קטע מסריח שהיה לי אם סלקום
|לא

Mr HaiM

New member
קטע מסריח שהיה לי אם סלקום../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif|לא

תראו הלכתי כמו כמעט כל אחד להחליף את המספרים בסלקום אז הלכתי לקניון הזהב ושם היה דוכן שמחליף את המספרים... אז הלכתי אם אבא שלי לדוכן והיה תור טוב אז הלכתי לקנות בגדים והשארתי לאבא שלי את הפלאפון אחרי כמה דקות הוא חוזר ונותן לי את הפלאפון והייתי צריך לכוון את השעון וזה אז העדפתי לא לפתוח אותו עד שנגיע הביתה שהגעתי הביתה פתחתי אותו וכיוונתי את השעון וזה ומה התברר
שיש לי עכשיו כל אחד פעמים אחד המספר הישן ואחד החדש למשל כמו: אבא אבא אמא אמא אריק אריק ככה כל אחד פעמיים
ולאבא שלי אמא שלי ואחי לא היה את זה רק לי!! איזה חרא זה
 

castroman

New member
כנראה שמוגדר במכשיר שלך

לשמור את המספרים גם על המכשיר וגם על הSIM, מה שתעשה זה להגדיר שהמספרים ישמרו או על הסים או על המכשיר וככה תפתור את הבעיה.
 
למעלה