קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.
הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.
הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.