קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי

מצב
הנושא נעול.

promter

New member
קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
 
זה יקרה ב-1/6 בדיוק כמו שהמטרונית החלה ב-2/8.

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
זה יקרה ב-1/6 בדיוק כמו שהמטרונית החלה ב-2/8.
 

promter

New member
טרם ידוע מה יעשו הרוצים לשלם לא ברב קו

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
טרם ידוע מה יעשו הרוצים לשלם לא ברב קו
7 ולדיאטורים באוטו זה יפה.
עם התחלת הפעילות ישונה מספרו של קו 1 פנימי בני ברק לקו 11 מאחר ובמכון מור מספרי הקו חופפים.
 

promter

New member
והתמונה

טרם ידוע מה יעשו הרוצים לשלם לא ברב קו
7 ולדיאטורים באוטו זה יפה.
עם התחלת הפעילות ישונה מספרו של קו 1 פנימי בני ברק לקו 11 מאחר ובמכון מור מספרי הקו חופפים.
והתמונה
 
מה יעשו? יסעו בחינם...

טרם ידוע מה יעשו הרוצים לשלם לא ברב קו
7 ולדיאטורים באוטו זה יפה.
עם התחלת הפעילות ישונה מספרו של קו 1 פנימי בני ברק לקו 11 מאחר ובמכון מור מספרי הקו חופפים.
מה יעשו? יסעו בחינם...
מה משרד התחבורה, חברת נת"ע המהוללת וחברת דן יעשו לנוסעים ללא רב-קו שיעלו על האוטובוסים הללו? יציבו פקחים שיאמרו להם שהאוטובוסים הללו לא מיועדים להם?
מי שלא טורח בערב קו מקדים להציב מכונות כרטוס בתחנות, לא מקבל כסף בקו מקדים מנוסעים מזדמנים.
שמבקר המדינה יבדוק מדוע נת"ע לא הייתה מסוגלת לעשות את מה שהייתה צריכה לעשות בהקדמה לקו המקדים.
 

25306yosef

New member


מה יעשו? יסעו בחינם...
מה משרד התחבורה, חברת נת"ע המהוללת וחברת דן יעשו לנוסעים ללא רב-קו שיעלו על האוטובוסים הללו? יציבו פקחים שיאמרו להם שהאוטובוסים הללו לא מיועדים להם?
מי שלא טורח בערב קו מקדים להציב מכונות כרטוס בתחנות, לא מקבל כסף בקו מקדים מנוסעים מזדמנים.
שמבקר המדינה יבדוק מדוע נת"ע לא הייתה מסוגלת לעשות את מה שהייתה צריכה לעשות בהקדמה לקו המקדים.

רק חבל שהדבר החשוב הזה של מכונות כרטוס אוטומטיות (כמו במטרונית בחיפה המאפשרים לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים), נזנח על ידי גולשי הפורום הזה.
 

oshri1987sg

New member
האם קוים 42,50,250,251 מבוטלים ?

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
האם קוים 42,50,250,251 מבוטלים ?
ואילו אוטובוסים יגרעו ממצבת האוטובוסים של דן ?
 
למה שיבטלו את 42?

האם קוים 42,50,250,251 מבוטלים ?
ואילו אוטובוסים יגרעו ממצבת האוטובוסים של דן ?
למה שיבטלו את 42?
ב"שלב א'" לא אמורים לבטל אף קו.
ואוטובוסים לא צריכים להיגרע ממצבת האוטובוסים של דן אלא לעבור לתגבור קווים אחרים.
 

amirv

New member
הופקו גם לקחים מהרפורמה בגוש דן

האם קוים 42,50,250,251 מבוטלים ?
ואילו אוטובוסים יגרעו ממצבת האוטובוסים של דן ?
הופקו גם לקחים מהרפורמה בגוש דן
ובעקבותיהם הולכים פה במשנה זהירות
ידללו קצת, יתקנו קצת, אבל לא ישנו את כל המערכת כתוצאה מהכנסת הקו המקדים ביום ההפעלה.
ייתנו לעסק לרוץ כמה חודשים, יבצעו ספירות על הקווים המקבילים ואם אפשר ידללו אותם עוד או ישנו אותם. עקב בצד אגודל ולא בבת אחת.

