קו 53 בפתח תקווה יוארך מחדש אל רכבת קרית אריה

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
קו 53 בפתח תקווה יוארך מחדש אל רכבת קרית אריה

קו 53 בפתח תקווה יוארך מחדש אל רכבת קרית אריה
תדירות קו 53 תוגדל לכדי כל 12 דקות, לאורך רוב שעות היום.

כמו כן, קו 44 יעלה ל3 נסיעות בשעה במהלך חודש אפריל.

השינויים בקו 53 יכנסו לתוקפם רק לאחר יישום השינויים בקו 44. שזה אומר סביב חודשי מאי - יוני.

הדברים נאמרו על ידי דרור גנון היום בתוכנית יהיה בסדר.
 

alantan

New member
מעולה! שינוי מתבקש גם אם זה מוסיף לי מעט

קו 53 בפתח תקווה יוארך מחדש אל רכבת קרית אריה
תדירות קו 53 תוגדל לכדי כל 12 דקות, לאורך רוב שעות היום.

כמו כן, קו 44 יעלה ל3 נסיעות בשעה במהלך חודש אפריל.

השינויים בקו 53 יכנסו לתוקפם רק לאחר יישום השינויים בקו 44. שזה אומר סביב חודשי מאי - יוני.

הדברים נאמרו על ידי דרור גנון היום בתוכנית יהיה בסדר.
מעולה! שינוי מתבקש גם אם זה מוסיף לי מעט
עבודה...
 
זה לא באמת השינוי המתבקש, אבל זה הרע במיעוטו

מעולה! שינוי מתבקש גם אם זה מוסיף לי מעט
עבודה...
זה לא באמת השינוי המתבקש, אבל זה הרע במיעוטו
לתושבי הדר המושבות יש את קו 44 בשביל להגיע לתחנת קרית אריה.
תושבים משכונות אחרות בפ"ת לא צריכים לטייל ברחבי הדר המושבות עד שיגיעו לתחנת הרכבת.
היה צריך לפצל את 53 לשני קווים נפרדים - אחד לצורך קישור הדר המושבות לבילינסום ומרכז העיר ושני לצורך חיבור מרכז העיר וכפר גנים לתחנת הרכבת.
וכמובן שיש צורך בקווים נוספים מכונות פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה.
אבל שינוי כזה כמובן יותר טוב (פחות גרוע) מהמצב הקיים כיום.
 
תיקונים: בילינסום=בילינסון, מכונות=משכונות

זה לא באמת השינוי המתבקש, אבל זה הרע במיעוטו
לתושבי הדר המושבות יש את קו 44 בשביל להגיע לתחנת קרית אריה.
תושבים משכונות אחרות בפ"ת לא צריכים לטייל ברחבי הדר המושבות עד שיגיעו לתחנת הרכבת.
היה צריך לפצל את 53 לשני קווים נפרדים - אחד לצורך קישור הדר המושבות לבילינסום ומרכז העיר ושני לצורך חיבור מרכז העיר וכפר גנים לתחנת הרכבת.
וכמובן שיש צורך בקווים נוספים מכונות פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה.
אבל שינוי כזה כמובן יותר טוב (פחות גרוע) מהמצב הקיים כיום.
תיקונים: בילינסום=בילינסון, מכונות=משכונות
 

olli3

New member
מנהל
אמרתי לך שזה מה שיקרה...

זה לא באמת השינוי המתבקש, אבל זה הרע במיעוטו
לתושבי הדר המושבות יש את קו 44 בשביל להגיע לתחנת קרית אריה.
תושבים משכונות אחרות בפ"ת לא צריכים לטייל ברחבי הדר המושבות עד שיגיעו לתחנת הרכבת.
היה צריך לפצל את 53 לשני קווים נפרדים - אחד לצורך קישור הדר המושבות לבילינסום ומרכז העיר ושני לצורך חיבור מרכז העיר וכפר גנים לתחנת הרכבת.
וכמובן שיש צורך בקווים נוספים מכונות פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה.
אבל שינוי כזה כמובן יותר טוב (פחות גרוע) מהמצב הקיים כיום.
אמרתי לך שזה מה שיקרה...
זה היה כל כך צפוי. לא ישנו את מערך הקווים, יאריכו את 53 כי זה הפתרון הקל ובמקסימום יתגברו קו כזה או אחר.

לגבי אם זה יקרה או לא יקרה - זה יקרה. כחלק מתוספת תשומות תקופתית שנערכת כל שנתיים פלוס מינוס.

בדברים האלו, כל הודעה שדרור גנון מוציא - אמינה והדבר יקרה. העמידה בזמנים גם טובה ברוב המקרים, אך לפעמים יש עיכובים.
 
אני מקווה שהשינוי הזה לא יזיק לתוכן המכרז

אמרתי לך שזה מה שיקרה...
זה היה כל כך צפוי. לא ישנו את מערך הקווים, יאריכו את 53 כי זה הפתרון הקל ובמקסימום יתגברו קו כזה או אחר.

לגבי אם זה יקרה או לא יקרה - זה יקרה. כחלק מתוספת תשומות תקופתית שנערכת כל שנתיים פלוס מינוס.

בדברים האלו, כל הודעה שדרור גנון מוציא - אמינה והדבר יקרה. העמידה בזמנים גם טובה ברוב המקרים, אך לפעמים יש עיכובים.
אני מקווה שהשינוי הזה לא יזיק לתוכן המכרז
שאמור מתישהו להתפרסם, כי מה שיקרה זה שלא הרבה נוסעים ינצלו את 53 כדי להגיע לתחנת הרכבת (בגלל הסיבוב הענק והממושך, כמעט 10 דקות, בתוך הדר המושבות החדשה והותיקה) ומשרד התחבורה וקווים יוכלו לטעון שוב שאין ביקוש לקווים לתחנת הרכבת.
אם במכרז לא יעשו את מה שבאמת צריך לעשות, אז חבל על השינוי שעושים עכשיו.
האם דרור גנון יכול להבטיח שבמכרז יתבצעו השינויים שבאמת נדרשים?
 

olli3

New member
מנהל
המכרז יהיה על פי ק"מ נסיעה.

אני מקווה שהשינוי הזה לא יזיק לתוכן המכרז
שאמור מתישהו להתפרסם, כי מה שיקרה זה שלא הרבה נוסעים ינצלו את 53 כדי להגיע לתחנת הרכבת (בגלל הסיבוב הענק והממושך, כמעט 10 דקות, בתוך הדר המושבות החדשה והותיקה) ומשרד התחבורה וקווים יוכלו לטעון שוב שאין ביקוש לקווים לתחנת הרכבת.
אם במכרז לא יעשו את מה שבאמת צריך לעשות, אז חבל על השינוי שעושים עכשיו.
האם דרור גנון יכול להבטיח שבמכרז יתבצעו השינויים שבאמת נדרשים?
המכרז יהיה על פי ק"מ נסיעה.
לקווים כבר לא יהיה אכפת מכמה נוסעים יהיו בכל אוטובוס, היא תקבל סבסוד על פי מספר הקילומטרים, אז ההיפך - היא תשמח שהקילומטרים של קו 53 יהיו רבים יותר.

אני מניח שתהיה נגיעה יותר רצינית בנוגע לקישור אל תחנות הרכבת של פתח תקווה, שלא על ידי קווים מסתובבים. אבל וזה אבל גדול, גם 44 וגם 53 שמשרתים עכשיו את אם המושבות אל תחנת הרכבת הסמוכה - מעולה לתושבי אם המושבות - פשוט מעולה.
 
אבל חוץ מהדר המושבות יש עוד הרבה שכונות בפ"ת

המכרז יהיה על פי ק"מ נסיעה.
לקווים כבר לא יהיה אכפת מכמה נוסעים יהיו בכל אוטובוס, היא תקבל סבסוד על פי מספר הקילומטרים, אז ההיפך - היא תשמח שהקילומטרים של קו 53 יהיו רבים יותר.

אני מניח שתהיה נגיעה יותר רצינית בנוגע לקישור אל תחנות הרכבת של פתח תקווה, שלא על ידי קווים מסתובבים. אבל וזה אבל גדול, גם 44 וגם 53 שמשרתים עכשיו את אם המושבות אל תחנת הרכבת הסמוכה - מעולה לתושבי אם המושבות - פשוט מעולה.
אבל חוץ מהדר המושבות יש עוד הרבה שכונות בפ"ת
ולהדר המושבות כבר יש פתרון טוב - קו 44.
הבעיה היא קישור של שכונות אחרות ופחות סמוכות לתחנות הרכבת.
בשביל הדר המושבות לא צריך להאריך את 53, 44 + התגבור שלו מספיק.
 

olli3

New member
מנהל
44 ימשיך לסיים מוקדם, 44 בתדירות נמוכה.

אבל חוץ מהדר המושבות יש עוד הרבה שכונות בפ"ת
ולהדר המושבות כבר יש פתרון טוב - קו 44.
הבעיה היא קישור של שכונות אחרות ופחות סמוכות לתחנות הרכבת.
בשביל הדר המושבות לא צריך להאריך את 53, 44 + התגבור שלו מספיק.
44 ימשיך לסיים מוקדם, 44 בתדירות נמוכה.
וגם אחרי השינוי הוא ישאר בתדירות נמוכה למדיי. אני בכלל לא מבין במה הוא כל כך מועיל חוץ מהקישור שלו למרכזית פתח תקווה, גם כן מרכזית...
 
ל-44 יש תדירות של 2 אוטובוסים בשעה, כאשר מספר

44 ימשיך לסיים מוקדם, 44 בתדירות נמוכה.
וגם אחרי השינוי הוא ישאר בתדירות נמוכה למדיי. אני בכלל לא מבין במה הוא כל כך מועיל חוץ מהקישור שלו למרכזית פתח תקווה, גם כן מרכזית...
ל-44 יש תדירות של 2 אוטובוסים בשעה, כאשר מספר
הרכבות לתל אביב הוא 2-3 בשעה, אז לצורך קישור לרכבת אם יש תיאום בזמנים זו לא תדירות נמוכה.
3 נסיעות בשעה לקו כזה זה ודאי לא תדירות נמוכה.
תושבי הדר המושבות לא באמת צריכים קישור בתדירות גבוהה לתחנה הלא מרכזית של פתח תקוה. מה יש להם לחפש בה?
אבל כקישור של הדר המושבות לתחנת הרכבת בקרית אריה - 3 נסיעות בשעה של קו 44, נותנות מענה מספיק.
השינוי ב-53 יעזור בשוליים לתושבי הדר המושבות ויותיר תושבים של שכונות אחרות עם סיבוב של כמעט 10 דקות בשכונה ענקית שאין להם מה לחפש בה בדרכם לרכבת.
זה מה שנקרא פשרה מפא"יניקית נוסח משרד התחבורה. זה לא פתרון אמיתי וגם דרור גנון לא הציג את זה כפתרון אמיתי.
זה נראה יותר כפתרון בעקבות פנייה לתוכנית רדיו...
הוא אמר שלא מדובר בקווי הזנה קלאסיים לרכבת ושמחכים לתקציב בשביל ליצור קווי הזנה לרכבת.
אז אני בהחלט לא מקבל את "האקמול" הזה כתרופה הסופית למחלת אי-הקישור של תחנות הרכבת בפתח תקוה וממשיך להמתין לפתרון אמיתי, אם לאחר הקצאת תקציב מיוחל ואם לאחר פרסום מכרז מיוחל.
אגב, השינוי ב-53 יקרה ביוני, יחד עם לו"ז "המהפכה" של הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
בעולם ורוד ופסטורלי קו 44 היה מספיק.

ל-44 יש תדירות של 2 אוטובוסים בשעה, כאשר מספר
הרכבות לתל אביב הוא 2-3 בשעה, אז לצורך קישור לרכבת אם יש תיאום בזמנים זו לא תדירות נמוכה.
3 נסיעות בשעה לקו כזה זה ודאי לא תדירות נמוכה.
תושבי הדר המושבות לא באמת צריכים קישור בתדירות גבוהה לתחנה הלא מרכזית של פתח תקוה. מה יש להם לחפש בה?
אבל כקישור של הדר המושבות לתחנת הרכבת בקרית אריה - 3 נסיעות בשעה של קו 44, נותנות מענה מספיק.
השינוי ב-53 יעזור בשוליים לתושבי הדר המושבות ויותיר תושבים של שכונות אחרות עם סיבוב של כמעט 10 דקות בשכונה ענקית שאין להם מה לחפש בה בדרכם לרכבת.
זה מה שנקרא פשרה מפא"יניקית נוסח משרד התחבורה. זה לא פתרון אמיתי וגם דרור גנון לא הציג את זה כפתרון אמיתי.
זה נראה יותר כפתרון בעקבות פנייה לתוכנית רדיו...
הוא אמר שלא מדובר בקווי הזנה קלאסיים לרכבת ושמחכים לתקציב בשביל ליצור קווי הזנה לרכבת.
אז אני בהחלט לא מקבל את "האקמול" הזה כתרופה הסופית למחלת אי-הקישור של תחנות הרכבת בפתח תקוה וממשיך להמתין לפתרון אמיתי, אם לאחר הקצאת תקציב מיוחל ואם לאחר פרסום מכרז מיוחל.
אגב, השינוי ב-53 יקרה ביוני, יחד עם לו"ז "המהפכה" של הרכבת.
בעולם ורוד ופסטורלי קו 44 היה מספיק.
אבל הוא לא יספיק.

נכון שאין מדובר בפיתרון הזנה רציני לרכבת - אמרתי כאן כמה פעמים, אין ממש תקציב לנושא הזה.

