קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז

 

danezeq

Member
את עזרתכם בבקשה!

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
את עזרתכם בבקשה!
אני מזכיר: אנשים פשוט הפסיקו להשתמש בקו הזה! עברו למוניות ומכוניות.
 

cwen

New member
המתנה של חצי שעה נראית למישהו הגיונית?

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
המתנה של חצי שעה נראית למישהו הגיונית?
 

Guy0Guy

New member
איך פניתה אליו?

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
איך פניתה אליו?
בנושא אחר שנוגע אלי כאן(ראה בשרשור שאלות ובקשות-מה אפשר לעשות בשביל לגרום להחזרת ...) המליצו גם לי ליצור קשר עם אסי סוזנה.
&nbsp
רציתי לדעת איך יצרת קשר איתו ,והאם יש לך ניסיון איתו?
&nbsp
בנושא הקו -אני גם משתמש די הרבה בקו הזה ועניין החלופות האלה באמת יוצרות בלובול גדול.למעשה אני משתמש בקו 40 בקטעים אחרים ולעיתים בודדות משתמש בו בקטע שאתה מדבר עליו ,ודווקא בגלל זה הבילבול הוא יותר גדול.כי בפעמים הבודדות שאני יצטרך אותו משם כל החצי שעה שמדובר עליה תתבזבז על להבין את השיטה וצפייה באוטובוס עובר מול העיינים.
 

danezeq

Member
פניתי לגופים רבים שאנילא זוכר את שמם

איך פניתה אליו?
בנושא אחר שנוגע אלי כאן(ראה בשרשור שאלות ובקשות-מה אפשר לעשות בשביל לגרום להחזרת ...) המליצו גם לי ליצור קשר עם אסי סוזנה.
&nbsp
רציתי לדעת איך יצרת קשר איתו ,והאם יש לך ניסיון איתו?
&nbsp
בנושא הקו -אני גם משתמש די הרבה בקו הזה ועניין החלופות האלה באמת יוצרות בלובול גדול.למעשה אני משתמש בקו 40 בקטעים אחרים ולעיתים בודדות משתמש בו בקטע שאתה מדבר עליו ,ודווקא בגלל זה הבילבול הוא יותר גדול.כי בפעמים הבודדות שאני יצטרך אותו משם כל החצי שעה שמדובר עליה תתבזבז על להבין את השיטה וצפייה באוטובוס עובר מול העיינים.
פניתי לגופים רבים שאנילא זוכר את שמם
והם פנו אליו לדעתי.
 
מדוע שלא תועבר התחנה לפני הצומת הבעייתי

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
מדוע שלא תועבר התחנה לפני הצומת הבעייתי
ובכך תגמר הסאגה?
 

danezeq

Member
ומה עם כל התחנות בהמשך?

מדוע שלא תועבר התחנה לפני הצומת הבעייתי
ובכך תגמר הסאגה?
ומה עם כל התחנות בהמשך?
חלק עוברים ברח' שטרית וחלק בתוך שכונת הדר יוסף. לא מדובר בתחנה אחת "מתחלפת" אלא בכמה וכמה "תחנות מתחלפות"
 
בתחנות ההמשך יש לך כבר GPS עם דיוק

ומה עם כל התחנות בהמשך?
חלק עוברים ברח' שטרית וחלק בתוך שכונת הדר יוסף. לא מדובר בתחנה אחת "מתחלפת" אלא בכמה וכמה "תחנות מתחלפות"
בתחנות ההמשך יש לך כבר GPS עם דיוק
טוב יותר... אתה לא תוכל להתבלבל.
 

alantan

New member
אני נשמע כמו תקליט שרוט, או אולי כמו את חפירה

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
אני נשמע כמו תקליט שרוט, או אולי כמו את חפירה
אבל הבעיה העקרונית כאן אינה רק התדירות, אלא הסירבול של המערכת שכל חלופה הופכת אותה לקשה יותר להבנה. אפשר להבין קו עם חלופות, אבל קשה מאוד להבין מערכת או רשת של קווים עם חלופות.
 

danezeq

Member
אתה לגמרי צודק

אני נשמע כמו תקליט שרוט, או אולי כמו את חפירה
אבל הבעיה העקרונית כאן אינה רק התדירות, אלא הסירבול של המערכת שכל חלופה הופכת אותה לקשה יותר להבנה. אפשר להבין קו עם חלופות, אבל קשה מאוד להבין מערכת או רשת של קווים עם חלופות.
אתה לגמרי צודק
אני אפילו לא התחלתי לדבר על הקריאות של המערכת, אני מדבר מאוד נמוך כי אני לא חושב שיש מספיק אינטיליגציה/מקצועיות/הבנה כדי להבין מה זה קריאות של מערכת.
 
ביזיון של תגובה

קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה

לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"

לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.

והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)

שלום רב,

כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.

במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.

מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.

על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !

למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.

בברכה

אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
ביזיון של תגובה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה