קטנוע חדש ב400 ש"ח לחודש ?

noam142

New member
קטנוע חדש ב400 ש"ח לחודש ?

מה אתם אומרים על זה ? יש את כל המודעות בעיתונים { מטרו , עופר אבניר וכו..} על מכירת קטנועים חדשים ב 300\400 ש"ח לחודש ? האם מישהו מכיר , קנה ? מה אתם אומרים על זה ? האם אפשר לקנות קטנוע בלי להרגיש את זה בכיס ?
 

cafesito

New member
הכל מרגישים בסוף בכיס.

אופנועי 125 ב400 ₪ וקצת נמכרים עם תשלום ראשון של כ-2000 ₪ ושנתיים של 400 ומשהו שמורגשים בעיקר כשאתה מרגיש את הצורך לשדרג, אז אתה רוצה למכור ולהתחייב לכלי אחר ואתה עדיין צריך לשלם יותר מ400 ₪ כל חודש. גם אצלנו באתר נמכרים קטנועים במבצעים כאלה ולמרות שכמוכר אני צריך להגיד שזה הכי טוב ומשתלם וכדאי, כרוכב אני חושב שבשלב מסוים זה עוצר ומפריע. תחסוך עוד חודשיים למקדמה גדולה יותר, תתחייב לתשלומים גדולים יותר ותגמור עם הרכישה במקסימום 12 חודשים, ככה לא תגרור תשלומים מקטנוע לקטנוע ותמיד כשלא יהיה לך כסף תוכל למכור ולצאת מהסרט. תחשוב כמה מבאס זה להכנס לתקופה קשה, למכור את הכלי כדי להקטין עלויות ולמצוא את עצמך נוסע באוטובוס ומשלם כל חודש את הקטנוע שכבר לא אצלך.
 

cafesito

New member
מיום לפני כיפור אנחנו בחצי חופש

אני אשים לך בצד שני סטים ואצור איתך קשר במסרים או בטלפון. אנחנו מנצלים את השבועיים חגים שכולם בחופש כדי לתפוס קצת זמן עם המשפחות. תשאיר לי גם טלפון במסרים כדי שאוכל להתקשר אליך מחר ולראות איך אני מקפיץ לך שני סטים. מצטער על ההמתנה.
 

never a pilot

New member
לא מדוייק

מדובר, בתכל'ס, בשאלה מימונית נטו. במידה ואתה קצר במזומנים, והחלופה המימונית שמציעים היבואנים מגלמת בתוכה שיעור ריבית נמוך מזה הנדרש באמצעות מימון בנקאי, הרי ללא ספק החלופה (של היבואנים) עדיפה. ועם זאת, בשעה שהפרוטה מצויה בכסך - ודאי שעדיף להמנע מתשלומי ריבית מיותרים המגולמים בעסקה זו, ולהגדיל התשלום הראשוני ככל הניתן. כמובן שקביעה זו נשענת על ההנחה שהרווח האלטרנטיבי מדחיית התשלומים נמוך יותר - כלומר שרובנו לא משיגים באמצעות השקעה בפקדונות/השקעות הון שיעורי תשואה ממוצעים הגבוהים מהריבית הגלומה באותן חלופות מימון (של היבואנים). עניין ה"כמה זה מבאס להכנס לתקופה קשה, להקטין עלויות ולמצוא עצמך נוסע באוטובוס ומשלם כל חודש את הקטנוע שכבר לא אצלך" הוא יותר פסיכולוגי. לצורך העניין, במידה ונלקחה הלוואה לצורך מימון המקדמה הגדולה יותר, שנושאת שיעורי ריבית מפלצתיים - הרי שהפסדת כאן - אבסולוטית - והקדמת התשלום ללא ספק הזיקה. גם כשעולה הרצון לשדרג, ברור שפריסת תשלומים שמבחינה מימונית מהווה עסקה טובה גורמת לכך שיתרות המזומנים בכסך בסופו של דבר (=בעת השדרוג ולאחריו) תהיינה גדולות יותר מאשר באפיקים האלטרנטיביים, מה שבסופו של דבר מקל על השדרוג. ברור שיש לבחון כל מקרה לגופו, אבל צריך להזהר מטענות אינטואיטיביות ורגשיות כדוגמת אלו שהעלית.
 
למעלה