קטע מסריח שהיה לי אם סלקום../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif|לא
תראו הלכתי כמו כמעט כל אחד להחליף את המספרים בסלקום אז הלכתי לקניון הזהב ושם היה דוכן שמחליף את המספרים... אז הלכתי אם אבא שלי לדוכן והיה תור טוב אז הלכתי לקנות בגדים והשארתי לאבא שלי את הפלאפון אחרי כמה דקות הוא חוזר ונותן לי את הפלאפון והייתי צריך לכוון את השעון וזה אז העדפתי לא לפתוח אותו עד שנגיע הביתה שהגעתי הביתה פתחתי אותו וכיוונתי את השעון וזה ומה התברר
שיש לי עכשיו כל אחד פעמים אחד המספר הישן ואחד החדש למשל כמו: אבא אבא אמא אמא אריק אריק ככה כל אחד פעמיים
ולאבא שלי אמא שלי ואחי לא היה את זה רק לי!! איזה חרא זה
תראו הלכתי כמו כמעט כל אחד להחליף את המספרים בסלקום אז הלכתי לקניון הזהב ושם היה דוכן שמחליף את המספרים... אז הלכתי אם אבא שלי לדוכן והיה תור טוב אז הלכתי לקנות בגדים והשארתי לאבא שלי את הפלאפון אחרי כמה דקות הוא חוזר ונותן לי את הפלאפון והייתי צריך לכוון את השעון וזה אז העדפתי לא לפתוח אותו עד שנגיע הביתה שהגעתי הביתה פתחתי אותו וכיוונתי את השעון וזה ומה התברר