קו 22 בב"ש

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
קו 22 בב"ש

קו 22 בב"ש
ידידה שגרה בו' החדשה בב"ש, אמרה לי שבעקבות כתבה בגלי צהל על העומס הבלתי נסבל באוטובוס שמגיע אליהם בשעה 7:30, ביטלו את האוטובוסים שבין 7:30 ל-8:00, ומביאים שני אוטובוסים ביחד בשבע וחצי.
יכול להיות שזה באמת נכון? באתר של מטרודן זה לא עודכן.
 

olli3

New member
מנהל
לא, זה לא נכון. לא שודרה כתבה על קו 22

קו 22 בב"ש
ידידה שגרה בו' החדשה בב"ש, אמרה לי שבעקבות כתבה בגלי צהל על העומס הבלתי נסבל באוטובוס שמגיע אליהם בשעה 7:30, ביטלו את האוטובוסים שבין 7:30 ל-8:00, ומביאים שני אוטובוסים ביחד בשבע וחצי.
יכול להיות שזה באמת נכון? באתר של מטרודן זה לא עודכן.
לא, זה לא נכון. לא שודרה כתבה על קו 22
אלא על קו 16. אני ליוויתי את הכתבת של גל"צ ולקחתי אותה בין היתר לקו 22 אך קו 16 נבחר לשם כך.

כדי לאשר את דבריה היא צריכה להגיע לתחנת המוצא של קו 22, כי מה שיותר סביר שקורה זה שהנהג של 7:30 כנראה איטי ומתעכב הרבה בתחנות ואילו הנהג שאחריו מדביק את הפער כך שעד שכונה ו', הם נדבקים האחד לשני (ולזה אני רגיל, קורה בשעות האלו קבוע עם קו 22, גם באותו היום שהכתבת עלתה עליהם, אחד בא אחרי השני והשעה הייתה 7:30 מאחורי מכללת קיי).

ועכשיו, אין חיה כזאת ו' החדשה ובטח שאין דבר כזה ו' הישנה. יש שכונה ו' וזהו.

אני לא מבין איך כל הסטודנטים קו את השטיק הזה של בעלי הדירות שלא מדובר בשכונה ד' מזרח אלא בו', רק שזו ו' הישנה. מישהו שמע על עיר שמחלקת שמות לשכונות על ידי ישנה וחדשה? סה"כ בשנות ה-60 הבנייה בבאר שבע הייתה בניית פרברים. לא נהגו לבנות את הבתים קרוב לכביש הראשי. הגיעו הרבה עולים, משרד השיכון החליט להרוס את כל זה ולהקים בנייני שיכון ולצופף את השטחים הפתוחים.

כך שפעם בתי הרקע שהיו בסוס הכהן היו ממש רחוקים מבתי הקרקע שברינגלבלום. אז התושבים חשבו שהקימו שכונה חדשה וקראו לה ו'. כשקמה ו' האמיתית, התושבים החלו לקרוא לד' מזרח ו' הישנה. אחרי שנים שבהם ניסו להפסיק את השימוש בשם ו' הישנה, בעלי הדירות חידשו את הונח רק כדי לעבוד על סטודנטים שלא מדובר בשכונה ד' האלימה ומרובת הפשיעה (כבר לא באמת לפחות עשור). הסטודנטים קנו את הרעיון ומילאו את כל ד' מזרח למרות שיש רחובות בשכונה ד' מרכז שקרובים יותר לאוניברסיטה מאשר בד' מזרח.
 

Ofekalef1

New member
סיפור נחמד :)

לא, זה לא נכון. לא שודרה כתבה על קו 22
אלא על קו 16. אני ליוויתי את הכתבת של גל"צ ולקחתי אותה בין היתר לקו 22 אך קו 16 נבחר לשם כך.

כדי לאשר את דבריה היא צריכה להגיע לתחנת המוצא של קו 22, כי מה שיותר סביר שקורה זה שהנהג של 7:30 כנראה איטי ומתעכב הרבה בתחנות ואילו הנהג שאחריו מדביק את הפער כך שעד שכונה ו', הם נדבקים האחד לשני (ולזה אני רגיל, קורה בשעות האלו קבוע עם קו 22, גם באותו היום שהכתבת עלתה עליהם, אחד בא אחרי השני והשעה הייתה 7:30 מאחורי מכללת קיי).

ועכשיו, אין חיה כזאת ו' החדשה ובטח שאין דבר כזה ו' הישנה. יש שכונה ו' וזהו.

אני לא מבין איך כל הסטודנטים קו את השטיק הזה של בעלי הדירות שלא מדובר בשכונה ד' מזרח אלא בו', רק שזו ו' הישנה. מישהו שמע על עיר שמחלקת שמות לשכונות על ידי ישנה וחדשה? סה"כ בשנות ה-60 הבנייה בבאר שבע הייתה בניית פרברים. לא נהגו לבנות את הבתים קרוב לכביש הראשי. הגיעו הרבה עולים, משרד השיכון החליט להרוס את כל זה ולהקים בנייני שיכון ולצופף את השטחים הפתוחים.

כך שפעם בתי הרקע שהיו בסוס הכהן היו ממש רחוקים מבתי הקרקע שברינגלבלום. אז התושבים חשבו שהקימו שכונה חדשה וקראו לה ו'. כשקמה ו' האמיתית, התושבים החלו לקרוא לד' מזרח ו' הישנה. אחרי שנים שבהם ניסו להפסיק את השימוש בשם ו' הישנה, בעלי הדירות חידשו את הונח רק כדי לעבוד על סטודנטים שלא מדובר בשכונה ד' האלימה ומרובת הפשיעה (כבר לא באמת לפחות עשור). הסטודנטים קנו את הרעיון ומילאו את כל ד' מזרח למרות שיש רחובות בשכונה ד' מרכז שקרובים יותר לאוניברסיטה מאשר בד' מזרח.
סיפור נחמד :)
מה שכתבת לגבי הנהג של שבע וחצי, זה משהו שהיה יכול להשתנות בזמן האחרון? כי אותה אחת אמרה לי שעד לא מזמן אם היא הייתה מפספסת את 7:30 היא הייתה מספיקה לזה שאחריו.
 

olli3

New member
מנהל
יכול להיות שהחליפו נהג.

סיפור נחמד :)
מה שכתבת לגבי הנהג של שבע וחצי, זה משהו שהיה יכול להשתנות בזמן האחרון? כי אותה אחת אמרה לי שעד לא מזמן אם היא הייתה מפספסת את 7:30 היא הייתה מספיקה לזה שאחריו.
יכול להיות שהחליפו נהג.
כמו כן, יכול להיות שהוציאו תגבור מאמצע המסלול (זה משהו שעושים כשמתאפשר וכבר כמה שנים שהתגבורים מאמצע המסלול הם ON וOFF).

מאד קשה לי להאמין שביטלו נסיעה סתם כך. למה? כי הכל נרשם תחת נתוני GPS ומועבר למשרד התחבורה ומשרד התחבורה קונס את החברות על כך, כך שזה לא משתלם להן לחפף בקטעים האלו.

אם היא נוסעת קבועה ויש לה חופשי חודשי, תציע לה שתחליף קווים. משכונה ו' יש עוד קווים מלבד קו 22, גם אם צריך ללכת אליהם קצת, כמו 3,6,12,25,26 למשל. אפשר לנסוע עם קווים מסויימים ואח"כ להחליף לקו אחר. במקרים רבים זה גם יוצא מהיר יותר.
 
מה שמענין

קו 22 בב"ש
ידידה שגרה בו' החדשה בב"ש, אמרה לי שבעקבות כתבה בגלי צהל על העומס הבלתי נסבל באוטובוס שמגיע אליהם בשעה 7:30, ביטלו את האוטובוסים שבין 7:30 ל-8:00, ומביאים שני אוטובוסים ביחד בשבע וחצי.
יכול להיות שזה באמת נכון? באתר של מטרודן זה לא עודכן.
מה שמענין
בכרתים שהיא מפגרת הרבה אחרי התחבורה הציבורית הישראלית , בערים יש תחנות ממוחשבות, בכל תחנה מופיע צג אלקטרוני ועליו מפורטים האוטובוסים שעל הציר ובעוד כמה זמן יגיע כל אוטובוס לתחנה, ואפשר ממש לראות מי נוסע לאט ומי עוקף את מי, כאשר במרכזיית החברה יש מי שעוקב אחרי הקווים ואם יש עומס במי מהם, הוא שולח תגבור, לתחילת או אמצע הקו, היכן שצריך.
 

Ofekalef1

New member
אני חושב שאפילו לא לחלום על זה לא כדאי...

מה שמענין
בכרתים שהיא מפגרת הרבה אחרי התחבורה הציבורית הישראלית , בערים יש תחנות ממוחשבות, בכל תחנה מופיע צג אלקטרוני ועליו מפורטים האוטובוסים שעל הציר ובעוד כמה זמן יגיע כל אוטובוס לתחנה, ואפשר ממש לראות מי נוסע לאט ומי עוקף את מי, כאשר במרכזיית החברה יש מי שעוקב אחרי הקווים ואם יש עומס במי מהם, הוא שולח תגבור, לתחילת או אמצע הקו, היכן שצריך.
אני חושב שאפילו לא לחלום על זה לא כדאי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה