קטע מוזר
אך מצאתי 3 קליפים

nadinadinadi

New member
דליוש טעית בשם השיר של הקישור הראשון ../images/Emo8.gif

ואכן הוא מבצע את השירים בצורה טובה. שר פשוט ובהתאם ליכולות הטובות שלו, ולא מנסה להיות יותר ממה שהוא, אהבתי. טנקס דליה
 

daliat1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif טעיתי בגדול ../images/Emo3.gif../images/Emo67.gif זה מה שקורה

כשמדברים בטלפון ועושים דברים נוספים תוך כדי כתיבה
תודה נדבי
 

brandoz

New member
דליה ....הפתעת אותי בענק../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

 

מיכל שמ

New member
דליוש , איזו הפתעה ....

גריגורי ממש נראה מבטיח ..... רק שהמפיקים טעו כאן .....החליפה בקליפ של "רק דמעה בעינייך" הייתה אמורה להיות החליפה ב"כך אני אוהב אותך"
אוף , איך הייתי רוצה לראות את ההצגה הזו ....
 

daliat1

New member
גם אני רוצה מאוד לצפות במחזה ../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

 
דליה שיחקת אותה ../images/Emo140.gif

וואי וואי כמה שהייתי רוצה להיות בפריס עכשיו.. לספוג את כל האוירה.. את מייק.. לגבי התלבושת והפאה.. תשמעו לדעתי זה.. לא יפה שאכתוב אפילו
כשאני שומעת את סמרטיים.. שיר שכל כישוריו הקוליים של מייק באים לידי ביטוי בו.. צריך הרבה אומץ לנסות לשיר אותו כי הביצוע של מייק לדעתי בשמיים..
כך או כך.. פאה.. תלבושת.. כולי תקוה שההצגה תצליח ובגדול
תודה דליה על הקישורים..
 
למעלה