ואשר לנושא התשתיות, דרדסבא תמיד אומר שהאויב של הטוב הוא הטוב מאד.
ומאחר ונושא התשתיות הוא זה שתקע את הקו המקדים כבר עכשיו (המחדל הוא לא כל כך של נת"ע עצמה אלא של המדינה שלא העניקה לה סמכויות וחובות על הציר באופן מלא, כלומר נת"ע היא רק גוף שתדלן מול כל הרשויות שמנסה לשכנע אותן לשתף פעולה ולפעול בהתאם לתוכנית שלה, אבל אין לה שום יכולת להחליט בעצמה ולבצע בעצמה שום דבר. זו החולשה של משרד התחבורה בראש ובראשונה שלא מסוגל להפקיע סמכויות שניתנו בעבר לראשי הערים.

אם הציר היה מופקע מהרשויות המקומיות באופן מלא ועובר לאחזקת נת"ע (הכל כולל הכל, מדרכות, רמזורים, הסדרי תנועה, ריבוד), כפי שנהוג בדרך כלל ברשויות תחבורה מטרופוליניות, הדברים היו נראים אחרת.
 

amirv

New member
ההחלטה לעשות זאת כבר עכשיו

הופקו גם לקחים מהרפורמה בגוש דן
ובעקבותיהם הולכים פה במשנה זהירות
ידללו קצת, יתקנו קצת, אבל לא ישנו את כל המערכת כתוצאה מהכנסת הקו המקדים ביום ההפעלה.
ייתנו לעסק לרוץ כמה חודשים, יבצעו ספירות על הקווים המקבילים ואם אפשר ידללו אותם עוד או ישנו אותם. עקב בצד אגודל ולא בבת אחת.

ואשר לנושא התשתיות, דרדסבא תמיד אומר שהאויב של הטוב הוא הטוב מאד.
ומאחר ונושא התשתיות הוא זה שתקע את הקו המקדים כבר עכשיו (המחדל הוא לא כל כך של נת"ע עצמה אלא של המדינה שלא העניקה לה סמכויות וחובות על הציר באופן מלא, כלומר נת"ע היא רק גוף שתדלן מול כל הרשויות שמנסה לשכנע אותן לשתף פעולה ולפעול בהתאם לתוכנית שלה, אבל אין לה שום יכולת להחליט בעצמה ולבצע בעצמה שום דבר. זו החולשה של משרד התחבורה בראש ובראשונה שלא מסוגל להפקיע סמכויות שניתנו בעבר לראשי הערים.

אם הציר היה מופקע מהרשויות המקומיות באופן מלא ועובר לאחזקת נת"ע (הכל כולל הכל, מדרכות, רמזורים, הסדרי תנועה, ריבוד), כפי שנהוג בדרך כלל ברשויות תחבורה מטרופוליניות, הדברים היו נראים אחרת.
ההחלטה לעשות זאת כבר עכשיו
ללא תשתיות נובעת מהמצב הבלתי נסבל של העומס בקווים הקיימים על הציר ובראשם 51 (אבל גם 40,42,66 וחבריהם).
אם כתוצאה מההפעלה פרויקט סרדין ייאבד נתח משמעותי מתלונותיו דיינו לשלב זה.
 

js man

New member
לא הגיוני

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
לא הגיוני
כמו שכתבו כאן, מה יעשו עם הנוסעים שמשלמים במזומן שמהווים חלק גדול מאוד מהנוסעים?

אני מהמר שאם משהו יחל לפעול זה לא יהיה לפני אוגוסט.
 

droriko

New member
אני כבר רואה את הבלאגן בתמפ"ת

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
אני כבר רואה את הבלאגן בתמפ"ת
 

orchilit

New member
גם בעיתון דן של אפריל, כתוב שזה יתחיל ב-1/6

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
גם בעיתון דן של אפריל, כתוב שזה יתחיל ב-1/6
והם גם מתכוונים לרכוש כ-160 אוטובוסים חדשים (לא כולל לקו הזה) עד סוף השנה.
 
יותקנו מכונות תשלום בתוך המפרקית

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
יותקנו מכונות תשלום בתוך המפרקית
במפרקית 707 הותקנה מכונה כזו, תמונה שלה אוכל להעלות הערב או מחר, בשמו של חברנו 8991801 שלקח את האוטובוס למפעל לצורך ההרכבה.
במכונה פתח למטבעות, שטרות ואולי גם כרטיס אשראי (לא ברור כל כך מהתמונה), כמו גם מקום להצמדת הרב-קו (כנראה לצורך טעינתו).
 

orchilit

New member
עוד הוכחה : קו 1 מופיע ב-Moovit (כלא פעיל)

קו 1 - הקו האדום המקדים יפעל מ 1/6 וזה סופי
לאחרונה בדן החלו להוציא את המכוערניות מהמגרשים למוסכים על מנת להשמיש אותן לקו ולנסיעה בכלל.
הופקו לקחים ויש לקוות שמה שקרה בחיפה שכתוצאה מהעמידה בשמש זמן רב כל כך בין היתר התפוצצו צמיגים ושאר מרעין בישין - כאן לא נראה זאת.
במקביל מתבצעות נסיעות הדרכה לנהגים להכרת המסלול, הוכנו סידורים חדשים ולוחות זמנים.

הוחלט מה שהוחלט וזו הולכת להיות פארסה, התוצאה היא שהקו יתחיל לפעול ללא שום הכנה וארגון תשתיות נצרכות.
מתחילים להתקין 7 ולדיאטורים בכל מכונה. כרגע אין כל מכונת תשלום וכרטוס בתחנה, לא נתיב בלעדי, לא עדיפות ברמזורים, לא תחנות מיוחדות ושום הכנה, נתיב התח"צ שבזבוטינסקי שמתפקד כנתיב של משאיות הירקות יכיל כעת גם את הקו הזה.
קו 51 ימשיך לפעול במקביל ויקוצץ בתדירות וידולל עם הזמן.
המסלול לא עובר מתחנה מרכזית פתח תקווה כמו הקו המקורי קרי אורלוב אלא מהשוק ורחוב פינסקר / שטמפפר.
בתחנות הקצה טרם נעשו שינויים ולא ברור איפה יש מקום בשתיהן להכיל מכונות של כ-19 מטר.
הקו יעבור באיזורים רוויים בפקקים מלבד זבוטינסקי גם בתחנה המרכזית הישנה, דרך סלמה ושד ירושלים כשבסה"כ יש 50 תחנות.
עוד הוכחה : קו 1 מופיע ב-Moovit (כלא פעיל)
באופן מוזר, בדקתי זמנים בתחנה שבה אני חוזר הבייתה (תחנת קניון עזריאלי של קו 60) ומי מופיע לו ? קו 1 ! (לא ברור לי רק למה הוא עוצר בתחנות האלו ולא בתחנות של קו 40/51/וכו' , מאחר והוא חופף להם. למה נוסעים צריכים לבחור לאן ללכת ? החלטה מטופשת ביותר !)
 

orchilit

New member
מסלול הקו

עוד הוכחה : קו 1 מופיע ב-Moovit (כלא פעיל)
באופן מוזר, בדקתי זמנים בתחנה שבה אני חוזר הבייתה (תחנת קניון עזריאלי של קו 60) ומי מופיע לו ? קו 1 ! (לא ברור לי רק למה הוא עוצר בתחנות האלו ולא בתחנות של קו 40/51/וכו' , מאחר והוא חופף להם. למה נוסעים צריכים לבחור לאן ללכת ? החלטה מטופשת ביותר !)
מסלול הקו
הקו נוסע עד עזריאלי (כולל), במסלול קו 42 , אך לא עוצר בכל התחנות, בעזריאלי עוצר בתחנת קו 60, ממשיך ישר בדרך בגין (לא נכנס לעל פרשת דרכים כמו 42) כמו 51, וממשיך במסלול 51, בציר ז'בוטינסקי, נכנס לשוק (ברון הירש), בר כוכבא ותחנה מרכזית פ"ת. דרך דומה בחזור.
 

droriko

New member
אתה יכול לפרט לי את המסלול בבת ים?

מסלול הקו
הקו נוסע עד עזריאלי (כולל), במסלול קו 42 , אך לא עוצר בכל התחנות, בעזריאלי עוצר בתחנת קו 60, ממשיך ישר בדרך בגין (לא נכנס לעל פרשת דרכים כמו 42) כמו 51, וממשיך במסלול 51, בציר ז'בוטינסקי, נכנס לשוק (ברון הירש), בר כוכבא ותחנה מרכזית פ"ת. דרך דומה בחזור.
אתה יכול לפרט לי את המסלול בבת ים?
כי משום מה אני שמעתי משהו אחר מהמסלול של 42
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה