קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת

קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת
על פי הנחיות משרד התחבורה, יחל בדקות הקרובות לפעול במתכונת מצומצמת קו 405 מהתחנה המרכזית בתל אביב לירושלים דרך כביש 1 בנוסף, באגד מעיריכים כי בשעה הקרובה יחל לפעול קו 405 מירושלים לתל אביב דרך כביש 9, ולא יעבור בכניסה לעיר.
 
זו כמובן טעות טיפשית. חזרתי מבחוץ ויש כבר קרח

קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת
על פי הנחיות משרד התחבורה, יחל בדקות הקרובות לפעול במתכונת מצומצמת קו 405 מהתחנה המרכזית בתל אביב לירושלים דרך כביש 1 בנוסף, באגד מעיריכים כי בשעה הקרובה יחל לפעול קו 405 מירושלים לתל אביב דרך כביש 9, ולא יעבור בכניסה לעיר.
זו כמובן טעות טיפשית. חזרתי מבחוץ ויש כבר קרח
על כל הכבישים. הטמפרטורה בחוץ מינוס אחת. בתוך שעתיים תהיה הטמפרטורה מינוס 3. בכביש 9 יש הרבה קרח והוא מסוכן לנסיעה כרגע גם לאוטובוסים. חובה להוסיף שרשראות לצמיגים כבר באזור מוצא. עוד הנחייה מטורפת וחסרת אחריות של משרד התחבורע. אני מאוד מקוה שהשר ישראל כץ ייקח אחריות אישית על המחדל שהיה ויתפטר לאלתר כבר בשעות הבוקר המוקדמות.
 

Gn434

New member
איזה מחדל?

זו כמובן טעות טיפשית. חזרתי מבחוץ ויש כבר קרח
על כל הכבישים. הטמפרטורה בחוץ מינוס אחת. בתוך שעתיים תהיה הטמפרטורה מינוס 3. בכביש 9 יש הרבה קרח והוא מסוכן לנסיעה כרגע גם לאוטובוסים. חובה להוסיף שרשראות לצמיגים כבר באזור מוצא. עוד הנחייה מטורפת וחסרת אחריות של משרד התחבורע. אני מאוד מקוה שהשר ישראל כץ ייקח אחריות אישית על המחדל שהיה ויתפטר לאלתר כבר בשעות הבוקר המוקדמות.
איזה מחדל?
 
