קטן חתם בווסטהאם

לנו אין מושג?

בוודאי שיש שחקנים באירופה שפחות טובים משחקנים ישראלים,אבל הם לא נחשבים לשחקנים זרים. כשקבוצה אירופאית קונה שחקן ישראלי הוא על תקן זר. וכשקבוצה קונה זר (דומינני שזה תקף גם להוקי קרח) היא בד"כ לא קונה אותו כדי שיתפוס מקום לזרים אחרים. מכבי חיפה ניצחה את ההרכב השלישי של מנצ'סטר והפועל ת"א ניצחה עם הרבה מזל ונחישות שלא יכלה לשחזר בגומלין בעצם. אם תעשה 10 מפגשים חוזרים בין הקבוצות הללו,אל תצפה להצלחה ישראלית. עובדה שהן מיוצגות בצ'מפיונס מדי שנה. ודבר אחרון-אם אתה מצפה ששחקן ישראלי יעבור מקבוצה ישראלית לקבוצה בכירה באנגליה-אתה חי בסרט. בדיוק כמו שבן חיים מתקדם כרגע מבולטון ומקבל הצעות מקבוצות בכירות.
 

Oren G

New member
הבאתי לך תמונה חדשה לקומונה ../images/Emo13.gif

אפילו הוכחה שזה בצ'כיה - יש פרסומת של באדווייזר מאחורה
בירה צ'כית
שאגב הרבה יותר טובה מהבירות הזבל שמייצרים פה כמו שכונה והתקשורת הפלצנית עושה מהם רעש ולא מבינה שבחיים לא נגיע לרמה של אירופה!!!
 

kishonN

New member
אל תשכח גם

שהקבוצות שאדון הוקי קרח טוען שנוצחו ע"י קבוצות ישראליות(לא משנה שזה היה בהרכב של נוער כמובן) מגיעות כל שנה לליגת האלופות מליגה הרבה יותר קשה מהליגה הישראלית.
 

ftb1

New member
עוד הודעה מפגרת לאוסף

שכחתי שבנבא אין מיליון ארופאים בשנים האחרונות
 

argorn

New member
מתי בפעם האחרונה הוא ראה משחק

באנגליה ?, רק הקצב גורם לי לאבד כיוון . מה הוא מעשן הבן אדם ?
 

Big Joni1

New member
../images/Emo6.gif

אני חושב שהפעם התעלית על עצמך. רמת ההיגיון בדבריך שואפת לאפס ומצד שני אחרי כל הודעה שאתה כותב אני חושב שאתה שואף דברים אחרים, ותקן אותי אם אני טועה.
 
למעלה