קו ת"א-רשל"צ מערב,כתבה מהארץ

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
קו ת"א-רשל"צ מערב,כתבה מהארץ

קו ת"א-רשל"צ מערב,כתבה מהארץ
עוד הוכחה כי הייתה הפקרות בתכנון קו זה, העובר בתוואי איילון דרום. ניתן רק לשער כמה כספי ציבור הלכו לפח בגלל זה. לדעתי ישנה סיבה מספיק טובה לועדת חקירה.
 

kbb

New member
רק ביום שישי האחרון נסעתי במחלף

קו ת"א-רשל"צ מערב,כתבה מהארץ
עוד הוכחה כי הייתה הפקרות בתכנון קו זה, העובר בתוואי איילון דרום. ניתן רק לשער כמה כספי ציבור הלכו לפח בגלל זה. לדעתי ישנה סיבה מספיק טובה לועדת חקירה.
רק ביום שישי האחרון נסעתי במחלף
קוממיות וחשבתי לעצמי, כשראיתי את עמודי החשמל הענקיים במרכז איילון דרום, איך בדיוק רוצים להניח שם קו רכבת? ואז הבנתי שצריך יהיה להזיז את העמודים. ולבסוף הגעתי למסקנה שיש פה עוד קטע של חלמאות/עבודה כפולה/בזבוז כספי המדינה/חוסר תכנון/טעות בתכנון/יד ימין אינה יודעת מיד שמאל. *מחק/י את המיותר (או שלח הביתה את המיותרים...ויש הרבה כאלה).
 
בעיתיות בקו לראשון לציון מערב

קו ת"א-רשל"צ מערב,כתבה מהארץ
עוד הוכחה כי הייתה הפקרות בתכנון קו זה, העובר בתוואי איילון דרום. ניתן רק לשער כמה כספי ציבור הלכו לפח בגלל זה. לדעתי ישנה סיבה מספיק טובה לועדת חקירה.
בעיתיות בקו לראשון לציון מערב
אני גר בחולון, קרוב לגבול עם בת ים (כביש אילון דרום(20) ) היכן שהקו אמור לעבור. בימים אלו מתבצעות עבודות להרחבת הכביש בקטע שבין וולפסון ליוספטל ובוולפסון וביוספטל נבנים מחלפים. אבל למרות עבודות ההרחבה, אין מספיק מקום אפילו למסילה אחת! במיוחד באזור של צומת דב הוז שבקושי רב יהיה ניתן לבנות שם את המחלף שמתוכנן! וכל זה בגלל הבתים שישנם בסמוך לתוואי הכביש. גם במחלף וולפסון שנמצא בשלבי בניה מתקדמים, לא הושאר מקום למסילה עתידית. האפשרות היחידה שנראת לי היא בנית מסילה מוגבהת, משהו בסגנון הכביש שנבנה כיום בין הצק פוסט ללב המפרץ, דבר שמייקר מאוד את הפרויקט. אני בטוח שעבודות התכנון של הקו הנ"ל נמשכות כל כך הרבה זמן בגלל הבעיה של רוחב הכביש.
 

Sפיידי

New member
זו הבעיה

בעיתיות בקו לראשון לציון מערב
אני גר בחולון, קרוב לגבול עם בת ים (כביש אילון דרום(20) ) היכן שהקו אמור לעבור. בימים אלו מתבצעות עבודות להרחבת הכביש בקטע שבין וולפסון ליוספטל ובוולפסון וביוספטל נבנים מחלפים. אבל למרות עבודות ההרחבה, אין מספיק מקום אפילו למסילה אחת! במיוחד באזור של צומת דב הוז שבקושי רב יהיה ניתן לבנות שם את המחלף שמתוכנן! וכל זה בגלל הבתים שישנם בסמוך לתוואי הכביש. גם במחלף וולפסון שנמצא בשלבי בניה מתקדמים, לא הושאר מקום למסילה עתידית. האפשרות היחידה שנראת לי היא בנית מסילה מוגבהת, משהו בסגנון הכביש שנבנה כיום בין הצק פוסט ללב המפרץ, דבר שמייקר מאוד את הפרויקט. אני בטוח שעבודות התכנון של הקו הנ"ל נמשכות כל כך הרבה זמן בגלל הבעיה של רוחב הכביש.
זו הבעיה
בארץ, לא מתכננים מראש ואח"כ מצטערים ומסתבכים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה