Brendan of DNA
New member
קו רכבת ראשל"צ – תל אביב
קו רכבת ראשל"צ – תל אביב
ליברמן: קו רכבת ראשל"צ – תל אביב יופעל מסוף השבוע הבא חדשות טובות לתושבי ראשון לציון והסביבה. לראשונה בתולדות המדינה יזכו גם תושבי ראשון לציון להגיע לתל אביב ברכבת. החל מסוף שבוע הבא (מוצ"ש 13.9.03) ניתן יהיה לנסוע ברכבת מראשון לציון ולהגיע לתל אביב בתוך 19 דקות בלבד – כך הודיע היום שר התחבורה, אביגדור ליברמן. קו הרכבת החדש יצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הוורדים שבדרום - מזרח ראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. קו הרכבת לראשון לציון יחובר לרשת המסילות הארצית ויאפשר לתושבי העיר והסביבה להגיע ברכבת מראשון לציון לצפון הארץ ולדרומה. השר ליברמן ציין כי קו הרכבת החדש יקל באופן משמעותי על עומסי התנועה הכבדים הפוקדים את הכניסות הדרומיות לתל אביב. "קו הרכבת לראשון לציון הוא הפתרון המהיר והקצר ביותר שיאפשר להגיע בנוחות ובמהירות לתל אביב" הוסיף ליברמן. שר התחבורה מסר כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ועם הפעלתם של שתי רכבות בשעה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים בשנה. בהקמת הקו לראשון לציון הושקעו 176 מיליון שקל. בצומת גן הורדים הוקמה תחנה חדשה הכוללת שני רציפי נוסעים באורך של 200 מטר, מעבר תת קרקעי לנוסעים ומעליות ודרגנועים שיובילו את הנוסעים לרציפים. בשלב הראשון תפעל הרכבת בתדירות של רכבת אחת בכל שעה ומחודש מרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
קו רכבת ראשל"צ – תל אביב
ליברמן: קו רכבת ראשל"צ – תל אביב יופעל מסוף השבוע הבא חדשות טובות לתושבי ראשון לציון והסביבה. לראשונה בתולדות המדינה יזכו גם תושבי ראשון לציון להגיע לתל אביב ברכבת. החל מסוף שבוע הבא (מוצ"ש 13.9.03) ניתן יהיה לנסוע ברכבת מראשון לציון ולהגיע לתל אביב בתוך 19 דקות בלבד – כך הודיע היום שר התחבורה, אביגדור ליברמן. קו הרכבת החדש יצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הוורדים שבדרום - מזרח ראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. קו הרכבת לראשון לציון יחובר לרשת המסילות הארצית ויאפשר לתושבי העיר והסביבה להגיע ברכבת מראשון לציון לצפון הארץ ולדרומה. השר ליברמן ציין כי קו הרכבת החדש יקל באופן משמעותי על עומסי התנועה הכבדים הפוקדים את הכניסות הדרומיות לתל אביב. "קו הרכבת לראשון לציון הוא הפתרון המהיר והקצר ביותר שיאפשר להגיע בנוחות ובמהירות לתל אביב" הוסיף ליברמן. שר התחבורה מסר כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ועם הפעלתם של שתי רכבות בשעה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים בשנה. בהקמת הקו לראשון לציון הושקעו 176 מיליון שקל. בצומת גן הורדים הוקמה תחנה חדשה הכוללת שני רציפי נוסעים באורך של 200 מטר, מעבר תת קרקעי לנוסעים ומעליות ודרגנועים שיובילו את הנוסעים לרציפים. בשלב הראשון תפעל הרכבת בתדירות של רכבת אחת בכל שעה ומחודש מרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה