קו 835 טבריה ת"א בוטל. אין סיכוי להחיותו

מצב
הנושא נעול.

יונתנסקי

Well-known member
קו 835 טבריה ת"א בוטל. אין סיכוי להחיותו

קו 835 טבריה ת"א בוטל. אין סיכוי להחיותו
מחדש?
שום עצומה לא תעזור ?
החלופות הן ממש גרועות.
 

יונתנסקי

Well-known member
לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה

למה גרועות? מה היה לך ועכשיו אין?
לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה
עד מבואות עפולה (ויש שם הרבה ישובים אילניה, כדורי, כפר תבור, גזית, דבוריה וכו'...) זו ממש מכה.
או שנוסעים לצומת גולני לקחת 836 ישיר לת"א, או שחייבים לנסוע לעפולה, ולחכות שם עד צאת 825 הקרוב.....


זו ממש "הרעת תנאים".

אה, הם מציעים גם את 840 שאחרי חדרה (כשנוסעים לת"א) הוא יורשו של 841 הנורא. (רעננה, פתח תקווה וכו'), וגם הוא רק פעמיים ביום. באמת קו קטסטרופלי.

מה רצינו בסך הכל ? ? ישיר לת"א.
המוניות (אם לא ינטשו את ה"קו") ירויחו יותר. וסליחה על החפירה.
 

smaug777

New member
מה עושים החיילים באילניה ובבסיסים ליד...?

לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה
עד מבואות עפולה (ויש שם הרבה ישובים אילניה, כדורי, כפר תבור, גזית, דבוריה וכו'...) זו ממש מכה.
או שנוסעים לצומת גולני לקחת 836 ישיר לת"א, או שחייבים לנסוע לעפולה, ולחכות שם עד צאת 825 הקרוב.....


זו ממש "הרעת תנאים".

אה, הם מציעים גם את 840 שאחרי חדרה (כשנוסעים לת"א) הוא יורשו של 841 הנורא. (רעננה, פתח תקווה וכו'), וגם הוא רק פעמיים ביום. באמת קו קטסטרופלי.

מה רצינו בסך הכל ? ? ישיר לת"א.
המוניות (אם לא ינטשו את ה"קו") ירויחו יותר. וסליחה על החפירה.
מה עושים החיילים באילניה ובבסיסים ליד...?
 
840 לא עובר ברעננה ופ"ת אלא נוסע דרך כביש

לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה
עד מבואות עפולה (ויש שם הרבה ישובים אילניה, כדורי, כפר תבור, גזית, דבוריה וכו'...) זו ממש מכה.
או שנוסעים לצומת גולני לקחת 836 ישיר לת"א, או שחייבים לנסוע לעפולה, ולחכות שם עד צאת 825 הקרוב.....


זו ממש "הרעת תנאים".

אה, הם מציעים גם את 840 שאחרי חדרה (כשנוסעים לת"א) הוא יורשו של 841 הנורא. (רעננה, פתח תקווה וכו'), וגם הוא רק פעמיים ביום. באמת קו קטסטרופלי.

מה רצינו בסך הכל ? ? ישיר לת"א.
המוניות (אם לא ינטשו את ה"קו") ירויחו יותר. וסליחה על החפירה.
840 לא עובר ברעננה ופ"ת אלא נוסע דרך כביש
החוף.
ומה כל כך נורא להחליף אוטובוס בעפולה?
התדירות המשותפת של 442 ו 541 גבוהה. התדירות של 825 גבוהה. זמן ההמתנה בעפולה בדרך כלל לא עולה על 15 דקות.
לא מכל מקום צריך אוטובוס ישיר לתל אביב.
יש ערים וישובים הקרובים בהרבה לת"א מאילניה ומכפר תבור שאין מהם אוטובוס ישיר לת"א במהלך רוב שעות היום או בכלל.
יש למשל בגוש דן עיר בגודל של טבריה שברוב שעות היום אין ממנה קו ישיר לתל אביב.
 

orchilit

New member
אנחנו מדברים על ראס אל עין ? (רק מוודא)

840 לא עובר ברעננה ופ"ת אלא נוסע דרך כביש
החוף.
ומה כל כך נורא להחליף אוטובוס בעפולה?
התדירות המשותפת של 442 ו 541 גבוהה. התדירות של 825 גבוהה. זמן ההמתנה בעפולה בדרך כלל לא עולה על 15 דקות.
לא מכל מקום צריך אוטובוס ישיר לתל אביב.
יש ערים וישובים הקרובים בהרבה לת"א מאילניה ומכפר תבור שאין מהם אוטובוס ישיר לת"א במהלך רוב שעות היום או בכלל.
יש למשל בגוש דן עיר בגודל של טבריה שברוב שעות היום אין ממנה קו ישיר לתל אביב.
אנחנו מדברים על ראס אל עין ? (רק מוודא)
שבאמת יש לה כמה אוטובוסים בבוקר בכיוון אחד וכמה בכיוון חזרה. אה והרכבת הפרברית.
 
כן.

אנחנו מדברים על ראס אל עין ? (רק מוודא)
שבאמת יש לה כמה אוטובוסים בבוקר בכיוון אחד וכמה בכיוון חזרה. אה והרכבת הפרברית.
כן.
יש עוד דוגמאות.
למשל, לעיר הצעירה ביותר בישראל (צעירה מבחינת היותה עיר) שמתחילה במילה כפר והרבה יותר קרובה לתל אביב מכפר תבור, גם אין קו ישיר לתל אביב כלל.
 

orenhz

New member
עכשיו יש אוטובוסים בתדירות גבוהה לעפולה, ומעפ

לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה
עד מבואות עפולה (ויש שם הרבה ישובים אילניה, כדורי, כפר תבור, גזית, דבוריה וכו'...) זו ממש מכה.
או שנוסעים לצומת גולני לקחת 836 ישיר לת"א, או שחייבים לנסוע לעפולה, ולחכות שם עד צאת 825 הקרוב.....


זו ממש "הרעת תנאים".

אה, הם מציעים גם את 840 שאחרי חדרה (כשנוסעים לת"א) הוא יורשו של 841 הנורא. (רעננה, פתח תקווה וכו'), וגם הוא רק פעמיים ביום. באמת קו קטסטרופלי.

מה רצינו בסך הכל ? ? ישיר לת"א.
המוניות (אם לא ינטשו את ה"קו") ירויחו יותר. וסליחה על החפירה.
עכשיו יש אוטובוסים בתדירות גבוהה לעפולה, ומעפ
ומעפולה לת"א.
אל תשכח שבכל מקרה היית מחכה 10 דק' בעפולה. עכשיו בגלל ההחלפה, לפעמים תחכה 10 דק', לפעמים 20 דק' ולפעמים לא תחכה בכלל. תלוי בתזמון.
אם לדעתך יש ביקוש של הרבה נוסעים בשעות מסוימות מאזור כפר תבור לת"א, כדאי לבקש מאגד/משרד התחבורה/מועצה מקומית להפעיל קו ישיר לת"א, כמו בעבר (נניח בבוקר). זה מה שקורה למשל בראש העין.

אגב, 840 הוא העתק מדויק של 835, רק שהוסיפו לו את המקטע טבריה-קרית שמונה, שלפי מה שאני מבין, לא זה גם ככה לא רלוונטי.
 

846

Active member
שמע... ביצעתי את קו 835 יותר מפעמיים.

לי ולכל אלו שנוסעים לת"א מאילניה
עד מבואות עפולה (ויש שם הרבה ישובים אילניה, כדורי, כפר תבור, גזית, דבוריה וכו'...) זו ממש מכה.
או שנוסעים לצומת גולני לקחת 836 ישיר לת"א, או שחייבים לנסוע לעפולה, ולחכות שם עד צאת 825 הקרוב.....


זו ממש "הרעת תנאים".

אה, הם מציעים גם את 840 שאחרי חדרה (כשנוסעים לת"א) הוא יורשו של 841 הנורא. (רעננה, פתח תקווה וכו'), וגם הוא רק פעמיים ביום. באמת קו קטסטרופלי.

מה רצינו בסך הכל ? ? ישיר לת"א.
המוניות (אם לא ינטשו את ה"קו") ירויחו יותר. וסליחה על החפירה.
שמע... ביצעתי את קו 835 יותר מפעמיים.
מס' הנוסעים שעלו בין מחנה נפתלי למסעף נין היה קטן מאד....
ובכל מיקרה תמיד אלו שעלו, נאלצו להתעכב כמה דקות בתחנה המרכזית בעפולה להפסקת התרעננות למרות שהם היו על האוטובוס 15 עד 20 דקות בסה"כ.
כך שההחלפה בעפולה יכולה אפילו להועיל במידה והנוסע הגיע ואחרי 2 או 3 דקות יש לו כבר 825 ישיר למרכז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה