קו 347 מת"א לרעננה

מצב
הנושא נעול.

haghag2

New member
קו 347 מת"א לרעננה

קו 347 מת"א לרעננה
בשבוע הבא אמור להיחנך הקו החדש שמחבר את אזור התעשייה ברעננה לתל אביב.

מטרופולין פרסמו באתר הערכות זמן מאוד אופטימיות (כ- 20 דקות מרכבת ארלוזורוב לאזור התעשייה ברעננה), וזה נשמע קצת הזוי. בגוגל-מפס ניתן לראות שהזמנים עשויים להיות פי 2.

מה הרשמים שלכם לגבי הקו? כמה זמן לדעתכם יקח לו בבוקר להגיע מת"א (תחנה מרכזית / ארלוזורוב) לרעננה? ובערב בכיוון ההפוך?
 

טנק2

New member
בשעה טובה ומוצלחת!

קו 347 מת"א לרעננה
בשבוע הבא אמור להיחנך הקו החדש שמחבר את אזור התעשייה ברעננה לתל אביב.

מטרופולין פרסמו באתר הערכות זמן מאוד אופטימיות (כ- 20 דקות מרכבת ארלוזורוב לאזור התעשייה ברעננה), וזה נשמע קצת הזוי. בגוגל-מפס ניתן לראות שהזמנים עשויים להיות פי 2.

מה הרשמים שלכם לגבי הקו? כמה זמן לדעתכם יקח לו בבוקר להגיע מת"א (תחנה מרכזית / ארלוזורוב) לרעננה? ובערב בכיוון ההפוך?
בשעה טובה ומוצלחת!
אאל"ט ייסע בהרצליה כמו קו 9. ממש קו מהיר עד לתל אביב.
יש הורדה ברכבת הרצליה/בסירה(כמו 502), או לא?
 
לא. בהרצליה יש לו תחנה אחת בלבד ליד המרכז

בשעה טובה ומוצלחת!
אאל"ט ייסע בהרצליה כמו קו 9. ממש קו מהיר עד לתל אביב.
יש הורדה ברכבת הרצליה/בסירה(כמו 502), או לא?
לא. בהרצליה יש לו תחנה אחת בלבד ליד המרכז
הבין-תחומי ושדה התעופה - בכיוון לת"א איסוף בלבד ובכיוון לרעננה הורדה בלבד.
 

haghag2

New member
מישהו באמת מקפיד

לא. בהרצליה יש לו תחנה אחת בלבד ליד המרכז
הבין-תחומי ושדה התעופה - בכיוון לת"א איסוף בלבד ובכיוון לרעננה הורדה בלבד.
מישהו באמת מקפיד
על תחנות שהן "איסוף בלבד" או "הורדה בלבד"? :)
 
אם בכוון מסויים התחנה היא הורדה בלבד אז הנהג

מישהו באמת מקפיד
על תחנות שהן "איסוף בלבד" או "הורדה בלבד"? :)
אם בכוון מסויים התחנה היא הורדה בלבד אז הנהג
לא יתן לנוסעים לעלות באותה תחנה ואם הוא עושה זאת זה מנוגד לרשיון הקו.
לגבי הורדה - המניעה מתבצעת עוד בשלב עליה. מי שירצה לשלם ברעננה על נסיעה עד הרצליה פשוט לא יוכל. האם נוסע כזה יהיה מוכן לשלם על נסיעה עד תל אביב ו"להתפלח" בתחנה בהרצליה? ומה יקרה אם לא יהיו נוסעים בתחנה בהרצליה והנהג לא יעצור בתחנה? הנוסע ימשיך עד תל אביב למרות שרצה להגיע להרצליה...
בקיצור, לא כדאי לסמוך על עבירות של נהגים על רשיון הקו ופשוט לפעול על פי רשיון הקו גם מצד הנוסע ללא התחכמויות וכך יימנעו אי-נעימויות.
כבר נתקלתי הרבה פעמים בנוסעים ברכבת שרצו להגיע מחיפה עד בנימינה והדרימו עד תל אביב בגלל שעלו על הרכבת הישירה.
גם הנוסעים צריכים לנהוג באחריות ולא להתחכם.
 

alantan

New member
מצד שני, יש מקרים בהם אפשר די בקלות להתפלח

אם בכוון מסויים התחנה היא הורדה בלבד אז הנהג
לא יתן לנוסעים לעלות באותה תחנה ואם הוא עושה זאת זה מנוגד לרשיון הקו.
לגבי הורדה - המניעה מתבצעת עוד בשלב עליה. מי שירצה לשלם ברעננה על נסיעה עד הרצליה פשוט לא יוכל. האם נוסע כזה יהיה מוכן לשלם על נסיעה עד תל אביב ו"להתפלח" בתחנה בהרצליה? ומה יקרה אם לא יהיו נוסעים בתחנה בהרצליה והנהג לא יעצור בתחנה? הנוסע ימשיך עד תל אביב למרות שרצה להגיע להרצליה...
בקיצור, לא כדאי לסמוך על עבירות של נהגים על רשיון הקו ופשוט לפעול על פי רשיון הקו גם מצד הנוסע ללא התחכמויות וכך יימנעו אי-נעימויות.
כבר נתקלתי הרבה פעמים בנוסעים ברכבת שרצו להגיע מחיפה עד בנימינה והדרימו עד תל אביב בגלל שעלו על הרכבת הישירה.
גם הנוסעים צריכים לנהוג באחריות ולא להתחכם.
מצד שני, יש מקרים בהם אפשר די בקלות להתפלח
למשל בקו כמו 841, אפשר לעלות בפתח תקווה, לשלם 19 ש"ח עד לצומת רופין (תחנת הורדה ראשונה למי שעולה בפתח תקווה) ולצלצל לפני הוד השרון.

הנהג לא ידע מי צלצל וקשה להאמין שהוא יוכל למנוע מנוסע כזה לרדת בתחנת שמאפשרת הורדה לבאים מתל אביב. מה גם שמאוד לא סביר שאפשר יהיה להעניש את הנהג שאינו יכול לנהל בראש רישום כל כך מפורט של כל נוסע ונוסע...

האם שווה בשביל זה להוציא עוד 8.10 ש"ח? זה כבר תלוי בנוסע...

האם מדובר במעשה בלתי מוסרי? כן, כי הדבר בכל זאת נוגד את התקנות ועשוי לפגוע בנהג. אך לדעתי זה לא צריך להיות "עבירה", כי הנוסע בכל זאת שילם על נסיעה עד רופין.
 
ב"עבירה" התכוונתי לעבירה של הנהג

מצד שני, יש מקרים בהם אפשר די בקלות להתפלח
למשל בקו כמו 841, אפשר לעלות בפתח תקווה, לשלם 19 ש"ח עד לצומת רופין (תחנת הורדה ראשונה למי שעולה בפתח תקווה) ולצלצל לפני הוד השרון.

הנהג לא ידע מי צלצל וקשה להאמין שהוא יוכל למנוע מנוסע כזה לרדת בתחנת שמאפשרת הורדה לבאים מתל אביב. מה גם שמאוד לא סביר שאפשר יהיה להעניש את הנהג שאינו יכול לנהל בראש רישום כל כך מפורט של כל נוסע ונוסע...

האם שווה בשביל זה להוציא עוד 8.10 ש"ח? זה כבר תלוי בנוסע...

האם מדובר במעשה בלתי מוסרי? כן, כי הדבר בכל זאת נוגד את התקנות ועשוי לפגוע בנהג. אך לדעתי זה לא צריך להיות "עבירה", כי הנוסע בכל זאת שילם על נסיעה עד רופין.
ב"עבירה" התכוונתי לעבירה של הנהג
מבחינת הנוסע לא מדובר בעבירה אלא בהתחכמות מיותרת.
אם יש נוסע שמוכן לשלם כמעט פי 2 על נסיעה בין פתח תקוה להוד השרון רק כדי לעלות על 841, זה כבר קשור לתחום מקצועי שלא מעניין הפורום הזה...
 

alantan

New member
תלוי כמה הנוסע ממהר...

ב"עבירה" התכוונתי לעבירה של הנהג
מבחינת הנוסע לא מדובר בעבירה אלא בהתחכמות מיותרת.
אם יש נוסע שמוכן לשלם כמעט פי 2 על נסיעה בין פתח תקוה להוד השרון רק כדי לעלות על 841, זה כבר קשור לתחום מקצועי שלא מעניין הפורום הזה...
תלוי כמה הנוסע ממהר...
 

olli3

New member
מנהל
לא מתקרב לרכבת הרצליה ולא יורד במחלפים.

בשעה טובה ומוצלחת!
אאל"ט ייסע בהרצליה כמו קו 9. ממש קו מהיר עד לתל אביב.
יש הורדה ברכבת הרצליה/בסירה(כמו 502), או לא?
לא מתקרב לרכבת הרצליה ולא יורד במחלפים.
נוסע על הגשרים עד לצומת כפר שמריהו, שם פונה ימינה להרצליה, עוצר בבן תחומי בלבד וממשיך לרעננה.
 

Paper Gahan

New member
20 דק' אכן נשמע אופטימי - ההימור שלי 30 דק'

קו 347 מת"א לרעננה
בשבוע הבא אמור להיחנך הקו החדש שמחבר את אזור התעשייה ברעננה לתל אביב.

מטרופולין פרסמו באתר הערכות זמן מאוד אופטימיות (כ- 20 דקות מרכבת ארלוזורוב לאזור התעשייה ברעננה), וזה נשמע קצת הזוי. בגוגל-מפס ניתן לראות שהזמנים עשויים להיות פי 2.

מה הרשמים שלכם לגבי הקו? כמה זמן לדעתכם יקח לו בבוקר להגיע מת"א (תחנה מרכזית / ארלוזורוב) לרעננה? ובערב בכיוון ההפוך?
20 דק' אכן נשמע אופטימי - ההימור שלי 30 דק'
אבל זה עדיין נשמע אטרקטיבי לעומת החלופות כיום (567/149 + 7).
בשבוע הבא אנסה אותו...
 

אורי404

New member
בפקקים אולי גם יותר מ-30 דקות

20 דק' אכן נשמע אופטימי - ההימור שלי 30 דק'
אבל זה עדיין נשמע אטרקטיבי לעומת החלופות כיום (567/149 + 7).
בשבוע הבא אנסה אותו...
בפקקים אולי גם יותר מ-30 דקות
ועדיין, כפי שכתבת; קו אוטובוס טוב.
 

Paper Gahan

New member
חוויות ורשמים (חיוביים) מהיום הראשון

בפקקים אולי גם יותר מ-30 דקות
ועדיין, כפי שכתבת; קו אוטובוס טוב.
חוויות ורשמים (חיוביים) מהיום הראשון
עליתי על הקו ב 9:05 במסוף 2000 וירדתי בתחנה הסופית ברעננה סמוך למקום עבודתי ב 9:50. המסלול נחמד והאוטובוס עוצר במעט מאוד תחנות כמובטח באתר. היה עיכוב די גדול בהרצליה (מעל אזור העבודות של 531 - במהרה בימינו
). אוטובוס חדש ומצוחצח (וולוו, לא זוכר את הדגם. אני מבין רק במרצדסים של שנות השמונים
).
בחזור האוטובוס היה מפואר עוד יותר עם מערכת שמע לכל נוסע. גם כאן הנסיעה ארכה לא מעט (45-50 דקות) אבל זה לא מפתיע עם כל העומסים של הערב.

בהשוואה לאופציות של קו 7 ו 149/567 יש כאן עדיין חיסכון גדול בזמן ובמחיר והכי חשוב בנוחות. אין יותר מתסכל מלהגיע לצומת רעננה, כל כך קרוב לאזור התעשייה ברעננה צפון, ואז כדי להגיע לרעננה צפון לבזבז עוד זמן בלהמתין לאוטובוס נוסף.

כמות הנוסעים בהלוך לא הייתה גדולה אבל זה כמובן היום הראשון. בחזור היו מעט יותר. כולי תקווה שאנשים באזור התעשייה ישכילו להשתמש באוטובוס הזה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה