קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום

מצב
הנושא נעול.
קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום

קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום
לפי הזמנים של חודש יוני הקו יעבוד בכל שעות היום לדעתי זה אחלה שיפור מאשר שהיה פועל כקו מפוצל
 

orchilit

New member
מעולה! חבל שכמובן מגלים את זה רק בבדיקת לו"ז מקרית

קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום
לפי הזמנים של חודש יוני הקו יעבוד בכל שעות היום לדעתי זה אחלה שיפור מאשר שהיה פועל כקו מפוצל
מעולה! חבל שכמובן מגלים את זה רק בבדיקת לו"ז מקרית
במקום שיפרסמו כזה שינוי לטובת הציבור.
 

olli3

New member
מנהל
הואצת קווים ממפעיל קיים = הגברת תדירות ופתיחת קווים חדשים

קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום
לפי הזמנים של חודש יוני הקו יעבוד בכל שעות היום לדעתי זה אחלה שיפור מאשר שהיה פועל כקו מפוצל
הואצת קווים ממפעיל קיים = הגברת תדירות ופתיחת קווים חדשים
באותו המפעיל.
&nbsp
זה קצת מוזר שזה לא מפורסם, זה שינוי נדרש ודיברנו על כך כשהקו רק נפתח. 279 הוא אחד הקווים היעילים שנוצרו בשנים האחרונות. צריכים רק לחכות למכרז הבא שיוציא קווים מאגד ודן כדי לראות עוד שיפור משמעותי במפעילות אלו:)
 
לא צריכים לחכות למכרז הבא - אותו מכרז שהוציא מדן קווים במאי

הואצת קווים ממפעיל קיים = הגברת תדירות ופתיחת קווים חדשים
באותו המפעיל.
&nbsp
זה קצת מוזר שזה לא מפורסם, זה שינוי נדרש ודיברנו על כך כשהקו רק נפתח. 279 הוא אחד הקווים היעילים שנוצרו בשנים האחרונות. צריכים רק לחכות למכרז הבא שיוציא קווים מאגד ודן כדי לראות עוד שיפור משמעותי במפעילות אלו:)
לא צריכים לחכות למכרז הבא - אותו מכרז שהוציא מדן קווים במאי
יוציא ממנה באוגוסט שני קווים שבאחד מהם יש יותר נסיעות מסך הנסיעות הכולל בכל הקווים שיצאו ממנה במאי.
והמכרז שרון-חולון מרחבי יהיה האחרון שיוציא קווים מדן במסגרת מכרזית רחבה, כי פשוט (מלבד אולי קווים בודדים), כבר לא נותר מה להוציא מדן.
לאחר מכן מה שיוציא מדן קווים לא יהיו מכרזים, אלא הפעלת הקווים של נת"ע.
 

olli3

New member
מנהל
שיפור משמעותי יהיה במכרז שרון-חולון, אז נפח הפעילות של אגד

לא צריכים לחכות למכרז הבא - אותו מכרז שהוציא מדן קווים במאי
יוציא ממנה באוגוסט שני קווים שבאחד מהם יש יותר נסיעות מסך הנסיעות הכולל בכל הקווים שיצאו ממנה במאי.
והמכרז שרון-חולון מרחבי יהיה האחרון שיוציא קווים מדן במסגרת מכרזית רחבה, כי פשוט (מלבד אולי קווים בודדים), כבר לא נותר מה להוציא מדן.
לאחר מכן מה שיוציא מדן קווים לא יהיו מכרזים, אלא הפעלת הקווים של נת"ע.
שיפור משמעותי יהיה במכרז שרון-חולון, אז נפח הפעילות של אגד
ירד משמעותית ונפח הפעילות של דן ירד במקצת (יחסית לאגד). אז יהיה שיפור שירות בקווי אגד אחרים. זו הייתה הכוונה שלי בלחכות למכרז הבא...
&nbsp
באוגוסט ככל הנראה שיהיה שיפור בקווי דן, אין לי מושג איפה אבל אני מעריך שאחד מהם יהיה שיפור שירות ב350 ויכול להיות שגם ב166.
 
זו תהיה שטות לתגבר את 350 במסלול הנוכחי שלו אחרי הפעלת 64

שיפור משמעותי יהיה במכרז שרון-חולון, אז נפח הפעילות של אגד
ירד משמעותית ונפח הפעילות של דן ירד במקצת (יחסית לאגד). אז יהיה שיפור שירות בקווי אגד אחרים. זו הייתה הכוונה שלי בלחכות למכרז הבא...
&nbsp
באוגוסט ככל הנראה שיהיה שיפור בקווי דן, אין לי מושג איפה אבל אני מעריך שאחד מהם יהיה שיפור שירות ב350 ויכול להיות שגם ב166.
זו תהיה שטות לתגבר את 350 במסלול הנוכחי שלו אחרי הפעלת 64
אני לא יודע אם 64 יופעל באוגוסט או בנובמבר, אבל בכל מקרה אין שום צורך בשני הקווים יחד לתחנה המרכזית בתל אביב.
אם מתכוונים להשאיר את 350, יהיה מאוד רצוי לשנות את מסלולו בתל אביב, למשל לכרמלית או לרדינג או לקצר אותו למסוף 2000.
יש לדן קווים שזקוקים לתגבור הרבה יותר מ-350 בעידן שבו יפעל קו 64.
 

olli3

New member
מנהל
כמו שראית שינוי במסלול של 51 וגם של 38, לא מן הנמנע שיהיה

זו תהיה שטות לתגבר את 350 במסלול הנוכחי שלו אחרי הפעלת 64
אני לא יודע אם 64 יופעל באוגוסט או בנובמבר, אבל בכל מקרה אין שום צורך בשני הקווים יחד לתחנה המרכזית בתל אביב.
אם מתכוונים להשאיר את 350, יהיה מאוד רצוי לשנות את מסלולו בתל אביב, למשל לכרמלית או לרדינג או לקצר אותו למסוף 2000.
יש לדן קווים שזקוקים לתגבור הרבה יותר מ-350 בעידן שבו יפעל קו 64.
כמו שראית שינוי במסלול של 51 וגם של 38, לא מן הנמנע שיהיה
שינוי במסלול של 350. הכל השערות, אין לי מושג מה מתוכנן...
 
יש לי רעיון לגבי 350:

כמו שראית שינוי במסלול של 51 וגם של 38, לא מן הנמנע שיהיה
שינוי במסלול של 350. הכל השערות, אין לי מושג מה מתוכנן...
יש לי רעיון לגבי 350:
שיכניסו אותו לגבעת שמואל וישנו את המסלול שלו בתל אביב לכרמלית דרך שדרות רוטשילד.
כך יווצר קישור בין גבעת שמואל למרכז תל אביב ולדרום פתח תקוה (בעיקר לכפר גנים ב') ובין כפר גנים למרכז תל אביב ולכרמלית.
זה יענה על הבקשה של גבעת שמואל לעוד קו לתל אביב.
אבל אם יבצעו שינוי כזה יצטרכו להחליף לו מספר, כי 350 כבר לא יתאים. אפשר למשל 182 (אם מתעקשים לא להשתמש במספר הזה ל 38) או 382.
 
רעיון טוב! גם כפר גנים ב', גם גב"ש, גם רוטשילד בת"א!

יש לי רעיון לגבי 350:
שיכניסו אותו לגבעת שמואל וישנו את המסלול שלו בתל אביב לכרמלית דרך שדרות רוטשילד.
כך יווצר קישור בין גבעת שמואל למרכז תל אביב ולדרום פתח תקוה (בעיקר לכפר גנים ב') ובין כפר גנים למרכז תל אביב ולכרמלית.
זה יענה על הבקשה של גבעת שמואל לעוד קו לתל אביב.
אבל אם יבצעו שינוי כזה יצטרכו להחליף לו מספר, כי 350 כבר לא יתאים. אפשר למשל 182 (אם מתעקשים לא להשתמש במספר הזה ל 38) או 382.
רעיון טוב! גם כפר גנים ב', גם גב"ש, גם רוטשילד בת"א!
 

אוהד1110

New member
סוף סוף עשו משהו הגיוני וחבל שלא מהתחלת הפעלתו, אבל למה

קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום
לפי הזמנים של חודש יוני הקו יעבוד בכל שעות היום לדעתי זה אחלה שיפור מאשר שהיה פועל כקו מפוצל
סוף סוף עשו משהו הגיוני וחבל שלא מהתחלת הפעלתו, אבל למה
התדירות נמוכה ומדוע לא להאריך את הקו עד קרית החינוך ?
 

בישגד

New member
למה להסתפק בקרית חינוך, אני מציע מינימום לבינתחומי

סוף סוף עשו משהו הגיוני וחבל שלא מהתחלת הפעלתו, אבל למה
התדירות נמוכה ומדוע לא להאריך את הקו עד קרית החינוך ?
למה להסתפק בקרית חינוך, אני מציע מינימום לבינתחומי
אם לא למכללת תל חי.
 

oshlick1

New member
לדעתי היה צריך גם להעביר אותו במקום דרך גשר השלום

קו 279 של דן יעבוד מחודש יוני בכל שעות היום
לפי הזמנים של חודש יוני הקו יעבוד בכל שעות היום לדעתי זה אחלה שיפור מאשר שהיה פועל כקו מפוצל
לדעתי היה צריך גם להעביר אותו במקום דרך גשר השלום
והפקק האינסופי, ישר ממשה דיין לעליית הנוער ערבי נחל ודרך הבורסה לגשר ההלכה ונמיר.
חבל על הזמן שהוא מבזבז בגשר השלום (יש מספיק קווים אחרים שמגיעים לשם למשל 23 ו-239)
ובאותה מידה היה אפשר גם לבטל את קו 11 המסיע בעיקר אוויר למעט בקטע המרכזי שלו.
 

סנוי

New member
העניין הוא שתחנת ההחלפה בעזריאלי היא החזקה ביותר שלו.

לדעתי היה צריך גם להעביר אותו במקום דרך גשר השלום
והפקק האינסופי, ישר ממשה דיין לעליית הנוער ערבי נחל ודרך הבורסה לגשר ההלכה ונמיר.
חבל על הזמן שהוא מבזבז בגשר השלום (יש מספיק קווים אחרים שמגיעים לשם למשל 23 ו-239)
ובאותה מידה היה אפשר גם לבטל את קו 11 המסיע בעיקר אוויר למעט בקטע המרכזי שלו.
העניין הוא שתחנת ההחלפה בעזריאלי היא החזקה ביותר שלו.
נסעתי בו היום לרוב אורכו, מהאוניברסיטה ועד בית גיל הזהב. האוטובוס היה די ריק עד עזריאלי, והתמלא בשתי התחנות (על בגין ועל גשר השלום)...
אני ממש בעד להוציא את הקו מהפניה שמאלה הבעייתית בעזריאלי לכיוון מזרח. אבל להעביר את הקו על יגאל אלון עשוי להוריד מהפוטנציאל הגדול שלו.
 

oshlick1

New member
אם לקו 9 היו מוסיפים תחנה ברחוב המסגר לכיוון דרום, היה אפשר

העניין הוא שתחנת ההחלפה בעזריאלי היא החזקה ביותר שלו.
נסעתי בו היום לרוב אורכו, מהאוניברסיטה ועד בית גיל הזהב. האוטובוס היה די ריק עד עזריאלי, והתמלא בשתי התחנות (על בגין ועל גשר השלום)...
אני ממש בעד להוציא את הקו מהפניה שמאלה הבעייתית בעזריאלי לכיוון מזרח. אבל להעביר את הקו על יגאל אלון עשוי להוריד מהפוטנציאל הגדול שלו.
אם לקו 9 היו מוסיפים תחנה ברחוב המסגר לכיוון דרום, היה אפשר
לעבור אליו מקווי ז'בוטינסקי שם במקום בעזריאלי, ואת 279 לשלוח דרך הבורסה וערבי נחל.
 

alantan

New member
בקיצור קו 9 היה צריך לעבור בדרך השלום כפי שתוכנן...

העניין הוא שתחנת ההחלפה בעזריאלי היא החזקה ביותר שלו.
נסעתי בו היום לרוב אורכו, מהאוניברסיטה ועד בית גיל הזהב. האוטובוס היה די ריק עד עזריאלי, והתמלא בשתי התחנות (על בגין ועל גשר השלום)...
אני ממש בעד להוציא את הקו מהפניה שמאלה הבעייתית בעזריאלי לכיוון מזרח. אבל להעביר את הקו על יגאל אלון עשוי להוריד מהפוטנציאל הגדול שלו.
בקיצור קו 9 היה צריך לעבור בדרך השלום כפי שתוכנן...
 

בישגד

New member
אבל בכל מקרה 279 מיותר לגמרי גם במצב הנוכחי

בקיצור קו 9 היה צריך לעבור בדרך השלום כפי שתוכנן...
אבל בכל מקרה 279 מיותר לגמרי גם במצב הנוכחי
מי שצריך מהשלום לחלק הצפוני של משה דיין יכול לנסוע עם 23 ולשאר המקומות יש כרגע את 239.
זה סתם עוד קו ספגטי דלת לדלת ואפשר היה להפנות את התשומות לקווים שצריכים אותן הרבה יותר.
בקטע עד רכבת מרכז אולי יש לו עוד איזושהי הצדקה קלושה כי ההחלפה מ־239,9,23 לקווים צפונה באמת לא באותה תחנה, אבל בקטע מרכבת מרכז צפונה אין לקו הזה בכלל שום הצדקה. יש כבר איזה 20 נסיעות בשעה מרכבת מרכז לאוניברסיטה בשלל קווים ואין שום צורך בעוד אחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה