קו
מערד ואליה,קו 25...,

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
יסע דרך עקיבא ושברץ כמו קו 4.

גם לא כל כך הבנתי את המסלול מאה"ת לאחוזה:
איך הוא מגיע מרחוב התדהר לאחוזה/בן גוריון ואיך זה שאין שום תחנה בדרך?
יסע דרך עקיבא ושברץ כמו קו 4.
זה הדבר הכי הגיוני שאני רואה לפי תחנות הקו.

עקיבא ושברץ הינם רחובות פנויים למדיי, במקרה ביליתי בהם יומיים שלמים השבוע.
 

olli3

New member
מנהל
תהיה תחנה בבין תחומי - לטעמי זה מספיק.

מדלג על מרכז הרצליה
כנראה נסיעה דרך הבריגדה היהודית.
במידה וזהו אכן המסלול, לדעתי מוטב להוסיף תחנות, באזור שכונות נחלת עדה, גן רשל וסביבתן. כולל גם אזור שדה התעופה.
תהיה תחנה בבין תחומי - לטעמי זה מספיק.
בכל זאת, המטרה היא לשרת את רעננה באופן ישיר ובמיוחד את העובדים באיזור התעשיה שמשוועים לקו נורמלי בין ת"א לאיזור התעשיה כבר המון המון זמן. שם הצורך לכך הרבה יותר משמעותי מאיזור התעשיה נווה נאמן בהוד השרון שלו כבר יש פתרון שנחל הצלחה.

כמו כן, הדבר בהחלט יוריד את העומס מ147,501,502 לתושבי רעננה ובמידה מסוימת גם לנוסעים 149 ו567 ובכך העומס בקווים אלו גם יפחת.
 
באמת ימות המשיח. רלוונטי גם לסטודנטים

הנה רשימת התחנות:
1 דפנה/התדהר רעננה 38081 איסוף 10
2 התדהר 15 / התעשיה רעננה 39907 איסוף 10
3 מרכז אלרם- אחוזה / השוק רעננה 37058 איסוף 10
4 יד לבנים- אחוזה / בן גוריון רעננה 37055 איסוף 10
5 אחוזה / מגדל רעננה 35136 איסוף 10
6 אחוזה / עציון רעננה 36612 איסוף 10
7 בית לוינשטיין- אחוזה 278 רעננה 36601 איסוף 10
8 מרכז מסחרי- דרך ירושלים רעננה 36598 איסוף 10
9 מנחם בגין/ כנפי נשרים הרצליה 21328 איסוף 10
10 מכללת לוינסקי- קרית חינוך / דרך נמיר תל אביב 20105 הורדה 11
11 דרך נמיר / אינשטיין תל אביב 20047 הורדה 12
12 סמינר הקיבוצים- דרך נמיר / ש.י עגנון תל אביב 25071 הורדה 13
13 דרך נמיר / ז’בוטינסקי תל אביב 20348 הורדה 14
14 רכבת מרכז- דרך נמיר / ארלוזרוב תל אביב 20349 הורדה 15
15 בית הדר דפנה- שדרות שאול המלך תל אביב 25732 הורדה 16
16 בית המשפט- שדרות שאול המלך תל אביב 21544 הורדה 17
17 לונדון מיניסטור- שדרות שאול המלך תל אביב 21150 הורדה 18
18 כיכר רבין- מלכי ישראל תל אביב 21520 הורדה 19
19 בית ז'בוטינסקי- המלך ג'ורג' תל אביב 21543 הורדה 20
20 אלנבי / בלפור תל אביב 27228 הורדה 21
21 אלנבי / מונטיפיורי תל אביב 22988 הורדה 22
22 בית הכנסת הגדול- אלנבי / הר סיני תל אביב 23020 הורדה 23
23 כיכר המושבות- אלנבי / יהודה הלוי תל אביב 21490 הורדה 0
באמת ימות המשיח. רלוונטי גם לסטודנטים
 

