קטנוע ומעיל האם חובה?

dan1din1

New member
קטנוע ומעיל האם חובה?

אני עומד לרכוש קטנוע של 125-150 לנסיעות בין ראשל"צ פ"ת הם חובה לרכוש מעיל ממוגן? אשמח להמלצות רלוונטיות
 

MAX D

New member
בארץ החובה היחידה (כרגע)

היא לקסדה, מעיל זה אביזר מיגון מומלץ מאוד, עדיף שיפגע המיגון ולא אתה (מן הסתם), אבל אין על זה שום חוק.
 

black enigma

New member
לדעתי הוא לא התכוון חוקית (אולי כן)

כשאמרת חובה התכוונת לא מבחינה חוקית ... אז בוא אני אספר לך על איזה רוכב אחד כאן ... נקרא לו אניגמה לצורך העניין ... אניגמה אומנם רוכב על אופנוע וגם במהירות גבוהה, אבל תתאונה עשה דווקא במהירות נמוכה. (30-40 קמ"ש) ... אז אני יכול להגיד לך שאניגמה הזה אומנם שבר רגל וחטף מכה חזקה בכתף אבל המעיל אכן עזר לכתף השניה ובכלל לגוף מלחטוף כוויות ושפשופים לאנעימים בכלל מה גם הגב שעליו נפל בחלקו אז...אבל סך הכל המעיל עשה את שלו , וכן רק ב 30 קמ"ש...תחשוב לבד.... אגב הכפפות האיכותיות גם עזרו לבלום תכמה קצת , ולא להרוס לי תידיים .
 

MAX D

New member
כמובן שהכול אלא אם כן

יש לך כמה איברים להחלפה בבית
 

flecktor

New member
לדעתי

מיגון רגלים ,כפפות(לא חובה ממוגנות) ומיגון כתף(לא חובה מעיל). אני יודע אתה נראה לאנשים מאפן, אבל אם תעשה מה שאנשים חושבים אז גם לסוע עם קסדה בארץ היה נראה דבילי. תתעלם מאיך שאתה נראה ותקנה מיגון מינימלי למנוע שיפשופים(אם אתה מתכוון להתפרע על הכביש , אז לך על מעיל מלא וגם מגפיים ומכנס) לדעתי המיגון ביחס ישר לרמת הסיכון , בהתעלמות מוחלטת למראה.
 
קנה מעיל רב עונתי, אוורירי בקיץ,

ומגן מקור בחורף. כפפות הן חובה בכל ימות השנה, הידיים פשוט נשלחות לרצפה בכל נפילה קטנה, כדאי לשמור עליהן. כמובן שאין סוף לאפשריות המיגון, אבל לדעתי זה המיגון המינימאלי, המחירים לא בשמיים והציוד מספיק פרקטי שלא תתעצל לקחת אותו בכל רכיבה. בהצלחה
 

tygger

New member
מעיל חובה.

היתה לי איזה תגובה צינית, אבל עזוב. (האמת היא שהאינטרנט בעבודה לא עובד טוב...) מעיל, כפפות, קסדה מלאה, נעליים/מגפיים עם מיגון לקרסול. מבחינתי זה מינימום. יש גם מגיני ברכיים שאני שם גם על הקטנוע שלי. למה? ככה. תיפול פעם בלי, תחליק רק שתי מטרים על הברכיים, אחרי שתחטוף איזה מכה קטנה בפיקה או במרפק ותבוא לספר לנו איך היה. רק תזמין אותנו קודם למקום עם דלת מספיק גדולה בשביל כיסא הגלגלים... מה המידה שלך? צור קשר במסר לגבי המעיל.
 
למעלה