מחדל שהוא באופן אישי לא בדק את הכבישים

איזה מחדל?
מחדל שהוא באופן אישי לא בדק את הכבישים
המוליכים לירושלים. המשטרה שלה הוא מספק כלי רכב ביחד עם משרד הפנים לא דאגו מבעוד מועד להפעיל ניידות 4 על 4 במספר מספיק כדי לוודא שכביש 443 לא עביר ונתנו לכלי רכב לעבור עד לבלאגן. משרד התחבורה אחראי על ההצפה במודיעין בתוואי הרכבת. אף אחד במשרד העלוב הזה לא העלה על דעתו שגם מסילות תוצפנה. אף אחד במשרד התחבורע לא דאג להטות את האיילון דרך יפו לים וללחוץ להקים מסילה רביעית וחמישית על שתי קומות באיילון כפי שקיים בתכנית משנת 1998 כולל ההטייה של נחל מוסררה דרך יפו בצינור ענק לים.
משרד התחבורה לא מנע מרכבת ישראל להשמיד 47 קרונות נוסעים ישנים שהיו מותאמים לנסיעה בקו לירושלים. משרד התחבורע לא נתן לאגד לרכוש אוטובוסים איכותיים גרמנים ולא דאג לצייד את האוטובוסים העולים לירושלים בשרשראות שלג. משרד התחבורע לא איפשר לרכבת לחדש את הקו עד לתחנת החאן בירושלים - עוד מחדל מטורף של עובדי משרד חסרי ידע ניסיון ומעוף.
וללא קשר עברתי לענין אחר בהזדמנות זו: משרד התחבורע מונע מאגד ומדן לרכוש אוטובוסים גרמנים מוגמרים ואיכותיים להחלפת כל הצי מאוטובוסים שמרכבם העלוב מיוצר בישראל. ואל תספר לי ואל תנסה אפילו לספר לי על מרכבי האוטובוסים הישראלים....אל תשתה בצימאון את השטויות שאתה שומע בתשקורת על העאלק איכות הישראלית.....מי שמסתובב הרבה במוסכים של אגד יודע את האמת.....
ועוד משביתים כל אוטובוס אחרי 15 שנה....ועוד מעיזים לשלוח לטיולי תלמידים אוטובוסים בני 5 או 7 שנים (עד גיל 10 לפי החוק) שהמצב המכני שלהם לא מגיע לקרסוליים של אוטובוסים ותיקים יותר בני 12 או 14 שנה. ולמען האמת: כל מרצדס O303 גרמני מוגמר משנת הייצור 1980 היה ביום השבתתו במצב מכני או מרכבי עדיף על הגרוטאות בני השנתיים כיום...
על זה מתרעמים מאוד באגד. במילים אחרות: ניתן היה לו היה לשלוח מרצדס O303 גרמני מוגמר ממודל 1980, בן 33 שנה, לכל טיול בית ספר כיום. זה פשוט בטוח יותר והסיכוי לשתק מנוע או תקלות אחרות קטן מהדרעק שנע על הכבישים כיום והוא ממודל 2013.....תבדוק טוב באגד ותשמע מהם בדיוק את אותם הדברים שצויינו כאן בהדגשה !
 
המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים

מחדל שהוא באופן אישי לא בדק את הכבישים
המוליכים לירושלים. המשטרה שלה הוא מספק כלי רכב ביחד עם משרד הפנים לא דאגו מבעוד מועד להפעיל ניידות 4 על 4 במספר מספיק כדי לוודא שכביש 443 לא עביר ונתנו לכלי רכב לעבור עד לבלאגן. משרד התחבורה אחראי על ההצפה במודיעין בתוואי הרכבת. אף אחד במשרד העלוב הזה לא העלה על דעתו שגם מסילות תוצפנה. אף אחד במשרד התחבורע לא דאג להטות את האיילון דרך יפו לים וללחוץ להקים מסילה רביעית וחמישית על שתי קומות באיילון כפי שקיים בתכנית משנת 1998 כולל ההטייה של נחל מוסררה דרך יפו בצינור ענק לים.
משרד התחבורה לא מנע מרכבת ישראל להשמיד 47 קרונות נוסעים ישנים שהיו מותאמים לנסיעה בקו לירושלים. משרד התחבורע לא נתן לאגד לרכוש אוטובוסים איכותיים גרמנים ולא דאג לצייד את האוטובוסים העולים לירושלים בשרשראות שלג. משרד התחבורע לא איפשר לרכבת לחדש את הקו עד לתחנת החאן בירושלים - עוד מחדל מטורף של עובדי משרד חסרי ידע ניסיון ומעוף.
וללא קשר עברתי לענין אחר בהזדמנות זו: משרד התחבורע מונע מאגד ומדן לרכוש אוטובוסים גרמנים מוגמרים ואיכותיים להחלפת כל הצי מאוטובוסים שמרכבם העלוב מיוצר בישראל. ואל תספר לי ואל תנסה אפילו לספר לי על מרכבי האוטובוסים הישראלים....אל תשתה בצימאון את השטויות שאתה שומע בתשקורת על העאלק איכות הישראלית.....מי שמסתובב הרבה במוסכים של אגד יודע את האמת.....
ועוד משביתים כל אוטובוס אחרי 15 שנה....ועוד מעיזים לשלוח לטיולי תלמידים אוטובוסים בני 5 או 7 שנים (עד גיל 10 לפי החוק) שהמצב המכני שלהם לא מגיע לקרסוליים של אוטובוסים ותיקים יותר בני 12 או 14 שנה. ולמען האמת: כל מרצדס O303 גרמני מוגמר משנת הייצור 1980 היה ביום השבתתו במצב מכני או מרכבי עדיף על הגרוטאות בני השנתיים כיום...
על זה מתרעמים מאוד באגד. במילים אחרות: ניתן היה לו היה לשלוח מרצדס O303 גרמני מוגמר ממודל 1980, בן 33 שנה, לכל טיול בית ספר כיום. זה פשוט בטוח יותר והסיכוי לשתק מנוע או תקלות אחרות קטן מהדרעק שנע על הכבישים כיום והוא ממודל 2013.....תבדוק טוב באגד ותשמע מהם בדיוק את אותם הדברים שצויינו כאן בהדגשה !
המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים
ולא בעזרת תשתית תת קרקעית.
תראה לי עיר אחת בעולם המערבי, ואפילו בסין או רוסיה, שעמודי חשמל עם טרנספורמטורים תלויים מקשטים את רחובותיה.
אין.
קמצנים היהודים.
 

amit1270

New member
קשקוש

המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים
ולא בעזרת תשתית תת קרקעית.
תראה לי עיר אחת בעולם המערבי, ואפילו בסין או רוסיה, שעמודי חשמל עם טרנספורמטורים תלויים מקשטים את רחובותיה.
אין.
קמצנים היהודים.
קשקוש
 

darkshadow1

New member
ביפן 85% מתשתית החשמל היא מעל הקרקע.

המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים
ולא בעזרת תשתית תת קרקעית.
תראה לי עיר אחת בעולם המערבי, ואפילו בסין או רוסיה, שעמודי חשמל עם טרנספורמטורים תלויים מקשטים את רחובותיה.
אין.
קמצנים היהודים.
ביפן 85% מתשתית החשמל היא מעל הקרקע.
לך ל-google street view לאזור מגורים כלשהו בטוקיו וסביר להניח שתראה בין הבתים סבך אדיר של כבלים.
 

בועז ל

New member
איפה יונה יהב כשצריך אותו?


איפה יונה יהב כשצריך אותו?
 

טשאפק 2

New member
שטויות. קח לדוגמה את דנבר בקולורדו

המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים
ולא בעזרת תשתית תת קרקעית.
תראה לי עיר אחת בעולם המערבי, ואפילו בסין או רוסיה, שעמודי חשמל עם טרנספורמטורים תלויים מקשטים את רחובותיה.
אין.
קמצנים היהודים.
שטויות. קח לדוגמה את דנבר בקולורדו
"קמצנים הקולורדים"?

או את מיאמי בפלורידה.

או את לוס אנג'לס בקליפורניה.
 

טשאפק 2

New member
וכדי לחסוך שיטוט

שטויות. קח לדוגמה את דנבר בקולורדו
"קמצנים הקולורדים"?

או את מיאמי בפלורידה.

או את לוס אנג'לס בקליפורניה.
וכדי לחסוך שיטוט
ראה תמונה.

דנבר אגב היתה העיר הראשונה שחיפשתי, בלי סיבה מיוחדת.
 
מתחילים להכניס את החשמל מתחת לקרקע גם בישראל

המחדל הוא שמובילים חשמל על עמודים
ולא בעזרת תשתית תת קרקעית.
תראה לי עיר אחת בעולם המערבי, ואפילו בסין או רוסיה, שעמודי חשמל עם טרנספורמטורים תלויים מקשטים את רחובותיה.
אין.
קמצנים היהודים.
מתחילים להכניס את החשמל מתחת לקרקע גם בישראל
ברחוב שלי למשל,עבדו על זה כל החודש
 
ד"ר לפעמים אתה נסחף

מחדל שהוא באופן אישי לא בדק את הכבישים
המוליכים לירושלים. המשטרה שלה הוא מספק כלי רכב ביחד עם משרד הפנים לא דאגו מבעוד מועד להפעיל ניידות 4 על 4 במספר מספיק כדי לוודא שכביש 443 לא עביר ונתנו לכלי רכב לעבור עד לבלאגן. משרד התחבורה אחראי על ההצפה במודיעין בתוואי הרכבת. אף אחד במשרד העלוב הזה לא העלה על דעתו שגם מסילות תוצפנה. אף אחד במשרד התחבורע לא דאג להטות את האיילון דרך יפו לים וללחוץ להקים מסילה רביעית וחמישית על שתי קומות באיילון כפי שקיים בתכנית משנת 1998 כולל ההטייה של נחל מוסררה דרך יפו בצינור ענק לים.
משרד התחבורה לא מנע מרכבת ישראל להשמיד 47 קרונות נוסעים ישנים שהיו מותאמים לנסיעה בקו לירושלים. משרד התחבורע לא נתן לאגד לרכוש אוטובוסים איכותיים גרמנים ולא דאג לצייד את האוטובוסים העולים לירושלים בשרשראות שלג. משרד התחבורע לא איפשר לרכבת לחדש את הקו עד לתחנת החאן בירושלים - עוד מחדל מטורף של עובדי משרד חסרי ידע ניסיון ומעוף.
וללא קשר עברתי לענין אחר בהזדמנות זו: משרד התחבורע מונע מאגד ומדן לרכוש אוטובוסים גרמנים מוגמרים ואיכותיים להחלפת כל הצי מאוטובוסים שמרכבם העלוב מיוצר בישראל. ואל תספר לי ואל תנסה אפילו לספר לי על מרכבי האוטובוסים הישראלים....אל תשתה בצימאון את השטויות שאתה שומע בתשקורת על העאלק איכות הישראלית.....מי שמסתובב הרבה במוסכים של אגד יודע את האמת.....
ועוד משביתים כל אוטובוס אחרי 15 שנה....ועוד מעיזים לשלוח לטיולי תלמידים אוטובוסים בני 5 או 7 שנים (עד גיל 10 לפי החוק) שהמצב המכני שלהם לא מגיע לקרסוליים של אוטובוסים ותיקים יותר בני 12 או 14 שנה. ולמען האמת: כל מרצדס O303 גרמני מוגמר משנת הייצור 1980 היה ביום השבתתו במצב מכני או מרכבי עדיף על הגרוטאות בני השנתיים כיום...
על זה מתרעמים מאוד באגד. במילים אחרות: ניתן היה לו היה לשלוח מרצדס O303 גרמני מוגמר ממודל 1980, בן 33 שנה, לכל טיול בית ספר כיום. זה פשוט בטוח יותר והסיכוי לשתק מנוע או תקלות אחרות קטן מהדרעק שנע על הכבישים כיום והוא ממודל 2013.....תבדוק טוב באגד ותשמע מהם בדיוק את אותם הדברים שצויינו כאן בהדגשה !
ד"ר לפעמים אתה נסחף
" ניתן היה לו היה לשלוח מרצדס O303 גרמני מוגמר ממודל 1980, בן 33 שנה, לכל טיול בית ספר כיום. זה פשוט בטוח יותר והסיכוי לשתק מנוע או תקלות אחרות קטן מהדרעק שנע על הכבישים כיום והוא ממודל 2013"
אתה מוכן שילדך ייסעו באוטובוס ללא ABS ESP ASR? כי ל303 לא היה את זה. ל303 בלמי תוף שהם נחותים מבלמי הדיסק היום. המרכבים היום עמידים יותר במקרה תאונה. היום יש מתלים נפרדים מקדימה שמסייעים ביציבות, משהו שלא היה קיים ב303. עם כל החיבה שלי ל303 התקדמנו מאז. הסיבה שהחברות מעדיפות לשלוח אוטובוסים ישנים לבתי ספר זה מסיבה אחרת. הסיבה היא הנזקים שהתלמידים עושים לרכבים.
 
הייתי שמח במיוחד לו ילדיי היו יוצאים בטייגר

ד"ר לפעמים אתה נסחף
" ניתן היה לו היה לשלוח מרצדס O303 גרמני מוגמר ממודל 1980, בן 33 שנה, לכל טיול בית ספר כיום. זה פשוט בטוח יותר והסיכוי לשתק מנוע או תקלות אחרות קטן מהדרעק שנע על הכבישים כיום והוא ממודל 2013"
אתה מוכן שילדך ייסעו באוטובוס ללא ABS ESP ASR? כי ל303 לא היה את זה. ל303 בלמי תוף שהם נחותים מבלמי הדיסק היום. המרכבים היום עמידים יותר במקרה תאונה. היום יש מתלים נפרדים מקדימה שמסייעים ביציבות, משהו שלא היה קיים ב303. עם כל החיבה שלי ל303 התקדמנו מאז. הסיבה שהחברות מעדיפות לשלוח אוטובוסים ישנים לבתי ספר זה מסיבה אחרת. הסיבה היא הנזקים שהתלמידים עושים לרכבים.
הייתי שמח במיוחד לו ילדיי היו יוצאים בטייגר
מתוצר ליילנד לטיול שנתי. כך הייתי רגוע יותר. המרכב של הליילנד היה חזק בהרבה מכל הדרעק שנע כיום על הכבישים. לפחות הטייגר היה עביר בכל מקום כמעט ובעל שלדה מאסיבית המגנה על הנוסעים. ABS לא תמיד משיג את המטרה והוא מגדיל את מרחק הבלימה. לא אהבתי. המרכב הגרמני המוגמר של ה-O303 חזק ועמיד יותר מהמרכב של ה-B12B החלש של ימינו. ראיתי מה חושבים על מרכבי הוולוו המודרניים במוסך תלפיות - מדובר בניירות או קרטונים במקרה הטוב...
לא אני קבעתי שניתן היה להשתמש גם כיום בכל 1,089 האוטובוסים מתוצר מרצדס שהגיעו ארצה ב- 1980. זו דעה רווחת בקרב מהנדסי אגד ומרצדס ואתה יודע זאת היטב מתוקף תפקידך. ה- O305 המוגמרים האחרונים הושבתו באוגוסט 1996 ללא שום סיבה או היגיון. הם יכלו לנסוע בבטחה עוד 20 שנה....מה ששום רכב עכשיו לא יכול או יוכל.
אתה גם יודע שכולם באגודה מתגעגעים לימי המרצדסים שהיו הטובים מכולם. המאן הנוכחי לא נותן את הסחורה. הוא פשוט זול מאוד ולא כדאי לרכוש מרצדס בשביל רק 15 שנה...
אתה גם יודע שמירב הנסיעות לאילת באגודה מתבצעות במרצדס ! זו המדיניות מאז הגיע המרצדס הראשון לאגודה ביולי 1970 מדגם O302 שהיו מעולים לזמנם. מדיניות זו נמשכת עד לרגע זה. אם אין ברירה שולחים דאפ או מאן. אני לא חושב שה-OC500 הוא משהו מיוחד. ממש לא. יש לו חסרונות. אך אני בהחלט חושב ומשוכנע שה- O580 הוא אגדה אמיתית וחסרונו באגד מורגש בכל יום.
 

orchilit

New member
אם הוא ייקח אחריות כנראה באמת קפא לו המוח

זו כמובן טעות טיפשית. חזרתי מבחוץ ויש כבר קרח
על כל הכבישים. הטמפרטורה בחוץ מינוס אחת. בתוך שעתיים תהיה הטמפרטורה מינוס 3. בכביש 9 יש הרבה קרח והוא מסוכן לנסיעה כרגע גם לאוטובוסים. חובה להוסיף שרשראות לצמיגים כבר באזור מוצא. עוד הנחייה מטורפת וחסרת אחריות של משרד התחבורע. אני מאוד מקוה שהשר ישראל כץ ייקח אחריות אישית על המחדל שהיה ויתפטר לאלתר כבר בשעות הבוקר המוקדמות.
אם הוא ייקח אחריות כנראה באמת קפא לו המוח
 
גם בלי שייקח אחריות, קפא לו המוח....

אם הוא ייקח אחריות כנראה באמת קפא לו המוח
גם בלי שייקח אחריות, קפא לו המוח....
תיכף הוא גם יחשוב שקו הרכבת המהיר לירושלים - A1 - קשור אליו בצורה זו או אחרת.....
הקשר בין תכנון והקמת קו הרכבת המהיר לירושלים ובין השר כץ חלש יותר אפילו מקשר קלוש או מקרי....
תמיד נוח לקחת טרמפ על מבצעים הנדסיים שנהגו ע"י אחרים לפניך....
הקו המהיר לירושלים תוכנן ונהגה בימיו של מנכ"ל הרכבת המיתולוגי - עו"ד עמוס עוזני. הקו הזה הוא הבייבי שלו ולא של אף אחד אחר. נקודה.
 

amit1270

New member
תוכנן ונהגה...

גם בלי שייקח אחריות, קפא לו המוח....
תיכף הוא גם יחשוב שקו הרכבת המהיר לירושלים - A1 - קשור אליו בצורה זו או אחרת.....
הקשר בין תכנון והקמת קו הרכבת המהיר לירושלים ובין השר כץ חלש יותר אפילו מקשר קלוש או מקרי....
תמיד נוח לקחת טרמפ על מבצעים הנדסיים שנהגו ע"י אחרים לפניך....
הקו המהיר לירושלים תוכנן ונהגה בימיו של מנכ"ל הרכבת המיתולוגי - עו"ד עמוס עוזני. הקו הזה הוא הבייבי שלו ולא של אף אחד אחר. נקודה.
תוכנן ונהגה...
בתקופת עוזאני הקו הזה לא התקדם במילימטר מהנייר אל השטח, ובאותה מידה היה יכול להישאר עוד שנים במגירות.
 
אתה לא ממש מעורה בפרטי פרטים פנימיים....

תוכנן ונהגה...
בתקופת עוזאני הקו הזה לא התקדם במילימטר מהנייר אל השטח, ובאותה מידה היה יכול להישאר עוד שנים במגירות.
אתה לא ממש מעורה בפרטי פרטים פנימיים....
ואין לך מושג על מה אתה מדבר. התכנית הראשונית לקו המהיר היא בכלל משנת 1970 למען הדיוק, בימיו של פרס כשר תחבורה. יש לי חוברת עבת כרס על הפרוייקט שכיום הוא מוקם בתוואי כמעט זהה למקור משנת 1970. היחיד שהוציא את החוברת הזו מהבויידם והחל לקדם אותה היה עוזני. לא מעט נפגשתי איתו והוא זה שנתן לי במתנה את החוברת הנדירה.
 

amit1270

New member
זאת בדיוק הנקודה

אתה לא ממש מעורה בפרטי פרטים פנימיים....
ואין לך מושג על מה אתה מדבר. התכנית הראשונית לקו המהיר היא בכלל משנת 1970 למען הדיוק, בימיו של פרס כשר תחבורה. יש לי חוברת עבת כרס על הפרוייקט שכיום הוא מוקם בתוואי כמעט זהה למקור משנת 1970. היחיד שהוציא את החוברת הזו מהבויידם והחל לקדם אותה היה עוזני. לא מעט נפגשתי איתו והוא זה שנתן לי במתנה את החוברת הנדירה.
זאת בדיוק הנקודה
מי שהוציא את התכנית מהבוידם כבודו במקומו מונח, אבל גם להוציא מהבוידם (הוא לא היחיד, אבל לא משנה) לא מספיק עבוד פרויקט בסדר-גודל כזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה