קטנוע לא מאיץ

  • פותח הנושא mich
  • פורסם בתאריך

mich

New member
קטנוע לא מאיץ

בוקר טוב היום התנעתי את הקטנוע (קימקו KB 50, שנת 2000) ובהתחלה הוא נסע רגיל אחרי קצת יותר מקילומטר הוא הפסיק להאיץ - נסעתי במהירות של משהו כמו 20 קמ"ש, עצרתי והתנעתי שוב וכתוצאה מכך הוא נוסע הרבה יותר טוב, משהו כמו 50 קמ"ש - אבל לפני הסיפור הזה הייתי מגיעה איתו ל 75 בלי בעיה - מה זה יכול להיות (אני אציין שאתמול היתה לי ולקטנוע החלקה קטנה, אני לא חושבת שזה קשור). המון תודה מיכל
 

Mr. Pooh

New member
יכול להיות, וזו השערה בלבד,

שפגעת בתיבת אויר או בחיבורים שלה לקרבורטור. אם המושגים דלעיל נשמעים לך כמו שמות של איברים פנימיים (יודעים על קיומם בלבד ושמים לב רק אחרי תאונה...) אז כדאי שתקפצי לאיזה מוסך ותבקשי ממנו לבדוק אם יש כניסת אויר לא רצויה מתיבת האויר או בהמשך לכיוון הקרבורטור. כמו כן, מומלץ לבדוק שראש הפלאג מחובר כראוי. כרגע, זה מה שעולה לי בראש.
 

mich

New member
אחלה, תודה

הילד כרגע במוסך - אני אעדכן מה היה לו כשיהיו תוצאות
 

mich

New member
מקפיצה

...
....
.....
......
.......
........
 

Somacher

New member
כמה תשובות.....

אחת מהם היא שיכול להיות שאחד מהקליפרים לא חוזר ואז הקטנוע לא מאיץ בגגלל זה שיש חיכוך עם הבולם. נסי את הפתרון הבא ברגע שזה קורה : א. עצרי את הקטנוע בירידה ותני לו לדרדר ובדקי האם קשה לו לדרדר או שאינו מדרדר כלל אז זאת הבעיה בוודאות. ב. במקרה ואינך יכולה לעצור בירידה...לחצי לחיצה קלה על הברקסים ושחררי במהירות כך שהידיות ברקס יקפצו חזרה עם הקפיץ שלהם...ותני בגז ותראי אם יש שיפור בתאוצה. במקרה וזה המקרה דרוש בדיקה מכונאי למערכת הבלימה ובדיקה האם יש צורך בשיפוץ קליפרים.
 

mich

New member
אגזוז?

במוסך אמרו שכל הנראה הבעיה היא באגזוז וצריך להחליף אותו. הוא אמר שהוא חורר את האגזוז וזה שיפר אבל לא פתר ולכן צריך להחליף - נשמע הגיוני? באופן עקרוני אני סומכת על המובכניק באופן מעשי נראה לי שכתוב לי "פריארית" על המצח
, כמה בכלל אמור לעלות אגזוז לקימקו KB? המון תודה מיכל
 

mich

New member
אולי הנפילה לא קשורות אחת לשניה...

בכל זאת הקטנוע הפסיק לסחוב יום אחרי ולא ישר אחרי
 

Mr. Pooh

New member
בכל אופן, זה לא קשור לאגזוז

או לפחות ככה ההיגיון אומר. אם התחילה בעיה מסוימת יום אחרי נפילה, והיא מתאפיינת בסימפטומים משתנים (20 ואח"כ 50...), זה ממש לא תואם לאגזוז סתום שמתאפיין בסימפטומים שמחריפים בהדרגתיות.
 

enigo

New member
אם הבעיה היא בברקסים...

צריך להיות ריח חריף ובלתי ניתן לפספוס
 
למעלה