אלון 58

New member
בשעות מסוימות,זה לא יתרום ל"מהירות"...,

הנה רשימת התחנות:
1 דפנה/התדהר רעננה 38081 איסוף 10
2 התדהר 15 / התעשיה רעננה 39907 איסוף 10
3 מרכז אלרם- אחוזה / השוק רעננה 37058 איסוף 10
4 יד לבנים- אחוזה / בן גוריון רעננה 37055 איסוף 10
5 אחוזה / מגדל רעננה 35136 איסוף 10
6 אחוזה / עציון רעננה 36612 איסוף 10
7 בית לוינשטיין- אחוזה 278 רעננה 36601 איסוף 10
8 מרכז מסחרי- דרך ירושלים רעננה 36598 איסוף 10
9 מנחם בגין/ כנפי נשרים הרצליה 21328 איסוף 10
10 מכללת לוינסקי- קרית חינוך / דרך נמיר תל אביב 20105 הורדה 11
11 דרך נמיר / אינשטיין תל אביב 20047 הורדה 12
12 סמינר הקיבוצים- דרך נמיר / ש.י עגנון תל אביב 25071 הורדה 13
13 דרך נמיר / ז’בוטינסקי תל אביב 20348 הורדה 14
14 רכבת מרכז- דרך נמיר / ארלוזרוב תל אביב 20349 הורדה 15
15 בית הדר דפנה- שדרות שאול המלך תל אביב 25732 הורדה 16
16 בית המשפט- שדרות שאול המלך תל אביב 21544 הורדה 17
17 לונדון מיניסטור- שדרות שאול המלך תל אביב 21150 הורדה 18
18 כיכר רבין- מלכי ישראל תל אביב 21520 הורדה 19
19 בית ז'בוטינסקי- המלך ג'ורג' תל אביב 21543 הורדה 20
20 אלנבי / בלפור תל אביב 27228 הורדה 21
21 אלנבי / מונטיפיורי תל אביב 22988 הורדה 22
22 בית הכנסת הגדול- אלנבי / הר סיני תל אביב 23020 הורדה 23
23 כיכר המושבות- אלנבי / יהודה הלוי תל אביב 21490 הורדה 0
בשעות מסוימות,זה לא יתרום ל"מהירות"...,
הקטעים האלה בדרך כלל עמוסים ומפוקקים.
 

olli3

New member
מנהל
בכיוון שנוגד את כיוון היוממים.

בשעות מסוימות,זה לא יתרום ל"מהירות"...,
הקטעים האלה בדרך כלל עמוסים ומפוקקים.
בכיוון שנוגד את כיוון היוממים.
בשעות הבוקר דרך נמיר פנוי בכיוון הנסיעה מת"א לשרון. בשעות אחה"צ, גם כן, דרך נמיר פנוי יחסית בכיוון נסיעה זה.

בשעות הבוקר, הנסיעה בבגין של הרצליה והבריגדה היהודית, הינו בניגוד לכיוון הפקקים. גם המשך הנסיעה באחוזה הוא כנגד כיוון הפקקים. ועד שמגיעים לפקק של אחוזה שמוביל מרעננה לכיוון צומת רעננה מרכז, קו 347 כבר יפנה (כנראה) לרחוב שברץ וימנע מפקקים אלו.
 

אלון 58

New member
הכל יכול להיות.

בכיוון שנוגד את כיוון היוממים.
בשעות הבוקר דרך נמיר פנוי בכיוון הנסיעה מת"א לשרון. בשעות אחה"צ, גם כן, דרך נמיר פנוי יחסית בכיוון נסיעה זה.

בשעות הבוקר, הנסיעה בבגין של הרצליה והבריגדה היהודית, הינו בניגוד לכיוון הפקקים. גם המשך הנסיעה באחוזה הוא כנגד כיוון הפקקים. ועד שמגיעים לפקק של אחוזה שמוביל מרעננה לכיוון צומת רעננה מרכז, קו 347 כבר יפנה (כנראה) לרחוב שברץ וימנע מפקקים אלו.
הכל יכול להיות.
 

אוהדא11

New member
אזור המוצא של הקו ברעננה הוא למעשה אזור המוצא

קו
נוסף - 347 רעננה-תל אביב
לפי אתר "מטרופולין" יחל לפעול בחודש מרץ.
קו מאזור התעשייה דרך רחוב אחוזה הראשי לתל אביב וחזרה, במסלול מהיר.
לדעתי קו טוב ויעיל, שגם פועל במשך כל שעות היום, כולל ימי שישי.
היתרונות הם הגעה טובה יותר לאזור תעשייה רעננה וגם, בכך שזהו קו מהיר.
אזור המוצא של הקו ברעננה הוא למעשה אזור המוצא
של קו 47 בדן לפני ששונה מסלולו עד צומת רעננה
 

Paper Gahan

New member
חזון אחרית הימים

קו
נוסף - 347 רעננה-תל אביב
לפי אתר "מטרופולין" יחל לפעול בחודש מרץ.
קו מאזור התעשייה דרך רחוב אחוזה הראשי לתל אביב וחזרה, במסלול מהיר.
לדעתי קו טוב ויעיל, שגם פועל במשך כל שעות היום, כולל ימי שישי.
היתרונות הם הגעה טובה יותר לאזור תעשייה רעננה וגם, בכך שזהו קו מהיר.
חזון אחרית הימים
שנים אני עובד באזה"ת בקריית עתידים ומחכה לאוטובוס נורמלי לת"א ש:

א. ייכנס לאזה"ת ולא יתחיל/יסתיים ברעננה מרכז, או יגיע רק עד צומת (מחלף) רעננה צפון
ב. לא ייסע דרך הוד השרון / פ"ת בסמלול המתיש והמייסר של 641/921

גם התדירות לא רעה לקו חדש ובמיוחד שעת הסיום מרעננה, נותנת מענה למי שנשאר עד מאוחר בעבודה.

מעניין כמה זמן תארך הנסיעה מתחנת המוצא ברעננה לרכבת מרכז בת"א... וההפך. יש למישהו הערכות?
 

seffic

New member
מצוין אבל למה עוד קו שנכנס לתוך מרכז ת"א?

קו
נוסף - 347 רעננה-תל אביב
לפי אתר "מטרופולין" יחל לפעול בחודש מרץ.
קו מאזור התעשייה דרך רחוב אחוזה הראשי לתל אביב וחזרה, במסלול מהיר.
לדעתי קו טוב ויעיל, שגם פועל במשך כל שעות היום, כולל ימי שישי.
היתרונות הם הגעה טובה יותר לאזור תעשייה רעננה וגם, בכך שזהו קו מהיר.
מצוין אבל למה עוד קו שנכנס לתוך מרכז ת"א?
מדוע לא לסיים ברכבת מרכז עם אפשרויות החלפה מצוינות?
149+249+ קו אלעד- לרוב ריקים בתוך העיר מלבד אולי יום שישי
 

olli3

New member
מנהל
יש ישיר בין באר שבע לשדרות במוצ"ש בלבד.

קו
מערד ואליה,קו 25...,
פועל 3 פעמים ביום אל הישוב סוסיא שבהר-חברון,וממנו לערד.
הבוקר ראיתי לא יותר מ-5 נוסעים שירדו ממנו בתחנה המרכזית בערד.
יש ישיר בין באר שבע לשדרות במוצ"ש בלבד.
וגם בין שדרות לבאר שבע.

וזאת אחרי שמשרד התחבורה טען שאין בכך שום צורך, למרות שיש בכך צורך יום יומי שניתן באופן חלקי עלי ידי קו 366 של אגד תעבורה.

אבל החל מהמוצ"ש הקרוב, קו 383 של השעה 17:30 מבאר שבע לא יכנס לנתיבות ויסע ישירות לשדרות. כמו כן, הנסיעה היוצאת משדרות בשעה 18:00, לא תכנס לנתיבות ותסע ישירות לבאר שבע.

בהחלט מבורך ומי ייתן וכל יום יהיה שירות שכזה, גם אם על ידי חלופה.
 
עוד שנתיים, יהיה שירות כזה.

יש ישיר בין באר שבע לשדרות במוצ"ש בלבד.
וגם בין שדרות לבאר שבע.

וזאת אחרי שמשרד התחבורה טען שאין בכך שום צורך, למרות שיש בכך צורך יום יומי שניתן באופן חלקי עלי ידי קו 366 של אגד תעבורה.

אבל החל מהמוצ"ש הקרוב, קו 383 של השעה 17:30 מבאר שבע לא יכנס לנתיבות ויסע ישירות לשדרות. כמו כן, הנסיעה היוצאת משדרות בשעה 18:00, לא תכנס לנתיבות ותסע ישירות לבאר שבע.

בהחלט מבורך ומי ייתן וכל יום יהיה שירות שכזה, גם אם על ידי חלופה.
עוד שנתיים, יהיה שירות כזה.
הרכבת
 

olli3

New member
מנהל
הרכבת לא תקצר כל כך את זמן הנסיעה.

עוד שנתיים, יהיה שירות כזה.
הרכבת
הרכבת לא תקצר כל כך את זמן הנסיעה.
והיא לא תהיה ישירה גם ככה. היא תאלץ נוסעים להגיע באוטובוס אל תחנת הרכבת ולאוטובוס נוסף בתוך באר שבע. לעומת שימוש באוטובוס אחד בלבד משדרות לבאר שבע.
 
חוץ ממי שגר על הציר השאר ממילא נוסעים

הרכבת לא תקצר כל כך את זמן הנסיעה.
והיא לא תהיה ישירה גם ככה. היא תאלץ נוסעים להגיע באוטובוס אל תחנת הרכבת ולאוטובוס נוסף בתוך באר שבע. לעומת שימוש באוטובוס אחד בלבד משדרות לבאר שבע.
חוץ ממי שגר על הציר השאר ממילא נוסעים
באוטובוס, אז מתחנה מרכזית יכולים לנסוע לרכבת.
בשלב הזה רצוי שהאוטובוס לאשקלון יהיה מקושר לרכבת ומאסף.
אם הוא יהיה מפוצץ אז אולי יהיה כדאי לפתוח גם קווים "ישירים" למרות הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
על מה אתה מדבר?

חוץ ממי שגר על הציר השאר ממילא נוסעים
באוטובוס, אז מתחנה מרכזית יכולים לנסוע לרכבת.
בשלב הזה רצוי שהאוטובוס לאשקלון יהיה מקושר לרכבת ומאסף.
אם הוא יהיה מפוצץ אז אולי יהיה כדאי לפתוח גם קווים "ישירים" למרות הרכבת.
על מה אתה מדבר?
מתחנה מרכזית של איזו עיר?

איזה אוטובוס לאשקלון?
 

olli3

New member
מנהל
ישארו כפי שהם ועל כך אני חותם לך.

קווי האוטובוס בציר אשקלון באר שבע.
ישארו כפי שהם ועל כך אני חותם לך.
ראשית, תחנת הרכבת באשקלון - מיקום בעייתי.

שנית, זמן הנסיעה בקו הרכבת מבאר שבע מרכז לאשקלון לא יהיה מהיר יותר מהאוטובוס הישיר (קו 364).

לקווים השונים שנוסעים לאופקים, נתיבות, שדרות יש תחנו איסוף רבות בתוך באר שבע. זה פקטור של נוחות וגם של זמן נסיעה קצר יותר לטובת האוטובוס. מי יסע מהאיזורים המערביים של באר שבע עד לתחנה המרכזית כדי לעלות על רכבת כשיש לו אוטובוס בציר טוביהו או בדרך מצדה. בשביל לקחת רכבת שכזאת יש לנסוע מזרחה רק כדי לנסוע צפונה (לתחנת באר שבע צפון) ומשם לחזור חזרה מערבה.

והסיבה השלישית היא הצורך באוטובוסים גם למושבים ולקיבוצים שבדרך שלא יקבלו קווי הזנה לאחת מתחנות הרכבת בתדירות גבוהה (אם בכלל), מה שעדיין יצריך שירות אוטובוסים.
 

אלון 58

New member


יש ישיר בין באר שבע לשדרות במוצ"ש בלבד.
וגם בין שדרות לבאר שבע.

וזאת אחרי שמשרד התחבורה טען שאין בכך שום צורך, למרות שיש בכך צורך יום יומי שניתן באופן חלקי עלי ידי קו 366 של אגד תעבורה.

אבל החל מהמוצ"ש הקרוב, קו 383 של השעה 17:30 מבאר שבע לא יכנס לנתיבות ויסע ישירות לשדרות. כמו כן, הנסיעה היוצאת משדרות בשעה 18:00, לא תכנס לנתיבות ותסע ישירות לבאר שבע.

בהחלט מבורך ומי ייתן וכל יום יהיה שירות שכזה, גם אם על ידי חלופה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה