קזנובה - אתמול, חלק שני, בערוץ "יס סטארס 3".

XUXA141

New member
קזנובה - אתמול, חלק שני, בערוץ "יס סטארס 3".

אני מזפזפת בסביבות חצות ומשהו ופתאום... מה אני רואה? קזנובה, דיוויד טננט, ערוץ יס סטארס 3. החלק השני (הם חילקו את זה לשני חלקים). עכשיו. מה שהיה הכי מעצבן היה - כבר חודשים אני מנסה להשיג את זה. ניסיתי לחפש באינטרנט, לא היה. ניסיתי למשוך מאתרי ווידאו , לא הצליח. קניתי באמזון ואז הסתבר שזה מתאים לZONE 1 בזמן שהדיוידי שלי הוא ZONE 2. אז לפני שבוע מסרתי את הדיסק לחנות צילום, שתמורת 90 (!) שקלים העתיקו לי את זה לקלטת וידאו, ואתמול בבוקר באתי ושמתי את זה בגאווה על המדף.... ואז כאמור בערב אני מגלה את זה ב"יס"! עם תרגום!. התחרפנתי. בקיצור, אין לי מושג למה זה היה תקוע בשתים עשרה בלילה עד אחת וחצי, אין לי מושג מתי שודר החלק הראשון, אין לי מושג אם זה ישודר בשידור חוזר, וחבל שאף אחד לא ידע מזה ולא אמר קודם. בכל מקרה, שיהיה חג שמח!!!
 
איזה מעצבן זה ../images/Emo201.gif

זה גם מעצבן שהם לא ברורים בדברים האלה,ומשנים את השעות שידור של תוכניות בסגנון ללא הפסקה
 
החלק הראשון שודר לפני השני. ../images/Emo54.gif../images/Emo15.gif

הראשון התחיל בעשר וחצי, נראה לי. אחריו התחיל השני. נראה לי ששידרו אותו מאוחר בגלל שהוא לא מי-יודע-מה מתאים לקטנטנים
סרט ממש יפה ומומלץ, אגב. ממש אהבתי אותו.
 

רעותוש02

New member
לא מכירה אני מכירה רק ...

את השני. מתי הסרט הזה יצא? ולא ממש מתאים לו....אבל צריך לראות את כול הסרט כדי לדעת...
 

XUXA141

New member
יש ביוטיוב בהרבה חלקים..

אפשר לראות, זה לא בעיה. דיוויד ממש מתוק בתפקיד קזנובה, ומשחק בקשת גדולה של רגשות, מכיף ועד דרמה אמיתית וטרגדיה. מומלץ בחום. (אגב, הבמאי של קזנובה הוא גם הבמאי של דוקטור הו, והוא זכר את טננט כשרצה ללהק את הדוקטור העשירי, ולקח אותו משם.)
 

GrEeNgIrL3

New member
../images/Emo45.gif

דייויד משחק טוב מאוד את קזנובה. בכלל, אני נורא אוהבת את המשחק שלו..
בסרט עם הית' לדג'ר, מראים צד רציני יותר של קזנובה לדעתי.לעומת הסרט עם דייויד בו מראים את הצד היותר "שובב" ומצחיק של קנזובה והרבה קטעים מצחיקים.
 

XUXA141

New member
בהמשך לזה - פניתי ל"יס" ושאלתי.

שאלתי מתי יהיה שידור חוזר ולמה לא היו פרומואים. אז ענתה לי גלית אריה ממחלקת פניות הציבור, שהסידרה שודרה כבר 4 פעמים ולכן לא היה פרומו, וגם לא יודעים מתי תשודר שוב. האם ידעתם שזה שודר 4 פעמים? בעסה. בכל אופן, אם מישהו שומע משהו, רואה משהו, יודע משהו - פליז תפרסמו!!!! תודה.
 
למעלה