קו 444 נצפה בכביש 6 וירד ל431 לראשלצ משום מה

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
קו 444 נצפה בכביש 6 וירד ל431 לראשלצ משום מה

קו 444 נצפה בכביש 6 וירד ל431 לראשלצ משום מה
בצג הפנימי הופיע שהנסיעה היא בכיוון ירושלים. כנראה הנהג התבלבל פעמיים. פעם אחת כשלא ירד בשורק אל כביש 3 והמשך לכביש 1 ובפעם השניה כאשר ירד ל431 בכיוון ראשלצ ותל אביב במקום למודיעין וירושלים.

האוטובוס היה מלא בישיבה, יכול להיות שיצאו שניים או שלושה במקביל. בכל מקרה, מסכנים הנוסעים והנהג.
 

olli3

New member
מנהל
ביזיון! הנוסעים הורדו בפתח רכבת מרכז בתל אביב

קו 444 נצפה בכביש 6 וירד ל431 לראשלצ משום מה
בצג הפנימי הופיע שהנסיעה היא בכיוון ירושלים. כנראה הנהג התבלבל פעמיים. פעם אחת כשלא ירד בשורק אל כביש 3 והמשך לכביש 1 ובפעם השניה כאשר ירד ל431 בכיוון ראשלצ ותל אביב במקום למודיעין וירושלים.

האוטובוס היה מלא בישיבה, יכול להיות שיצאו שניים או שלושה במקביל. בכל מקרה, מסכנים הנוסעים והנהג.
ביזיון! הנוסעים הורדו בפתח רכבת מרכז בתל אביב
הנהג הסביר לכולם שאין מה לעשות ושגם 480 לא עובד (שמעתי חדשות וידוע לי שכבישי הגישה לירושלים סגורים לתחבורה ציבורית).

אני לא מבין מדוע הביאו אותם לתל אביב אחרי נסיעה כה ארוכה ולא לבית שמש או ללוד.

אני לא מבין מדוע לא דאגו להם לנסיעת המשך ברכבת על חשבון אגד, הרי יש סדרן ברכבת מרכז...

זה פשוט הזוי שאחרי נסיעה של 5 שעות מאילת, עכשיו הנוסעים נדרשים לשלם על רכבת לירושלים שגם היא משובשת...

ושוב, בשביל מה עד תל אביב? מה הקטע הדפוק הזה?
 

droriko

New member
זה לא קשור לסדרן

ביזיון! הנוסעים הורדו בפתח רכבת מרכז בתל אביב
הנהג הסביר לכולם שאין מה לעשות ושגם 480 לא עובד (שמעתי חדשות וידוע לי שכבישי הגישה לירושלים סגורים לתחבורה ציבורית).

אני לא מבין מדוע הביאו אותם לתל אביב אחרי נסיעה כה ארוכה ולא לבית שמש או ללוד.

אני לא מבין מדוע לא דאגו להם לנסיעת המשך ברכבת על חשבון אגד, הרי יש סדרן ברכבת מרכז...

זה פשוט הזוי שאחרי נסיעה של 5 שעות מאילת, עכשיו הנוסעים נדרשים לשלם על רכבת לירושלים שגם היא משובשת...

ושוב, בשביל מה עד תל אביב? מה הקטע הדפוק הזה?
זה לא קשור לסדרן
 

olli3

New member
מנהל
לסדרן יש קשר עם מישהו רלוונטי באגד?

זה לא קשור לסדרן
לסדרן יש קשר עם מישהו רלוונטי באגד?
זה בטוח לא תפקידו של הנהג, אבל זה כן תפקידו של מישהו. ואין מישהו כזה...
 

droriko

New member
זה כבר עניין של הבכירים באגד

לסדרן יש קשר עם מישהו רלוונטי באגד?
זה בטוח לא תפקידו של הנהג, אבל זה כן תפקידו של מישהו. ואין מישהו כזה...
זה כבר עניין של הבכירים באגד
אבל אני לא יודע עד כמה גם הם יכולים לעזור כשמשרד התחבורה ננעל על משהו
 

olli3

New member
מנהל
הסבר לי איך משרד התחבורה שננעל על משהו

זה כבר עניין של הבכירים באגד
אבל אני לא יודע עד כמה גם הם יכולים לעזור כשמשרד התחבורה ננעל על משהו
הסבר לי איך משרד התחבורה שננעל על משהו
ולמה אתה מתכוון שהוא ננעל על משהו? על מה הוא ננעל?

זה מחדל שבראש ובראשונה עומד משרד התחבורה.

אבל גם החברות השונות, צריכות לדאוג לציבור הנוסעים שלהן. לא ייתכן מצב בו מורידים את הנוסעים בת"א סבידור מרכז ואומרים להם תמשיכו מכאן על חשבונכם. ואם למישהו נגמרו המזומנים או שאין לו מספיק כסף לכרטיס וגם אין לו אשראי? (לא חסרים אנשים שאין להם כספומט או אשראי, לא חסרים לקוחות של בנק הדואר גם כן).

מן הראוי שאגד היה דואג למספר לא גדול של 51 נוסעים או פחות בהגעה ליעדם. ההחלטה על סגירת התח"צ התקבלה כמה שעות לפני שהאוטובוס הגיע לת"א. לא יכלו להיערך בהתאם לפתרון עבור הנוסעים? לא מדובר כאן בהמונים, סה"כ אוטובוס אחד...
 

droriko

New member
אבל אתה בעצמך אומר שכולם הלכו לרכבת

הסבר לי איך משרד התחבורה שננעל על משהו
ולמה אתה מתכוון שהוא ננעל על משהו? על מה הוא ננעל?

זה מחדל שבראש ובראשונה עומד משרד התחבורה.

אבל גם החברות השונות, צריכות לדאוג לציבור הנוסעים שלהן. לא ייתכן מצב בו מורידים את הנוסעים בת"א סבידור מרכז ואומרים להם תמשיכו מכאן על חשבונכם. ואם למישהו נגמרו המזומנים או שאין לו מספיק כסף לכרטיס וגם אין לו אשראי? (לא חסרים אנשים שאין להם כספומט או אשראי, לא חסרים לקוחות של בנק הדואר גם כן).

מן הראוי שאגד היה דואג למספר לא גדול של 51 נוסעים או פחות בהגעה ליעדם. ההחלטה על סגירת התח"צ התקבלה כמה שעות לפני שהאוטובוס הגיע לת"א. לא יכלו להיערך בהתאם לפתרון עבור הנוסעים? לא מדובר כאן בהמונים, סה"כ אוטובוס אחד...
אבל אתה בעצמך אומר שכולם הלכו לרכבת
אז כן היה להם כסף. הם שילמו קצת יותר? בסדר,זה סופה של פעם ב-100 שנה.
 

846

Active member
ואף אחד עדיין לא ביקש את

אבל אתה בעצמך אומר שכולם הלכו לרכבת
אז כן היה להם כסף. הם שילמו קצת יותר? בסדר,זה סופה של פעם ב-100 שנה.
ואף אחד עדיין לא ביקש את
כספו וסורב....
תן לעניינים להרגע ובעוד כמה ימים למי שתהיה תלונה או בעיה בעיניין התשלומים, אני בטוח שימצא הפיתרון.
בדיוק כמו שביום ה', באוטובוס הראשון בקו 480 שהגיע לשורש והוחזר לת"א, הנהג החזיר את הכסף לכול נוסע שביקש והסדרן בארולוזורוב חתם על כרטיסי הנסיעה למי שלא רצה את כספו בחזרה.
 

olli3

New member
מנהל
יש הבדל בין לתת פיצוי לבין לדאוג לנוסעים

ואף אחד עדיין לא ביקש את
כספו וסורב....
תן לעניינים להרגע ובעוד כמה ימים למי שתהיה תלונה או בעיה בעיניין התשלומים, אני בטוח שימצא הפיתרון.
בדיוק כמו שביום ה', באוטובוס הראשון בקו 480 שהגיע לשורש והוחזר לת"א, הנהג החזיר את הכסף לכול נוסע שביקש והסדרן בארולוזורוב חתם על כרטיסי הנסיעה למי שלא רצה את כספו בחזרה.
יש הבדל בין לתת פיצוי לבין לדאוג לנוסעים
מלכתחילה.

