זה בשביל המפונקים שעובדים בבורסה ברמת גן ולא רוצים להחליף אוטובוס ברכבת מרכז או ללכת ברגל, ככה אפשר לפזר אותם קרוב למשרד.
לא הכל פינוק. כנהג אני מחפש נקודת מעבר טובה לתח"צ.
בימים שכתיקונם היו לי מקרים שנהגתי עד לערים שכנות רק כדי להתקע בפקקים של חצי שעה בכבישי הגישה שלהן. אם היתה לי נקודת חצייה לתח"צ תדיר ומחירי חנייה סבירים יתכן שהייתי בוחר באופציה כזו במקום בפקקים.
תדירות האוטובוסים שמגיעים ממש אלי היא שעתית, תדירות הרכבות גם היא שעתית, ולכן כשלא מדובר בנסיעה ללונדון אני כבר לא טורח עם הלו"ז אלא נוהג. אני גר בעיר שבארץ היתה נחשבת לאחת הערים הגדולות אז אי אפשר לבוא אלי בטענות על ישובים קטנים ופרבריים. אני נמצא כ 20-30 דקות הליכה מציר אוטובוסים ראשי ותדיר שאפילו ביום ראשון יש בו אוטובוס כל 2-3 דקות, אבל לא משתלם לי ללכת אליו פרק זמן שאוכל לרכב בו למרכז העיר שלי או לנהוג כמעט עד לעיר הבאה.
אם החנה וסע בדרום רשל"צ מרכז נהגים ממגוון נקודות מוצא כפריים ופרבריים באזור שמדרום לרשל"צ אז הוא לא מייצג "פינוק" אלא יאוש מוצדק מול מערכת הזנה לא מספקת.
העובדה שבמקום למקם אותו בסמוך לתחנת הרכבת בחרו למקם אותו באמצע שום מקום זו בעיה תיכנונית. בגמר החישמול ועם חידוש או הגדלת התדירות של הקו באיילון החניון צריך להיות מחובר לתחנת הרכבת באופן אמין ותדיר. השאטל או האוטובוס לתחנה צריך להיות כלול במחיר החנייה.