קו 200 - קו חדש בית ראשון לציון לתל אביב

שלום 202

Active member
קו סיבובי,
מחניון חנה נוסע בראשון לציון למסוף אלפיים בתל אביב וחזור לחניון חנה וסע בראשון לציון.
 

Ccyclist

Well-known member
קו סיבובי,
מחניון חנה נוסע בראשון לציון למסוף אלפיים בתל אביב וחזור לחניון חנה וסע בראשון לציון.
למה ? עדיף שאטל לתחנת רשל"צ משה דיין, או להאריך קו חזק שעובר בסביבה.

בזבוז נהגים משווע לשלוח אוטובוסים לחצי שעה פלוס בפקקי האייילון במקום שיהיה אוטובוס אחד שיעשה שאטל לתחנת הרכבת כל 5-10 דקות.
 

Bus Nerd

Active member
למה ? עדיף שאטל לתחנת רשל"צ משה דיין, או להאריך קו חזק שעובר בסביבה.

בזבוז נהגים משווע לשלוח אוטובוסים לחצי שעה פלוס בפקקי האייילון במקום שיהיה אוטובוס אחד שיעשה שאטל לתחנת הרכבת כל 5-10 דקות.
זה בשביל המפונקים שעובדים בבורסה ברמת גן ולא רוצים להחליף אוטובוס ברכבת מרכז או ללכת ברגל, ככה אפשר לפזר אותם קרוב למשרד.
 

Ccyclist

Well-known member
זה בשביל המפונקים שעובדים בבורסה ברמת גן ולא רוצים להחליף אוטובוס ברכבת מרכז או ללכת ברגל, ככה אפשר לפזר אותם קרוב למשרד.
לא הכל פינוק. כנהג אני מחפש נקודת מעבר טובה לתח"צ.

בימים שכתיקונם היו לי מקרים שנהגתי עד לערים שכנות רק כדי להתקע בפקקים של חצי שעה בכבישי הגישה שלהן. אם היתה לי נקודת חצייה לתח"צ תדיר ומחירי חנייה סבירים יתכן שהייתי בוחר באופציה כזו במקום בפקקים.

תדירות האוטובוסים שמגיעים ממש אלי היא שעתית, תדירות הרכבות גם היא שעתית, ולכן כשלא מדובר בנסיעה ללונדון אני כבר לא טורח עם הלו"ז אלא נוהג. אני גר בעיר שבארץ היתה נחשבת לאחת הערים הגדולות אז אי אפשר לבוא אלי בטענות על ישובים קטנים ופרבריים. אני נמצא כ 20-30 דקות הליכה מציר אוטובוסים ראשי ותדיר שאפילו ביום ראשון יש בו אוטובוס כל 2-3 דקות, אבל לא משתלם לי ללכת אליו פרק זמן שאוכל לרכב בו למרכז העיר שלי או לנהוג כמעט עד לעיר הבאה.

אם החנה וסע בדרום רשל"צ מרכז נהגים ממגוון נקודות מוצא כפריים ופרבריים באזור שמדרום לרשל"צ אז הוא לא מייצג "פינוק" אלא יאוש מוצדק מול מערכת הזנה לא מספקת.

העובדה שבמקום למקם אותו בסמוך לתחנת הרכבת בחרו למקם אותו באמצע שום מקום זו בעיה תיכנונית. בגמר החישמול ועם חידוש או הגדלת התדירות של הקו באיילון החניון צריך להיות מחובר לתחנת הרכבת באופן אמין ותדיר. השאטל או האוטובוס לתחנה צריך להיות כלול במחיר החנייה.
 

מיקלוש77

Well-known member
קו סיבובי,
מחניון חנה נוסע בראשון לציון למסוף אלפיים בתל אביב וחזור לחניון חנה וסע בראשון לציון.
אני לא מכיר מספיק את קווי ראשון אבל זה באמת נשמע תוספת מיותרת לחלוטין.
הבעיה שיש כאן כרגע מילכוד, מתחנת הרכבת במשה דיין יש רק 2 רכבות בשעה ורק עד שעות הערב - ולדעתי בין 10 בבוקר ל 3 אחה"צ זה אפילו יורד לרכבת אחת בשעה. לפני שהתחילו עבודות החישמול מאשקלון להגנה היו 4 רכבות בשעה... אז כשהתדירות יורדת משמעותית כל כך, הנוסעים בורחים לאלטרנטיבות אחרות (רכב פרטי, אוטובוסים).
 
למעלה