מכיוון שאין אלו קווי הזנה לרכבת, סביר שהם לא יהיו מסונכרנים עם הרכבת. יתרה מכך, גם אם 44 היה מסונכרן עם הרכבת, זה אומר שהוא היה מתוכנן לצאת 10 דקות לאחר הגעת הרכבת לתחנה ולהגיע 10 דקות לפני ההגעה לתחנה.

וכאן נשאלת השאלה: האם הוא יהיה מתואם עם הרכבת שמגיעה משדרות או מהרכבת שיוצאת מהוד השרון? כי לא כולם נוסעים מפתח תקווה לכיוון ת"א.

ולכן, קו 53 כן יכול לתת מענה טוב יותר בשילוב עם קו 44 בתקופת האקמול הזאת. כי אני חותם לך, אין מצב שמתזמנים את 44 לתנועת הרכבות וגם אם כן, הוא לא יהיה מתואם עם רכבות בשני כיווני הנסיעה שלהן.

את הדברים שהוא אמר, הוא לא אמר סתם עקב פיה לתוכנית הרדיו. אם המושבות וכפר גנים ג' הן ה-שכונות בפתח תקווה של היום שמיום ליום רק דורשות עוד ועוד תח"צ. גם כי התח"צ במקומות אלו לא משהו וגם כי מדובר בבניינים שמתאכלסים ונבנבים וכו' כאשר לא מעט מהאוכלוסיה הינה אוכלוסיה צעירה, לצד משפחות עם בני נוער וילדים. כך שטבעי שהדרישה לתח"צ עולה, מקו 53 של פעם בחצי שעה לפני כשנתיים לקו 53 בתדירות של כל 12-20 דקות ברוב שעות היום כיום לבין תדירות של כל 12 דקות ברוב שעות היום בתוך חודש - זה הוספת תשומות עקב ההתפתחות.

בקיצור זה משהו נדרש שהיה צריך לקרות במערכת ושלא ניתן להתעלם ממנו ולכן שחררו תשומות לנושא זה. ככה זה עם כמעט כל שכונה חדשה בכל מקום בארץ שמלאה בבניינים ובמיוחד עם מדובר גם ברבי קומות.
 
הסנכרון החשוב זה הסנכרון של האוטובוסים

בעולם ורוד ופסטורלי קו 44 היה מספיק.
אבל הוא לא יספיק.

נכון שאין מדובר בפיתרון הזנה רציני לרכבת - אמרתי כאן כמה פעמים, אין ממש תקציב לנושא הזה.

מכיוון שאין אלו קווי הזנה לרכבת, סביר שהם לא יהיו מסונכרנים עם הרכבת. יתרה מכך, גם אם 44 היה מסונכרן עם הרכבת, זה אומר שהוא היה מתוכנן לצאת 10 דקות לאחר הגעת הרכבת לתחנה ולהגיע 10 דקות לפני ההגעה לתחנה.

וכאן נשאלת השאלה: האם הוא יהיה מתואם עם הרכבת שמגיעה משדרות או מהרכבת שיוצאת מהוד השרון? כי לא כולם נוסעים מפתח תקווה לכיוון ת"א.

ולכן, קו 53 כן יכול לתת מענה טוב יותר בשילוב עם קו 44 בתקופת האקמול הזאת. כי אני חותם לך, אין מצב שמתזמנים את 44 לתנועת הרכבות וגם אם כן, הוא לא יהיה מתואם עם רכבות בשני כיווני הנסיעה שלהן.

את הדברים שהוא אמר, הוא לא אמר סתם עקב פיה לתוכנית הרדיו. אם המושבות וכפר גנים ג' הן ה-שכונות בפתח תקווה של היום שמיום ליום רק דורשות עוד ועוד תח"צ. גם כי התח"צ במקומות אלו לא משהו וגם כי מדובר בבניינים שמתאכלסים ונבנבים וכו' כאשר לא מעט מהאוכלוסיה הינה אוכלוסיה צעירה, לצד משפחות עם בני נוער וילדים. כך שטבעי שהדרישה לתח"צ עולה, מקו 53 של פעם בחצי שעה לפני כשנתיים לקו 53 בתדירות של כל 12-20 דקות ברוב שעות היום כיום לבין תדירות של כל 12 דקות ברוב שעות היום בתוך חודש - זה הוספת תשומות עקב ההתפתחות.

בקיצור זה משהו נדרש שהיה צריך לקרות במערכת ושלא ניתן להתעלם ממנו ולכן שחררו תשומות לנושא זה. ככה זה עם כמעט כל שכונה חדשה בכל מקום בארץ שמלאה בבניינים ובמיוחד עם מדובר גם ברבי קומות.
הסנכרון החשוב זה הסנכרון של האוטובוסים
שמגיעים לתחנה עם הרכבות לתל אביב והאוטובוסים היוצאים מהתחנה עם הרכבות המגיעות מתל אביב.
הסנכרון עם הרכבות ל/מ הוד השרון הרבה פחות נחוץ.
וכתושב של כפר גנים ג' שמשתמש רבות בתחנת הרכבת של קרית אריה אני מרשה לעצמי לומר לך שהשינוי הזה ב-53 הוא לעג לרש עבור תושבי כפר גנים ג'.
לתושבי כפר גנים ג' נסיעה ב-53 לתחנת הרכבת תיקח כמעט חצי שעה ואם יש עומס עלולה לקחת גם יותר.
ואם באמת דואגים לכפר גנים ג', מדוע לא הופכים את קו 350 לקו הפועל כל היום?
אז את מה שאמרתי קודם, אומר כעת ספציפית לגבי כפר גנים ג' עם שינוי קטן-גדול: זה אפילו לא "אקמול" עבור תושבי כפר גנים ג'. זה פלסטר בלוי שאפילו לא יכול לסתום פיות. זה לא פתרון תח"צ לכפר גנים ג'.
אני מבטיח לעשות נסיעה מכפר גנים ג' לתחנת הרכבת וחזרה מייד כאשר יתבצע השינוי ב-53 ואדווח את התרשמותי כאן בפורום.
 

olli3

New member
מנהל
דיברתי על הגברת התדירות. לא על הקישור לרכבת.

הסנכרון החשוב זה הסנכרון של האוטובוסים
שמגיעים לתחנה עם הרכבות לתל אביב והאוטובוסים היוצאים מהתחנה עם הרכבות המגיעות מתל אביב.
הסנכרון עם הרכבות ל/מ הוד השרון הרבה פחות נחוץ.
וכתושב של כפר גנים ג' שמשתמש רבות בתחנת הרכבת של קרית אריה אני מרשה לעצמי לומר לך שהשינוי הזה ב-53 הוא לעג לרש עבור תושבי כפר גנים ג'.
לתושבי כפר גנים ג' נסיעה ב-53 לתחנת הרכבת תיקח כמעט חצי שעה ואם יש עומס עלולה לקחת גם יותר.
ואם באמת דואגים לכפר גנים ג', מדוע לא הופכים את קו 350 לקו הפועל כל היום?
אז את מה שאמרתי קודם, אומר כעת ספציפית לגבי כפר גנים ג' עם שינוי קטן-גדול: זה אפילו לא "אקמול" עבור תושבי כפר גנים ג'. זה פלסטר בלוי שאפילו לא יכול לסתום פיות. זה לא פתרון תח"צ לכפר גנים ג'.
אני מבטיח לעשות נסיעה מכפר גנים ג' לתחנת הרכבת וחזרה מייד כאשר יתבצע השינוי ב-53 ואדווח את התרשמותי כאן בפורום.
דיברתי על הגברת התדירות. לא על הקישור לרכבת.
הגברת התדירות של 53 היא דבר נדרש גם עבור תושבי אם המושבות וגם עבור תושבי כפר גנים ג'.

הקישור לרכבת, לא ישנה עבור תושבי כפר גנים ג' - אתה צודק בהחלט.

למה לא מוסיפים נסיעות לקו 350? דן רק משביתה מכונות... לא ראיתי שנכנסו אליה אוטובוסים חדשים חוץ מהחשמלי שבניסוי. אולי כשיגיעו אוטובוסים חדשים (לא שמעתי על הזמנת אוטובוסים של דן), ישתחררו תשומות לקווים נוספים ובינהם גם 350. אבל בכל מקרה, הוא אפילו לא יתקרב למשהו דומה לקו 38, אין לך למה לצפות יותר מידי.
 
יש לדן 90 אוטובוסים חדשים שעומדים כאבן שאין

דיברתי על הגברת התדירות. לא על הקישור לרכבת.
הגברת התדירות של 53 היא דבר נדרש גם עבור תושבי אם המושבות וגם עבור תושבי כפר גנים ג'.

הקישור לרכבת, לא ישנה עבור תושבי כפר גנים ג' - אתה צודק בהחלט.

למה לא מוסיפים נסיעות לקו 350? דן רק משביתה מכונות... לא ראיתי שנכנסו אליה אוטובוסים חדשים חוץ מהחשמלי שבניסוי. אולי כשיגיעו אוטובוסים חדשים (לא שמעתי על הזמנת אוטובוסים של דן), ישתחררו תשומות לקווים נוספים ובינהם גם 350. אבל בכל מקרה, הוא אפילו לא יתקרב למשהו דומה לקו 38, אין לך למה לצפות יותר מידי.
יש לדן 90 אוטובוסים חדשים שעומדים כאבן שאין
לה הופכין.
שימוש בהם ישחרר תשומות.

ולמה אין לי למה לצפות יותר מדי אם אתה כתבת קודם שהשכונות בפתח תקוה עם דרישה הולכת וגוברת לתח"צ הן הדר המושבות (אם המושבות) וכפר גנים ג'?
לא הבנתי - דואגים לכפר גנים ג' או לא דואגים?
אתה קצת סותר את עצמך
 

olli3

New member
מנהל
אי אפשר להשתמש בהם לתח"צ בקונפסט הנוכחי.

יש לדן 90 אוטובוסים חדשים שעומדים כאבן שאין
לה הופכין.
שימוש בהם ישחרר תשומות.

ולמה אין לי למה לצפות יותר מדי אם אתה כתבת קודם שהשכונות בפתח תקוה עם דרישה הולכת וגוברת לתח"צ הן הדר המושבות (אם המושבות) וכפר גנים ג'?
לא הבנתי - דואגים לכפר גנים ג' או לא דואגים?
אתה קצת סותר את עצמך
אי אפשר להשתמש בהם לתח"צ בקונפסט הנוכחי.
הנהג יושב לו מקדימה, הדלת הקדמית נמצאת מאחוריו. איך אנשים יעלו לשלם לו?

דואגים לכפר גנים ג' כי צריך, כי יש ביקוש. אבל אני אומר שאל תצפה שמ-3 נסיעות ביום, אתה תקבל כ-15 נסיעות ביום בקו 350, זה הכל. תוספת תשומות לקו 350 לא תהיה הפיכתו ל-15 נסיעות ביום.

ולגבי מה שכתבת על 53, הוטעתי כי לא האזנתי לכתבה ופשוט העברתי את הדברים כפי שקיבלתי אותם. טוב שהאזנת לאייקאסט של יהיה בסדר, פשוט בקושי יש לי זמן להפעיל את המחשב...
 
בינתיים לא דואגים כלל לכפר גנים ג'

אי אפשר להשתמש בהם לתח"צ בקונפסט הנוכחי.
הנהג יושב לו מקדימה, הדלת הקדמית נמצאת מאחוריו. איך אנשים יעלו לשלם לו?

דואגים לכפר גנים ג' כי צריך, כי יש ביקוש. אבל אני אומר שאל תצפה שמ-3 נסיעות ביום, אתה תקבל כ-15 נסיעות ביום בקו 350, זה הכל. תוספת תשומות לקו 350 לא תהיה הפיכתו ל-15 נסיעות ביום.

ולגבי מה שכתבת על 53, הוטעתי כי לא האזנתי לכתבה ופשוט העברתי את הדברים כפי שקיבלתי אותם. טוב שהאזנת לאייקאסט של יהיה בסדר, פשוט בקושי יש לי זמן להפעיל את המחשב...
בינתיים לא דואגים כלל לכפר גנים ג'
גם השינויים שדרור גנון דיבר עליהם ביום ראשון לא ממש עוזרים לכפר גנים ג'.
"התח"צ" שקיים היום בכפר גנים ג' זה המינימום שבמינימום שפחות ממנו פשוט אי אפשר לתת - זה לא נקרא לדאוג.
אתה יודע מה? שלא יגדילו את התשומות בקו 350 אם חברת דן כל כך חסרת אונים...
שיעשו קו קצרצר (של חברת קווים שלה אין בעיית חוסר הזמנת אוטובוסים חדשים או אוטובוסים חדשים שאי אפשר להשתמש בהם לתח"צ בקונספט הנוכחי) מבית רבקה דרך רחוב העצמאות ודרך רבין עד לאוניברסיטת בר-אילן או (עדיף) עד למסוף אלוף שדה (קו כזה קצר לא דורש הרבה תשומות גם בשביל לקיים תדירות סבירה למשך כל היום), ואז תהיה אפשרות החלפה לקווים 56 ו-63.
אם באמת דואגים אפשר למצוא פתרונות.

ולגבי אי האפשרות להשתמש ב-90 האוטובוסים לתח"צ - זה מחדל חמור של משרד התחבורה ומחובתו לדאוג שיהיה אפשר להשתמש בהם כמה שיותר מוקדם.
אי אפשר מצד אחד לטעון שחסרות תשומות ומצד שני לתת ל-90 תשומות חדשות להירקב בחניונים.
את האוטובוסים הללו צריך לדאוג להפעיל גם ללא קשר לדיון הנוכחי.
 

rans778

New member
גם הסנכרון עם רכבת הוד השרון חשוב

הסנכרון החשוב זה הסנכרון של האוטובוסים
שמגיעים לתחנה עם הרכבות לתל אביב והאוטובוסים היוצאים מהתחנה עם הרכבות המגיעות מתל אביב.
הסנכרון עם הרכבות ל/מ הוד השרון הרבה פחות נחוץ.
וכתושב של כפר גנים ג' שמשתמש רבות בתחנת הרכבת של קרית אריה אני מרשה לעצמי לומר לך שהשינוי הזה ב-53 הוא לעג לרש עבור תושבי כפר גנים ג'.
לתושבי כפר גנים ג' נסיעה ב-53 לתחנת הרכבת תיקח כמעט חצי שעה ואם יש עומס עלולה לקחת גם יותר.
ואם באמת דואגים לכפר גנים ג', מדוע לא הופכים את קו 350 לקו הפועל כל היום?
אז את מה שאמרתי קודם, אומר כעת ספציפית לגבי כפר גנים ג' עם שינוי קטן-גדול: זה אפילו לא "אקמול" עבור תושבי כפר גנים ג'. זה פלסטר בלוי שאפילו לא יכול לסתום פיות. זה לא פתרון תח"צ לכפר גנים ג'.
אני מבטיח לעשות נסיעה מכפר גנים ג' לתחנת הרכבת וחזרה מייד כאשר יתבצע השינוי ב-53 ואדווח את התרשמותי כאן בפורום.
גם הסנכרון עם רכבת הוד השרון חשוב
אשתי עובדת ברעננה, ואם היה סנכרון טוב (גם בקרית אריה, וגם ברעננה עם קו 7) היתה נוסעת בתחבורה ציבורית.
10 דק' 44
20 דק' רכבת
חצי שעה עם קו 7
והיא בעבודה באזה"ת רעננה.
 

rans778

New member
לא מסכים

ל-44 יש תדירות של 2 אוטובוסים בשעה, כאשר מספר
הרכבות לתל אביב הוא 2-3 בשעה, אז לצורך קישור לרכבת אם יש תיאום בזמנים זו לא תדירות נמוכה.
3 נסיעות בשעה לקו כזה זה ודאי לא תדירות נמוכה.
תושבי הדר המושבות לא באמת צריכים קישור בתדירות גבוהה לתחנה הלא מרכזית של פתח תקוה. מה יש להם לחפש בה?
אבל כקישור של הדר המושבות לתחנת הרכבת בקרית אריה - 3 נסיעות בשעה של קו 44, נותנות מענה מספיק.
השינוי ב-53 יעזור בשוליים לתושבי הדר המושבות ויותיר תושבים של שכונות אחרות עם סיבוב של כמעט 10 דקות בשכונה ענקית שאין להם מה לחפש בה בדרכם לרכבת.
זה מה שנקרא פשרה מפא"יניקית נוסח משרד התחבורה. זה לא פתרון אמיתי וגם דרור גנון לא הציג את זה כפתרון אמיתי.
זה נראה יותר כפתרון בעקבות פנייה לתוכנית רדיו...
הוא אמר שלא מדובר בקווי הזנה קלאסיים לרכבת ושמחכים לתקציב בשביל ליצור קווי הזנה לרכבת.
אז אני בהחלט לא מקבל את "האקמול" הזה כתרופה הסופית למחלת אי-הקישור של תחנות הרכבת בפתח תקוה וממשיך להמתין לפתרון אמיתי, אם לאחר הקצאת תקציב מיוחל ואם לאחר פרסום מכרז מיוחל.
אגב, השינוי ב-53 יקרה ביוני, יחד עם לו"ז "המהפכה" של הרכבת.
לא מסכים
יש 6 רכבות בשעה. 3 לכל כיוון.
כיום יש 2 אוטובוסים בשעה והם לא מסונכרנים, וגם אין אפשרות אלגוריתמית לסנכרן אותם.
לפיכך, השינוי ב-53 יעזור מאוד.
שכונות אחרות בהחלט במצב לא אופטימלי אבל הן פחות צריכות את הרכבת.
הן יותר רחוקות ממנה, קרובות יותר לצירי אוטובוסים, כך שגם אם היה להם קו של רבע שעה / 20 דק' נסיעה, סביר שלא היו נוסעים בו.

אני בהחלט מסכים שהקווים הללו לא צריכים לעבור בתוך השכונות, אבל דיון על מסלול הקווים היה גדול על תכנית הרדיו. לא ניתן להיכנס לסוגיות כאלו דרך התכנית.

אגב,
אם אני לא טועה, קיים קו מבילינסון לרכבת סגולה.
 
לא קיים שום קו מבילינסון לרכבת סגולה

לא מסכים
יש 6 רכבות בשעה. 3 לכל כיוון.
כיום יש 2 אוטובוסים בשעה והם לא מסונכרנים, וגם אין אפשרות אלגוריתמית לסנכרן אותם.
לפיכך, השינוי ב-53 יעזור מאוד.
שכונות אחרות בהחלט במצב לא אופטימלי אבל הן פחות צריכות את הרכבת.
הן יותר רחוקות ממנה, קרובות יותר לצירי אוטובוסים, כך שגם אם היה להם קו של רבע שעה / 20 דק' נסיעה, סביר שלא היו נוסעים בו.

אני בהחלט מסכים שהקווים הללו לא צריכים לעבור בתוך השכונות, אבל דיון על מסלול הקווים היה גדול על תכנית הרדיו. לא ניתן להיכנס לסוגיות כאלו דרך התכנית.

אגב,
אם אני לא טועה, קיים קו מבילינסון לרכבת סגולה.
לא קיים שום קו מבילינסון לרכבת סגולה
הקו היחיד מפ"ת לתחנת הרכבת בסגולה זה קו 67 מהתחנה המרכזית שנוסע רק ברחוב אבן ספיר ויש לו מספר מצומצם מאוד של נסיעות ביום.
מבילינסון יש קו 46 לתחנת קרית אריה אבל הוא פעיל רק בבוקר ובערב ובכיוון מפתח תקוה ההחלפה אליו לא נוחה.
וזה לא נכון בכלל ששכונות אחרות לא צריכות את הרכבת.
אני יכול לומר שלהדר המושבות ונוה גן יש את 38 והן לא צריכות את הרכבת. זה נכון? ממש לא.
מה יש לכפר גנים ג'? 3 נסיעות ביום של קו 350... לאיזה ציר של אוטובוסים לתל אביב כפר גנים ג' קרובה?
לאיזה ציר של אוטובוסים לתל אביב השכונות המזרחיות קרובות?

אני מסכים של הדר המושבות ולנוה גן (פחות בגלל הסיבוב הענק בהדר המושבות) מדובר בשיפור, אבל לכל שאר פתח תקוה (עיר של יותר מ-200 אלף איש) אין שום שיפור.
ותחנת הרכבת קרית אריה היא תחנה של כל פתח תקוה ולא רק של הדר המושבות ונוה גן.
לכן השינויים הללו הם peanuts ולא יותר.
 
ודבר נוסף: כאשר לאוטובוסים לוקח בשעת שיא שעה

לא קיים שום קו מבילינסון לרכבת סגולה
הקו היחיד מפ"ת לתחנת הרכבת בסגולה זה קו 67 מהתחנה המרכזית שנוסע רק ברחוב אבן ספיר ויש לו מספר מצומצם מאוד של נסיעות ביום.
מבילינסון יש קו 46 לתחנת קרית אריה אבל הוא פעיל רק בבוקר ובערב ובכיוון מפתח תקוה ההחלפה אליו לא נוחה.
וזה לא נכון בכלל ששכונות אחרות לא צריכות את הרכבת.
אני יכול לומר שלהדר המושבות ונוה גן יש את 38 והן לא צריכות את הרכבת. זה נכון? ממש לא.
מה יש לכפר גנים ג'? 3 נסיעות ביום של קו 350... לאיזה ציר של אוטובוסים לתל אביב כפר גנים ג' קרובה?
לאיזה ציר של אוטובוסים לתל אביב השכונות המזרחיות קרובות?

אני מסכים של הדר המושבות ולנוה גן (פחות בגלל הסיבוב הענק בהדר המושבות) מדובר בשיפור, אבל לכל שאר פתח תקוה (עיר של יותר מ-200 אלף איש) אין שום שיפור.
ותחנת הרכבת קרית אריה היא תחנה של כל פתח תקוה ולא רק של הדר המושבות ונוה גן.
לכן השינויים הללו הם peanuts ולא יותר.
ודבר נוסף: כאשר לאוטובוסים לוקח בשעת שיא שעה
או יותר להגיע לתל אביב ולרכבת רבע שעה, אז כן - בהחלט יסעו 15-20 דקות לרכבת ויעדיפו את זה על אוטובוס עד תל אביב דרך בני ברק ורמת גן עם עשרות תחנות לאורך ציר ז'בוטינסקי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה