים חשמליים לפתיחת A1
יש צורך דחוף להוציא הזמנה ליצרן אם אין עדיין שנוי בתאריך פתיחת הקו לצבור ב 2018.
לפני למעלה משבועיים מסרתי את ההודעה הבאה:
אלסטום ובומברדיה מאיימות לתבוע את הרכבת, על פי ידיעה שפורסמה היום בגלובס.
הנושא מספיק רציני ומסובך כאשר רוצים ברכבת ישראל לעשות ״קפיצה מדרגה טכנולוגית״, כדי שלא להתפתות עם פתרון סיני! חלילה וחס!
זהירות, זהירות, זהירות!
רק פתרון אירופאי יבטיח את הצלחת הפרוייקט!!
ולמה לא לחלק את ההזמנה בין אלסטום לבומברדיה (שיכולים לייצר ע״פ אותם השרטוטים) כאשר אחד מהשניים יהיה האחראי( ייצרן Pilot);
כפי שעושים בחו״ל כאשר מדובר בהזמנות גדולות ודחופות?
השבוע העתון המקצועי International Railway Journal הודיע ש CNR ו CSR הסיניות המתחרות על הספקת הקטרים לר״י, חתמו סופית לפני יומיים על אחוד.
האם המכרז לאותם הקטרים יבוטל כפי שנרמז בתקשורת או שהסינים יפסלו וההזמנה תפוצל בין שני הנשארים במרוץ(בומברדיה ו אלסטום),
פתרון ושיאפשר לעמוד בלוח הזמנים(30 חודש לייצור קטר שלא נמצא על ״המדף״)?