קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת

מצב
הנושא נעול.
אני מעדיף להאמין לעוזני ולא לך ! אני יודע ש

זאת בדיוק הנקודה
מי שהוציא את התכנית מהבוידם כבודו במקומו מונח, אבל גם להוציא מהבוידם (הוא לא היחיד, אבל לא משנה) לא מספיק עבוד פרויקט בסדר-גודל כזה.
אני מעדיף להאמין לעוזני ולא לך ! אני יודע ש
שאילו הוא לא היה מוציא את החוברת מהבויידם, היא היתה שם עד היום מבלי שדבר היה זז בשטח. בלי עוזני לא היתה קמה הרכבת המהירה.
זו גם טענתו ואני מאמין לו ולא לך. אותך פגשתי פעם אחת בלבד ואותו פגשתי לפחות 7-8 פעמים. אתה לא איש מקצוע בתחום הזה והוא כן. אז עם כל הכבוד, אל תנסה לשכנע אותי בטיעונים אחרים. הפרוייקט הזה נולד בפועל אך ורק הודות לפעולותיו הנמרצות וחסרות התקדים של עמוס עוזני. עוזני הוא בולדוזר בסדרי גודל לא מוכרים בארץ. הוא ארגן הכל, בנה תכניות עבודה, גייס עובדים, מהנדסים ומתכננים ועוד ועוד, הוא ! לא אני ולא אתה ובטח לא כץ. לא בטוח שכץ היה יודע על החוברת, אילולא עוזני החל לקדם אותה בפועל. יאמר גם לזכותו של מנכ"ל הרכבת - מר יוסי מור, שהוא המשיך בעבודה המבורכת ופעל מול עשרות גורמים, גם בשעות שבהן הוא היה בביתו ובמנוחה. כל מי שבא אחרי עוזני ו-מור, קיבל את הכל על המוכן, כולל כץ.
 

amit1270

New member
עוזני גם ברא את העולם ב-6 ימים

אני מעדיף להאמין לעוזני ולא לך ! אני יודע ש
שאילו הוא לא היה מוציא את החוברת מהבויידם, היא היתה שם עד היום מבלי שדבר היה זז בשטח. בלי עוזני לא היתה קמה הרכבת המהירה.
זו גם טענתו ואני מאמין לו ולא לך. אותך פגשתי פעם אחת בלבד ואותו פגשתי לפחות 7-8 פעמים. אתה לא איש מקצוע בתחום הזה והוא כן. אז עם כל הכבוד, אל תנסה לשכנע אותי בטיעונים אחרים. הפרוייקט הזה נולד בפועל אך ורק הודות לפעולותיו הנמרצות וחסרות התקדים של עמוס עוזני. עוזני הוא בולדוזר בסדרי גודל לא מוכרים בארץ. הוא ארגן הכל, בנה תכניות עבודה, גייס עובדים, מהנדסים ומתכננים ועוד ועוד, הוא ! לא אני ולא אתה ובטח לא כץ. לא בטוח שכץ היה יודע על החוברת, אילולא עוזני החל לקדם אותה בפועל. יאמר גם לזכותו של מנכ"ל הרכבת - מר יוסי מור, שהוא המשיך בעבודה המבורכת ופעל מול עשרות גורמים, גם בשעות שבהן הוא היה בביתו ובמנוחה. כל מי שבא אחרי עוזני ו-מור, קיבל את הכל על המוכן, כולל כץ.
עוזני גם ברא את העולם ב-6 ימים
 
והזמן הנוכחי היה עלוב בלעדיו...

היה האיש הנכון לזמנו
והזמן הנוכחי היה עלוב בלעדיו...
שום דבר לא היה נראה כיום, כפי שנראה, בלעדיו.
גם מלחמת יום הכיפורים לא היתה מתקיימת ללא הכרזת המדינה בה' באייר תש"ח.
אין לדברים האלה סוף אך לפני עוזני הכל היה רדום. שותף לכל זה גם יוסי מור שמעט מזכירים אותו. הוא אדם צנוע מאוד אך D9 מאחורי הקלעים.
 
הבעיה הקריטת בכביש 9 היא שהוא

קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת
על פי הנחיות משרד התחבורה, יחל בדקות הקרובות לפעול במתכונת מצומצמת קו 405 מהתחנה המרכזית בתל אביב לירושלים דרך כביש 1 בנוסף, באגד מעיריכים כי בשעה הקרובה יחל לפעול קו 405 מירושלים לתל אביב דרך כביש 9, ולא יעבור בכניסה לעיר.
הבעיה הקריטת בכביש 9 היא שהוא
ממוקם ברובו בתוך ואדי. שם קר יותר בשתי מעלות ושם הקרח יישאר על הכביש לפחות עד 8 וחצי בבוקר. אבל במשרד התחבורע אין כנראה אנשים שמבינים שבמקום בו יש גאיות או ואדיות קר יותר וקפוא יותר. אולי ישלחו את קו 405 דרך רמאללה ואל בירה??? כנראה שחיי אדם הם לא ערך חשוב במשרד התחבורה...
ולגבי הכבישים: הם מחוררים מאוד אחרי הסופה השלגית. בורות ענק נפערו בכבישים 1, 9 ו- 443. כלי הרכב הצה"ליים הזחליים חיסלו את כביש 1 במקומות רבים וחוררו את הכביש. נקוה שעיריית ירושלים עם היצור המוזר העומד בראשה לא תנסה לגבות יותר ארנונה בשנה הקרובה. בטח ימליצו להעלות את שיעורי הארנונה לתושבי ירושלים.....למזלנו מדובר בחקיקה ועיריית ירושלים לא יכולה להעלות את שיעורי מס הארנונה על דעת עצמה. ברקת הוכיח חד משמעית שהוא כישלון צורב בתור ראש עיר. אני מקוה שמבקר המדינה לא יפסח על ברקת ועל ביצועיו בדו"ח המיוחד שיוציא. ברקת הצטלם לתשקורת כמו פוליטיקאים אחרי אסון. הוא לא נתן הנחייות נכונות לתושבים לפני הסופה. זו לא חוכמה שרק בוגרי או מוסמכי או דוקטורי החוג לגאוגרפיה באוניברסיטה העברית ידעו במדוייק מה לעשות מראש. ובתור אחד מאלה, אני יכול לומר בפירוש שהיה הרבה מה לעשות. לילה טוב.
 

נתנאל531

Well-known member
לפי דיווח עכשיו בגלי צהל

קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת
על פי הנחיות משרד התחבורה, יחל בדקות הקרובות לפעול במתכונת מצומצמת קו 405 מהתחנה המרכזית בתל אביב לירושלים דרך כביש 1 בנוסף, באגד מעיריכים כי בשעה הקרובה יחל לפעול קו 405 מירושלים לתל אביב דרך כביש 9, ולא יעבור בכניסה לעיר.
לפי דיווח עכשיו בגלי צהל
הכביש פתוח לתחבורה ציבורית - אבל אין שירות תחבורה ציבורית פעיל מלבד מוניות שירות! זה מלבד הציפיה להצטברות קרח על הכביש במהלך הלילה, שעשוי להביא לסגירת הכביש.

גם הרכבת לא פועלת עד הבוקר, קצת מוזר בהתחשב בכך שהיא פעלה במהלך שבת. אומנם ישנו דיווח על הצפות באיזור השפלה שמפריעות לפעילות הרכבות, אבל לכל הפחות אפשר להפעיל את השירות עד בית שמש (או עד לוד), ומשם להפעיל שירות אוטובוסים משלים לתל אביב / חיפה וכו'.
 

נתנאל531

Well-known member
ומי שישאל בצדק - מאיפה לוקחים אוטובוסים

לפי דיווח עכשיו בגלי צהל
הכביש פתוח לתחבורה ציבורית - אבל אין שירות תחבורה ציבורית פעיל מלבד מוניות שירות! זה מלבד הציפיה להצטברות קרח על הכביש במהלך הלילה, שעשוי להביא לסגירת הכביש.

גם הרכבת לא פועלת עד הבוקר, קצת מוזר בהתחשב בכך שהיא פעלה במהלך שבת. אומנם ישנו דיווח על הצפות באיזור השפלה שמפריעות לפעילות הרכבות, אבל לכל הפחות אפשר להפעיל את השירות עד בית שמש (או עד לוד), ומשם להפעיל שירות אוטובוסים משלים לתל אביב / חיפה וכו'.
ומי שישאל בצדק - מאיפה לוקחים אוטובוסים
אז קווי 405 ו־480 כמעט בוודאות לא יפעלו מחר באופן מלא, אלא באופן מצומצם למדי, ואותו הדבר לגבי כל קווי שפלה - ירושלים. גם קווי השירות בתוך ירושלים לא יפעלו מחר באופן סדיר (אם בכלל יפעלו), ואפשר יהיה לקחת כמה מפרקיות לקווים יזומים שנקודת המוצא שלהם תהיה תחנת הרכבת במלחה, ונקודת היעד בכל רחבי ירושלים, בהתאם לצירים הפתוחים.

צריך רק מעט רצון טוב ופקיד / שר אחראי עם יכולת ביצוע. בדרך כלל פקידים לא יודעים ליזום, אלא רק לטפל בבעיות מנהלתיות.
 

droriko

New member
מה זה שייך אני לא מבין

לפי דיווח עכשיו בגלי צהל
הכביש פתוח לתחבורה ציבורית - אבל אין שירות תחבורה ציבורית פעיל מלבד מוניות שירות! זה מלבד הציפיה להצטברות קרח על הכביש במהלך הלילה, שעשוי להביא לסגירת הכביש.

גם הרכבת לא פועלת עד הבוקר, קצת מוזר בהתחשב בכך שהיא פעלה במהלך שבת. אומנם ישנו דיווח על הצפות באיזור השפלה שמפריעות לפעילות הרכבות, אבל לכל הפחות אפשר להפעיל את השירות עד בית שמש (או עד לוד), ומשם להפעיל שירות אוטובוסים משלים לתל אביב / חיפה וכו'.
מה זה שייך אני לא מבין
למה מונית שירות יכולה לנסוע על הכביש הזה ואוטובוס לא? לא ידעתי שלמוניות שירות יש גלגלים עמידים לברד....
 

droriko

New member
גם הטירטור הזה של הירושלמים מרתיח אותי

מה זה שייך אני לא מבין
למה מונית שירות יכולה לנסוע על הכביש הזה ואוטובוס לא? לא ידעתי שלמוניות שירות יש גלגלים עמידים לברד....
גם הטירטור הזה של הירושלמים מרתיח אותי
בהתחלה מודיעים לכולם שיבואו לתחנה מרכזית ואטובוסים של אגד יקחו אותם,פתאום כשהם כבר מתאספים שם מודיעים להם שרק מוניות שירות יקחו אותם,כאילו שהן יכולות להכיל את כל הכמות.
 

down under

New member
מה יהיה?

גם הטירטור הזה של הירושלמים מרתיח אותי
בהתחלה מודיעים לכולם שיבואו לתחנה מרכזית ואטובוסים של אגד יקחו אותם,פתאום כשהם כבר מתאספים שם מודיעים להם שרק מוניות שירות יקחו אותם,כאילו שהן יכולות להכיל את כל הכמות.
מה יהיה?
אתה כמעט תמיד שולח שתי הודעות רצופות בהפרש של שניות בודדות עד דקה.
שאף אויר, עצור את הנשימה אחר כך ל-10 שניות, אם צריך שתה כוס מים, הרגע (מה שבטעות אומרים תרגע)
ואז תחשוב על מה שאתה רוצה לכתוב ותכתוב.
כך יווצר מצב שתכתוב את כל מה שרצית לאמר במכה אחת ולא בשתי תגובות.

נדיר שאני לא נתקל בתגובה כפולה שכזו אצלך.
 

droriko

New member
יש לך בעיה?

מה יהיה?
אתה כמעט תמיד שולח שתי הודעות רצופות בהפרש של שניות בודדות עד דקה.
שאף אויר, עצור את הנשימה אחר כך ל-10 שניות, אם צריך שתה כוס מים, הרגע (מה שבטעות אומרים תרגע)
ואז תחשוב על מה שאתה רוצה לכתוב ותכתוב.
כך יווצר מצב שתכתוב את כל מה שרצית לאמר במכה אחת ולא בשתי תגובות.

נדיר שאני לא נתקל בתגובה כפולה שכזו אצלך.
יש לך בעיה?
תפנה למנהל הפורומים בתפוז שיתן לי לערוך הודעות.
 

down under

New member
זה מרגיז בעין

יש לך בעיה?
תפנה למנהל הפורומים בתפוז שיתן לי לערוך הודעות.
זה מרגיז בעין
אם זה היה קורה לך רק אחת לכמה שבועות או חודשים לא היית שומע ממני מלה.
אבל זה קורה לך כמעט כל יום ויש ימים שזה קורה לך כמה וכמה פעמים.

תשדל להיות, בבקשה, קצת פחות אימפולסיבי ולא למהר עם ה-enter של שליחת התגובות.
 

droriko

New member
בבקשה

זה מרגיז בעין
אם זה היה קורה לך רק אחת לכמה שבועות או חודשים לא היית שומע ממני מלה.
אבל זה קורה לך כמעט כל יום ויש ימים שזה קורה לך כמה וכמה פעמים.

תשדל להיות, בבקשה, קצת פחות אימפולסיבי ולא למהר עם ה-enter של שליחת התגובות.
בבקשה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=168

תגיד להם שיש איזה משתמש מעצבן שכל הזמן שולח 2 הודעות ברצף ושיתנו לו לערוך הודעות (אתה יודע עריכת הודעות? הדבר הזה שקיים בכל אתר אינטרנט שהוא לא תפוז?)
 

seffic

New member
פעם מצאו פתרונות ויישמו..היום כולם מפחדים

קו 405 מתל אביב לירושלים יפעל במתכונת מצומצמת
על פי הנחיות משרד התחבורה, יחל בדקות הקרובות לפעול במתכונת מצומצמת קו 405 מהתחנה המרכזית בתל אביב לירושלים דרך כביש 1 בנוסף, באגד מעיריכים כי בשעה הקרובה יחל לפעול קו 405 מירושלים לתל אביב דרך כביש 9, ולא יעבור בכניסה לעיר.
פעם מצאו פתרונות ויישמו..היום כולם מפחדים
מתוך אתר אגד-


כשנפתח אתר החרמון, לאחר מלחמת ששת הימים, הדרך המובילה אליו, המתפתלת במעלה ההר, לא הייתה סלולה והייתה זרועה בורות ומכוסה בוץ. כשכיסו אותה השלגים רק "טייגרים" שגלגליהם נעטפו בשרשראות הצליחו לטפס למעלה ולהביא את הגולשים (גולשי הניילונים, כי עדיין לא נבנו אז מתקנים) לחניון שלב ב'.

ראו תמונה- אולי כדאי להחזיר לשימוש את הטייגרים מהמוזיאון????
 

seffic

New member
איפה התמונה?? אולי עכשיו

פעם מצאו פתרונות ויישמו..היום כולם מפחדים
מתוך אתר אגד-


כשנפתח אתר החרמון, לאחר מלחמת ששת הימים, הדרך המובילה אליו, המתפתלת במעלה ההר, לא הייתה סלולה והייתה זרועה בורות ומכוסה בוץ. כשכיסו אותה השלגים רק "טייגרים" שגלגליהם נעטפו בשרשראות הצליחו לטפס למעלה ולהביא את הגולשים (גולשי הניילונים, כי עדיין לא נבנו אז מתקנים) לחניון שלב ב'.

ראו תמונה- אולי כדאי להחזיר לשימוש את הטייגרים מהמוזיאון????
איפה התמונה?? אולי עכשיו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה