קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה
קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה
לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"
לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.
והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)
שלום רב,
כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.
במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.
מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.
על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !
למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.
בברכה
אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז
קו 40 בתל אביב - תגובת משרד התחבורה
לפי תגובה שהתקבלה מאסי סוזנה, ממונה תכנון תח"צ מחוז ת"א והמרכז, המצב הקיים הוא בסדר גמור, וכל שעלינו לעשות הוא לתכנן באינטרנט את הנסיעה באוטובוס טרם ההליכה לאחת מהתחנות.
ציטוט: "אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !"
לפי משרד התחבורה, מזל שיש טלפונים חכמים ואינטרנט. עכשיו אפשר להפחית את התדירויות של הקווים לפעם בחצי שעה. כל מה שיש לעשות זה "לתכנן" את הנסיעה מראש.
והנה התגובה המלאה: (לא נגענו)
שלום רב,
כחלק מתוכנית ה"ארגון מחדש" בחבורה הציבורית במטרופולין ת"א, הוחלט לבטל "חלופות קווים" תוך הפעלת מערכת קווים אחידה ובהירה לכלל המשתמשים, מצב שיצר הפחתת שרות באזורים בהם לא היה הצדק להפעלת שרות "מרובה קווים" בתחבורה הציבורית, קרי בשכונות בהן הנוסעים / המשתמשים בשרות זה הינו נמוך מאד, הופעלו קווים מקומיים בלבד כאשר הנוסעים נאלצים לעבור לקווים מטרופוליניים בציריים ראשיים.
כך גם בקו 40 לפני יישום תוכנית זו, חלק מנסיעות הקו נכנסו לשכונת "הדר יוסף" וחלק לא.
במשך החודשים שחלפו מאז הפעלת תוכנית ה"ארגון מחדש" הגיעו אלינו פניות המבקשות להכניס את קו 40 אל-תוך שכונת "הדר יוסף" מחד, ומאידך פניות אחרות ביקשו להותירו מחוץ לשכונה.
מבדיקה שערכנו עלה כי כ-800 איש משתמשים בשרות הניתן בקו זה, ועל מנת להיטיב עימם החלטנו להחזיר חלק מהנסיעות בקו אל-תוך שכונת "הדר יוסף".
אציין כי באתר המשרד ("כל קו") ובאתר המפעיל ("דן") יש חלוקה ברורה בין החלופות, כך שנוסע לא יכול לטעות – באיזו שעה יוצאת כל חלופה.
על כן, לא ברורה לי הטענה "הקו לא רלוונטי לתושבי "מעוז אביב" ו"הדר יוסף", אין צורך ב"אֶנְדֶנְדינו"
שכן כאשר מתכננים את הנסיעה באופן ראוי – אין הפתעות !
למרות האמור, אני רואה בחומרה את הטענה כי יש פרקי המתנה ארוכים, שכן כמות הנסיעות בשעה כ"כ גבוה שזמן ההמתנה הארוך ביותר, בתוך השכונה או בסביבותיה, הינו עד כחצי שעה.
לכן במידה וניתן לקבל את המידע המפורט על-אודות פניה זו (תאריך, שעה, תחנה) אודה להגשת תלונה מפורטת באתר המשרד לשם טיפול מנהלתי.
בברכה
אסי סוזנה
ממונה תכנון תח"צ
מחוז ת"א והמרכז