ראשית, אני תמיד אומר שהלוואי שבחברות אחרות יהיה שירות כמו שיש באגד אבל פה ושם גם יש בעיות ותמיד יש מקום להשתפר, לא?

מן הראוי שידאגו לנוסע מלכתחילה. אני שב ומדגיש, יכול להיות שיש נוסעים שקרעו את האשראי באילת והמזומן נגמר. מה הם צריכים לעשות? מצב כזה יכול לקרות, נכון?

לכן, מלכתחילה יש לדאוג לנוסעים, זה הכל. זה גם לא ממש קשה לדאוג להם...
 

846

Active member
לא שמעתי עדיין אפילו על

יש הבדל בין לתת פיצוי לבין לדאוג לנוסעים
מלכתחילה.

ראשית, אני תמיד אומר שהלוואי שבחברות אחרות יהיה שירות כמו שיש באגד אבל פה ושם גם יש בעיות ותמיד יש מקום להשתפר, לא?

מן הראוי שידאגו לנוסע מלכתחילה. אני שב ומדגיש, יכול להיות שיש נוסעים שקרעו את האשראי באילת והמזומן נגמר. מה הם צריכים לעשות? מצב כזה יכול לקרות, נכון?

לכן, מלכתחילה יש לדאוג לנוסעים, זה הכל. זה גם לא ממש קשה לדאוג להם...
לא שמעתי עדיין אפילו על
נוסע אחד שנישאר בלי פיתרון,
עצם זה שרק אתה מתעסק עם המושא הזה ולא היתה אף תלונה במקום אחר בתיקשורת, מראה שכניראה כן עזרו לנוסעים...
חשבת על זה?
 

olli3

New member
מנהל
זה התפקיד שלי... מה לעשות.

לא שמעתי עדיין אפילו על
נוסע אחד שנישאר בלי פיתרון,
עצם זה שרק אתה מתעסק עם המושא הזה ולא היתה אף תלונה במקום אחר בתיקשורת, מראה שכניראה כן עזרו לנוסעים...
חשבת על זה?
זה התפקיד שלי... מה לעשות.
התקשורת לא תתעסק בנושא יחסית שולי כמו זה לצד כל הבלאגן שיש ברכבות עם הצפיפות הקשה שהייתה גם היום ועם העיכובים וכו' וכו'. זה הרבה יותר מעניין והרבה יותר נגיש כי יש נפגעים רבים.

אם אתה רוצה להגיד לי שכל הנוסעים כבר קיבלו פיצוי הולם וכי אם גם הערב יחסמו הכבישים ידאגו לנוסעים מלכתחילה בלי שאלו יצטרכו לשלם על הנסיעה ברכבת - בהחלט מבורך, ישר כח לאגד וכל הכבוד - ככה אני מכיר את אגד וככה אני רוצה להמשיך להכיר את אגד.

מצד שני, אם לא זה המצב...
 

mister K

New member
זה לא התפקיד שלך

זה התפקיד שלי... מה לעשות.
התקשורת לא תתעסק בנושא יחסית שולי כמו זה לצד כל הבלאגן שיש ברכבות עם הצפיפות הקשה שהייתה גם היום ועם העיכובים וכו' וכו'. זה הרבה יותר מעניין והרבה יותר נגיש כי יש נפגעים רבים.

אם אתה רוצה להגיד לי שכל הנוסעים כבר קיבלו פיצוי הולם וכי אם גם הערב יחסמו הכבישים ידאגו לנוסעים מלכתחילה בלי שאלו יצטרכו לשלם על הנסיעה ברכבת - בהחלט מבורך, ישר כח לאגד וכל הכבוד - ככה אני מכיר את אגד וככה אני רוצה להמשיך להכיר את אגד.

מצד שני, אם לא זה המצב...
זה לא התפקיד שלך
עם כל הכבוד, אתה לא הרגולטור, לא מבקר המדינה וגם לא עיתונאי.
התקשורת מתעסקת בהכל וסיקרה את מפגעי הסערה בכל התחומים באופן מוקפד ומורחב (אולי לעיתים אף מוגזם). גם נושא התחבורה זכה לסיקור נרחב כולל מקרים ספציפיים.
כנראה שבמקרה הזה אין שום דבר שלא היה בסדר. כי אם היה פה סיפור אז תאמין לי שזה כבר היה מתפרסם (ואני אומר את זה מהיכרות עם הגורמים הרלוונטיים).
פשוט לא הייתה ברירה. נפגעים יש (לא בנפש למזלנו) מכיוון שהרבה אנשים נפגעו בשל פגעי הסערה הנדירה הזאת ואין מה לעשות. אגד התנהלו בצורה מיטבית ככל שיכלו בהתאם לנסיבות ולהוראות המשטרה.
האוטובוס לא יכל להמשיך לירושלים ולכן הוריד את הנוסעים בתל אביב בלית ברירה. אין פה מקום לבוא בטענות.
 

alantan

New member
אני מסכים איתך שאין מקום לטענות לגבי אי מילוי

זה לא התפקיד שלך
עם כל הכבוד, אתה לא הרגולטור, לא מבקר המדינה וגם לא עיתונאי.
התקשורת מתעסקת בהכל וסיקרה את מפגעי הסערה בכל התחומים באופן מוקפד ומורחב (אולי לעיתים אף מוגזם). גם נושא התחבורה זכה לסיקור נרחב כולל מקרים ספציפיים.
כנראה שבמקרה הזה אין שום דבר שלא היה בסדר. כי אם היה פה סיפור אז תאמין לי שזה כבר היה מתפרסם (ואני אומר את זה מהיכרות עם הגורמים הרלוונטיים).
פשוט לא הייתה ברירה. נפגעים יש (לא בנפש למזלנו) מכיוון שהרבה אנשים נפגעו בשל פגעי הסערה הנדירה הזאת ואין מה לעשות. אגד התנהלו בצורה מיטבית ככל שיכלו בהתאם לנסיבות ולהוראות המשטרה.
האוטובוס לא יכל להמשיך לירושלים ולכן הוריד את הנוסעים בתל אביב בלית ברירה. אין פה מקום לבוא בטענות.
אני מסכים איתך שאין מקום לטענות לגבי אי מילוי
התפקיד שנדרש.

אבל אם היתה במקרה בלוד רכבת בתזמון מתאים, אז נראה שהיתה כאן הקטנת ראש - הרי המעבר בתחנת לוד היתה מאריכה את הדרך לת"א ב-12 ד' בסה"כ.

אם ממילא היתה המתנה של שעה לרכבת לירושלים, אז זה כבר לא משנה כל כך.
 

olli3

New member
מנהל
הרכבות עוד נתקעו בלוד לזמן רב עקב תקלת האיתות

אני מסכים איתך שאין מקום לטענות לגבי אי מילוי
התפקיד שנדרש.

אבל אם היתה במקרה בלוד רכבת בתזמון מתאים, אז נראה שהיתה כאן הקטנת ראש - הרי המעבר בתחנת לוד היתה מאריכה את הדרך לת"א ב-12 ד' בסה"כ.

אם ממילא היתה המתנה של שעה לרכבת לירושלים, אז זה כבר לא משנה כל כך.
הרכבות עוד נתקעו בלוד לזמן רב עקב תקלת האיתות
כך שאפילו לא מדובר על 12 דקות אלא על יותר. ממוצע הדיוק באותו יום עמד על 51% אם אני לא טועה.
 

alantan

New member
הכוונה שלי הייתה שהמעבר דרך לוד מאריכה את

הרכבות עוד נתקעו בלוד לזמן רב עקב תקלת האיתות
כך שאפילו לא מדובר על 12 דקות אלא על יותר. ממוצע הדיוק באותו יום עמד על 51% אם אני לא טועה.
הכוונה שלי הייתה שהמעבר דרך לוד מאריכה את
דרכה של קו האוטובוס בלא יותר מ-12 דקות.
 

olli3

New member
מנהל
אבל יעד הנוסעים הוא ירושלים, קו 444.

הכוונה שלי הייתה שהמעבר דרך לוד מאריכה את
דרכה של קו האוטובוס בלא יותר מ-12 דקות.
אבל יעד הנוסעים הוא ירושלים, קו 444.
לכן, אין ממש סיבה להמשיך לת"א, אלא אם כן זה תפעולי מבחינת הנהג.
 

olli3

New member
מנהל
ממתי רק לבעלי התפקידים האלו - זה התפקיד?

זה לא התפקיד שלך
עם כל הכבוד, אתה לא הרגולטור, לא מבקר המדינה וגם לא עיתונאי.
התקשורת מתעסקת בהכל וסיקרה את מפגעי הסערה בכל התחומים באופן מוקפד ומורחב (אולי לעיתים אף מוגזם). גם נושא התחבורה זכה לסיקור נרחב כולל מקרים ספציפיים.
כנראה שבמקרה הזה אין שום דבר שלא היה בסדר. כי אם היה פה סיפור אז תאמין לי שזה כבר היה מתפרסם (ואני אומר את זה מהיכרות עם הגורמים הרלוונטיים).
פשוט לא הייתה ברירה. נפגעים יש (לא בנפש למזלנו) מכיוון שהרבה אנשים נפגעו בשל פגעי הסערה הנדירה הזאת ואין מה לעשות. אגד התנהלו בצורה מיטבית ככל שיכלו בהתאם לנסיבות ולהוראות המשטרה.
האוטובוס לא יכל להמשיך לירושלים ולכן הוריד את הנוסעים בתל אביב בלית ברירה. אין פה מקום לבוא בטענות.
ממתי רק לבעלי התפקידים האלו - זה התפקיד?
יש מספיק תנועות, עמותות וכו' שקיימות בדיוק מכיוון שחורה להם מצב מסויים.

גם עמותת אור ירוק היא לא מבקר המדינה, לא רגולטור ולא עיתונאי - אז?

התקשורת סיקרה את מה שיש לו נפח ואת מה שיותר קרוב אליה. אחרת היינו שומעים הרבה יותר על המטרונית בחיפה עם כל הכשלים שמלווים אותה מיומה הראשון. לא שיש רק כשלים כמובן, יש גם הרבה דברים טובים.

ושוב, כשהרכבת לא יכולה להמשיך בנסיעה מה היא עושה? מעמידה לרשות הנוסעים הסעות שהיא שוכרת במיוחד. איך היא עושה את זה? לא יודע... למה אגד לא עשתה דבר דומה? לא יודע.

אני לא חולק עליך שאגד התנהלו בצורה מיטבית. אבל במקרה הספציפי הזה, זה לא משהו שמתאים לאגד לעשות.

ולגבי ההגעה לת"א, אם האוטובוס כבר יורד במחלף נשרים, למה ת"א? מה רע ברכבת לוד הסמוכה? ומלכתחילה מדוע לא להקל על הנוסעים ולהביאים לרכבת בית שמש?

למה להביא אותם לרכבת סבידור מרכז? זה נשמע לך תקין לנסוע 50 קילומטרים צפונה כדי לחזור את אותם ה50 קילומטרים דרומה רק באמצעות הרכבת? וכל זה לאחר נסיעה של 350 קילומטרים באוטובוס?
 

felixr

New member
olli3, בחייך

ממתי רק לבעלי התפקידים האלו - זה התפקיד?
יש מספיק תנועות, עמותות וכו' שקיימות בדיוק מכיוון שחורה להם מצב מסויים.

גם עמותת אור ירוק היא לא מבקר המדינה, לא רגולטור ולא עיתונאי - אז?

התקשורת סיקרה את מה שיש לו נפח ואת מה שיותר קרוב אליה. אחרת היינו שומעים הרבה יותר על המטרונית בחיפה עם כל הכשלים שמלווים אותה מיומה הראשון. לא שיש רק כשלים כמובן, יש גם הרבה דברים טובים.

ושוב, כשהרכבת לא יכולה להמשיך בנסיעה מה היא עושה? מעמידה לרשות הנוסעים הסעות שהיא שוכרת במיוחד. איך היא עושה את זה? לא יודע... למה אגד לא עשתה דבר דומה? לא יודע.

אני לא חולק עליך שאגד התנהלו בצורה מיטבית. אבל במקרה הספציפי הזה, זה לא משהו שמתאים לאגד לעשות.

ולגבי ההגעה לת"א, אם האוטובוס כבר יורד במחלף נשרים, למה ת"א? מה רע ברכבת לוד הסמוכה? ומלכתחילה מדוע לא להקל על הנוסעים ולהביאים לרכבת בית שמש?

למה להביא אותם לרכבת סבידור מרכז? זה נשמע לך תקין לנסוע 50 קילומטרים צפונה כדי לחזור את אותם ה50 קילומטרים דרומה רק באמצעות הרכבת? וכל זה לאחר נסיעה של 350 קילומטרים באוטובוס?
olli3, בחייך
זאת הפעם ה20 בערך שאתה כותב על זה שהנוסעים הורדו בתל אביב.
הפורום כבר מוצף בתלונות על ה"אסון" הזה במספר שרשורים, אבל - אף אחת מהתלונות אינה של נוסע שהיה על האוטובוס! כל התלונות הן שלך.
עם ישראל יודע טוב מאד כשפוגעים בו (וגם כשלא), אז אני בטוח שאם הנוסעים היו סובלים כל כך, היינו שומעים על זה. אולי הנוסעים דווקא היו מרוצים מההסדר, לאור הנסיבות?
 

olli3

New member
מנהל
20 מהם רק צעקו על הנהג במשך 10 דקות.

olli3, בחייך
זאת הפעם ה20 בערך שאתה כותב על זה שהנוסעים הורדו בתל אביב.
הפורום כבר מוצף בתלונות על ה"אסון" הזה במספר שרשורים, אבל - אף אחת מהתלונות אינה של נוסע שהיה על האוטובוס! כל התלונות הן שלך.
עם ישראל יודע טוב מאד כשפוגעים בו (וגם כשלא), אז אני בטוח שאם הנוסעים היו סובלים כל כך, היינו שומעים על זה. אולי הנוסעים דווקא היו מרוצים מההסדר, לאור הנסיבות?
20 מהם רק צעקו על הנהג במשך 10 דקות.
כומ כן, רוב האנשים מעדיפים לשכוח, לא להתלונן. בהתחלה כועסים, מתעצבנים ולבסוף לא עושים דבר במקרה הגרוע או פונים לנותן השירות במקרה הטוב.

מעטים פונים לתקשורת, מעטים מדווחים על כך בפייסבוק (למרות שזה לא נראה ככה).

רכבת ישראל מסיעה בימים האחרונים אלפי אנשים שסולבים מאיחורים ואינ לא רואה את אלפי האנשים האלו מציפים את הפורום בחוויות הנסיעה שלהם, אלא רק כמה בודדים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה